Babootje schreef:Jeetje wat een domper Switt. Heb je hem trouwens al eens laten testen op de neurologische variant van Rhino. Als hij drager is, zou het kunnen dat in deze tijd van het jaar nu alle virussen weer lekker rondvliegen hij daar dan weer een tik van mee krijgt.
Bedankt voor het meedenken. Het is al uitgesloten dat dat het is....
moniek21 schreef:Switt, heel vervelend zeg, wat ook vooral ( denk te zien ) opvalt is z'n rug lijkt of hij daar ook alles vast zet en van daar uit niet " durft " of " kan " lopen ... Kan er helemaal naast zitten hoor maar dat is wat mijn eerste gevoel zegt ... ( ook omdat net als wat Marije zegt , aan het einde zie je er niks mee van )
Nee, dat zie je goed... Het is waarschijnlijk ook voornamelijk een rugprobleem .
Elsje123 schreef:Wat een ellende Switt. Ik heb destijds je topic over Muis gevolgd en was jullie een beetje uit het oog verloren. Jullie zijn wel al een stuk verder gekomen dan ik bij aanvang gedacht had, maar het blijft zuur dat het niet wil lukken. Kan het niet te maken hebben met het vochtige weer?
Een tijd geleden heb ik onze Flash aangemeld bij dit topic. Ook wij zijn met beleren bezig gegaan. Op het moment moeten we even een stapje terug doen: de overgang van 24/7 weidegang naar s'nachts op stal levert bij ons wat probleempjes op met het overdag uit de wei halen. Wij beleren volgens de Emiel Voest Methode en we zijn vorig jaar begonnen met loswerken en grondwerk en sinds mei dus er op. Afgelopen les zijn wij weer gaan grondwerken (eerst in de bak, later er ook uit), want de gehoorzaamheid moet weer even beter afgesteld worden! Maar dat gaat goedkomen hoor.... Flash is een superleuk en vriendelijk paard, dat heel goed zijn best wil doen, maarrrrr.....hij neemt de leiding graag over, daar moeten we steeds goed op blijven letten!
Leuk paard Elsje123! Maar ik ben een beetje bevooroordeeld omdat het een schimmel is
Wat is het voor paard? Vervelend dat uit de wei halen een beetje een probleem is op dit moment maar dat komt vast wel weer goed.
Nahh, het is inderdaad echt ellende. Vooral omdat het zo goed ging! Ik was zo ontzettend blij- even geen constante zorgen en gedoe. Ik moet echt even opnieuw accepteren dat ik een paard heb waar ik niet op kan en waar ik me constant zorgen om moet maken
Maar ik geloof niet dit iemand ooit had gedacht dat ik er ooit op zou zitten, ik ben heel dankbaar voor elk ritje wat we gemaakt hebben

Alleen op pad? Met Muis kon alles! (nouja, behalve goed lopen dan
)