Needje schreef:O, met de juiste kop er op kan ik elke kleur mooi vinden volgens mij.
O please.. geen Fo k t.
F okt.n l? geen idee dat dat ook bestond.. Wie heeft hier ervaring mee? Ze verzinnen ook vanalles voortaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolanda20 schreef:Heb net me post aangepast..
Liever geen bonte of schimmel
linduhh97 schreef:Hoi hoi, ik kom me voor de 2e x melden in dit topic, eerste keer reageerde niemand, beetje jammer dus, maar wie o wie kan me helpen, ik ben opzoek naar een 3 tot 6 jarige ruin/hengst met veel potentie voor dressuursport, verder heb ik geen eisen
linduhh97 schreef:tot 7000 ong. ligt ook aan het paard, 3 jarige zonder wedstrijd ervaring wil ik natuurlijk niet meer dan 4000 voor betalen.
heb al een aantal leuke gezien op sporthorses, 1 op mp en fokkers in de buurt ook, maar ik dacht, misschien hebben jullie nog iets leuks gezien
Pletje123 schreef:linduhh97 schreef:tot 7000 ong. ligt ook aan het paard, 3 jarige zonder wedstrijd ervaring wil ik natuurlijk niet meer dan 4000 voor betalen.
heb al een aantal leuke gezien op sporthorses, 1 op mp en fokkers in de buurt ook, maar ik dacht, misschien hebben jullie nog iets leuks gezien
Nu scheer je een hoop paarden over 1 kamEen echt goede 3 jarige is onbeleerd goedkoper dan beleerd. Doe daar je voordeel mee zou ik zeggen
![]()