Needje schreef:O, met de juiste kop er op kan ik elke kleur mooi vinden volgens mij.
O please.. geen Fo k t.
F okt.n l? geen idee dat dat ook bestond.. Wie heeft hier ervaring mee? Ze verzinnen ook vanalles voortaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook een bonte kan mooi zijn maar tis niet mijn kleur maar de perfecte sporter zou ik dr niet om laten staan voor de fok wil ik geen bonte maar dat ligt meer aan de bloedlijnen dan aan de kleur. jolanda20 schreef:Heb net me post aangepast..
Liever geen bonte of schimmel

linduhh97 schreef:Hoi hoi, ik kom me voor de 2e x melden in dit topic, eerste keer reageerde niemand, beetje jammer dus, maar wie o wie kan me helpen, ik ben opzoek naar een 3 tot 6 jarige ruin/hengst met veel potentie voor dressuursport, verder heb ik geen eisen
linduhh97 schreef:tot 7000 ong. ligt ook aan het paard, 3 jarige zonder wedstrijd ervaring wil ik natuurlijk niet meer dan 4000 voor betalen.
heb al een aantal leuke gezien op sporthorses, 1 op mp en fokkers in de buurt ook, maar ik dacht, misschien hebben jullie nog iets leuks gezien
Een echt goede 3 jarige is onbeleerd goedkoper dan beleerd. Doe daar je voordeel mee zou ik zeggen
Pletje123 schreef:linduhh97 schreef:tot 7000 ong. ligt ook aan het paard, 3 jarige zonder wedstrijd ervaring wil ik natuurlijk niet meer dan 4000 voor betalen.
heb al een aantal leuke gezien op sporthorses, 1 op mp en fokkers in de buurt ook, maar ik dacht, misschien hebben jullie nog iets leuks gezien
Nu scheer je een hoop paarden over 1 kamEen echt goede 3 jarige is onbeleerd goedkoper dan beleerd. Doe daar je voordeel mee zou ik zeggen
![]()