Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:@Peppel01: volgens mij bedoel je Finley voor de wagen. Mijn Harley is niet voor de kar beleerd, al denk ik er wel al lang aan om het te gaan doen.
Had vanmorgen om 7u30 Harley op een weitje (meer paddock eigenlijk) gezet waar hij de hele dag ook schaduw heeft. Kom ik na mijn werk op stal aan (16u10) staat hij gewoon weer binnen in zijn muffe stal.![]()
En gisteren had ik hem rond 9u20 buiten gezet en stond hij volgens een stalgenoot na 19u zelfs nog buiten want zij heeft hem uiteindelijk binnen gezet.
Ik snap het toch niet meer hoor...
-> De ene dag blijft zet de stalbaas hem ook zelf binnen.
-> De andere dag laat de stalbaas hem staan maar zet hij wel de andere paarden binnen.
-> en het meest komt hij helemaal niet buiten maar de paarden van de stalbaas dan weer wel.
Ik betaal 200€ elke maand, dan verwacht ik ook wel een beetje meer eigenlijk.
![]()
![]()
Art_Ificious schreef:ja héél frustrerend en ik begrijp dan ook enorm goed waarom mijn vriendin toch weggegaan is met haar paard Pyno wat tevens de weidemaat van Harley was, dwz dat harley nu ook weer elke keer alleen staat.En dat merk ik wel aan Harley. Hij is snel verveeld en begint dan te klieren.
Ik denk ook aan weggaan (mijn vriendin achterna) maar ik heb dan weer het "praatprobleem" met mijn vriend.
Want nu kan ik dagelijks gaan na mijn werk; (zou hij dan ook tegen mij zeggen).
Maar als ik van plaats verander is dat niet meer zo makkelijk om dagelijks te gaan. Al zou dat dan ook niet nodig zijn aangezien dat dan volpension is.
Art_Ificious schreef:@Peppel01: volgens mij bedoel je Finley voor de wagen. Mijn Harley is niet voor de kar beleerd, al denk ik er wel al lang aan om het te gaan doen.
Had vanmorgen om 7u30 Harley op een weitje (meer paddock eigenlijk) gezet waar hij de hele dag ook schaduw heeft. Kom ik na mijn werk op stal aan (16u10) staat hij gewoon weer binnen in zijn muffe stal.![]()
En gisteren had ik hem rond 9u20 buiten gezet en stond hij volgens een stalgenoot na 19u zelfs nog buiten want zij heeft hem uiteindelijk binnen gezet.
Ik snap het toch niet meer hoor...
-> De ene dag blijft zet de stalbaas hem ook zelf binnen.
-> De andere dag laat de stalbaas hem staan maar zet hij wel de andere paarden binnen.
-> en het meest komt hij helemaal niet buiten maar de paarden van de stalbaas dan weer wel.
Ik betaal 200€ elke maand, dan verwacht ik ook wel een beetje meer eigenlijk.
![]()
![]()