Een nieuw paard kopen deel VI

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Een nieuw paard kopen deel VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:05

Dat is hem Karin!!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:06

:D

Toch jammer dat ie een tikje aan de kleine kant is :+

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:07

Gaaf karin! Maar dan ken je vast ook wel de pony's van stoeterij du bois? Daar lopen nog veel meer van zulke pennydromen rond ;) (marjolein88 heet ze op bokt geloof ik, die hebben echt ontzettend gave pony's!)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:13

O, maar ik pas wel op zo'n pony hoor! :)
Ja, die hebben ook leuke pony's :j
Als ik eentje in de E-maat tegenkom dan koop ik hem zo, denk ik. :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:20

Ik wou het net zeggen karin, daar pas je nog wel op als ie E was :j

Heb je gelijk een maatje voor winston :D

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:22

wel een flink prijskaartje zeg! maar pony s zijn in verhouding vaak duurder volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:23

Goedgekeurde ponyhengst. Vind de prijs dan niks gek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:26

Ik ga de jazz zaterdag waarschijnlijk een keer hc starten. Als dat goed gaat maak ik mijn besluit.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:36

Hallo,

Ik ben kalm aan opzoek naar een 1 jarige friese paard. Altijd KWPN gereden, maar nu is het tijd om een lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan.

Merrie of hengst, ik heb geen speciale voorkeur.
Eindmaat 1.60 +.

Vandaag bij een hengst wezen kijken. Helemaal goed, mooi, lief en mijn type. Dus daar ga ik zwaar over nadenken. De man wou niet handelen, anders was het wat mij betreft al rond geweest. Maar pas de eerste die ik bezichtigd heb en ik heb geen haast, dus ondertussen kijk ik rustig verder rond.

Verder heb ik zelf nog een 2 jarige welsh sectie C hengstje die sinds deze week te koop staat. Mooie pony, maar met een fries is het lastig om een menwagen te combineren. Aangezien ik de fries in de toekomst onder het zadel en voor de wagen wil. Dus die mag weg.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:45

branka16 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=hyEfmTil3GY
K moet zeggen de beweging is wel erg mooi :j

Inderdaad, vond ik ook. En hij is nog jong dus het onder het zadel lopen vind ik nog niet heel verkeerd.
En inderdaad het halster eronder deed ik ook vaak, even longeren.
Bovendien zou het in mijn geval ook voor de fok zijn. Al ben ik momenteel niet serieus op zoek. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 16:02

Ik heb eventueel een leerpaard te RUIL! Z2 dressuur in het verleden, fijne basis, goed verkeersmak en erg lief. Alleen voor BLIJVEND goed nieuw thuis met 1ste recht van koop.
Ruil tegen een jong paard al dan niet beleerd, bij voorkeur merrie. Gave ponyhengst/merrie mag ook. Voor meer info PB!

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 16:45

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:23

Iemand nog op zoek naar een d of een e pony ?
Allebei heel lief
D pony is 1,48. 8 jaar Loopt L1 kan ook een klein sprongetje maken.

E pony 1,53 16 jaar maar nog super fit Heeft z2 gelopen met mijn zus nu met mij M2 in 2 seizoenen
Kan ook heel goed springen.

Voor foto's filmpjes en meer informatie even pben

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:42

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:42

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:00

Die Jazz x wonderboy heb ik gezien toen ze nog niet zadelmak was. Was daar te kijken voor een ander paard, echt super eerlijke en leuke mensen.. Heb toen niet zo goed naar dit dier gekeken maar dat wat in de advertentie staat zal zeker zo zijn.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:46

Die Jazz x wonderboy wordt op het moment gereden door xSiep hier op bokt. Dus voor eventueel vragen zou je ook haar even kunnen pb'en.

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:46

Vandaag is bon getraind door een andere ruiter om haar meer bevestigd te krijgen...
Jeetje wat kan die meid rijden!! Eerlijk en vriendelijk!! Bon liep super gaaf!!
Volgende keer maken we nieuwe films!!!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:11

Ik meld me hier ook even :-).
Onze Major is 3 maanden gelden ingeslapen en we zijn nu rustig op zoek naar gezinsuitbreiding.
Het feit is alleen dat mijn vriend en ik totaal verschillend zijn qua rijden... Voor mij kan het niet braaf en rustig genoeg zijn. Ik wil graag een paard waar ik wat van kan leren en veilig alleen mee naar buiten kan. Mijn vriend wil graag een paard wat ook kan springen want hij wil graag eventing gaan doen. Hij is een hele goede ruiter die zich niet snel van zijn stuk laat brengen, voor hem kan het niet gek genoeg zijn maar hij vind het het belangrijkst dat ik me veilig voel op onze toekomstige topper.
We zijn nu rustig rond aan het kijken, we hebben al bij eenhandelsstal gekeken en daar was wel een leuk paardje maar dat was zo verkocht. Ik hou ontzettend van koudbloeden en we zijn ook bij een 3 jarige Shire hengst wezen kijken wat een plaatje was. We hebben absoluut geen haast en het moet echt klikken en vertrouwd aanvoelen voordat we ergens mee in zee gaan. We gaan onze ogen ook open houden voor Friezen :-)

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:23

Waar woon je antoinetje? Ik weet dan nog wel een leuke merrie namelijk. Weet niet welke prijsklasse je zoekt.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:25

jolanda20 schreef:
Vandaag is bon getraind door een andere ruiter om haar meer bevestigd te krijgen...
Jeetje wat kan die meid rijden!! Eerlijk en vriendelijk!! Bon liep super gaaf!!
Volgende keer maken we nieuwe films!!!

Dat verbaasd me niets :) volgens mij is het een heel leuk dier!

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:26

antoinetje schreef:
Ik meld me hier ook even :-).
Onze Major is 3 maanden gelden ingeslapen en we zijn nu rustig op zoek naar gezinsuitbreiding.
Het feit is alleen dat mijn vriend en ik totaal verschillend zijn qua rijden... Voor mij kan het niet braaf en rustig genoeg zijn. Ik wil graag een paard waar ik wat van kan leren en veilig alleen mee naar buiten kan. Mijn vriend wil graag een paard wat ook kan springen want hij wil graag eventing gaan doen. Hij is een hele goede ruiter die zich niet snel van zijn stuk laat brengen, voor hem kan het niet gek genoeg zijn maar hij vind het het belangrijkst dat ik me veilig voel op onze toekomstige topper.
We zijn nu rustig rond aan het kijken, we hebben al bij eenhandelsstal gekeken en daar was wel een leuk paardje maar dat was zo verkocht. Ik hou ontzettend van koudbloeden en we zijn ook bij een 3 jarige Shire hengst wezen kijken wat een plaatje was. We hebben absoluut geen haast en het moet echt klikken en vertrouwd aanvoelen voordat we ergens mee in zee gaan. We gaan onze ogen ook open houden voor Friezen :-)

Eventing met een Shire of Fries lijkt me nu niet echt geschikt....vind jezelf wel???!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:49

Eventing zou ik alleen doen met een paard wat vlug genoeg is..

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:56

Die is idd wel heel erg gaaf karin! Zoeen wil ik ook wel maar dan wel eentje van 1.70m.

Heb van de Wonderboy alleen maar de eerste minuut gekeken, maar voor een paar maanden onder het zadel heeft ie nog niet veel geleerd. Denk dus dat ie idd niet heel makkelijk zal zijn.

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:58

Hee, mag ik mij misschien melden? :)