Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antoinetje schreef:Ik meld me hier ook even.
Onze Major is 3 maanden gelden ingeslapen en we zijn nu rustig op zoek naar gezinsuitbreiding.
Het feit is alleen dat mijn vriend en ik totaal verschillend zijn qua rijden... Voor mij kan het niet braaf en rustig genoeg zijn. Ik wil graag een paard waar ik wat van kan leren en veilig alleen mee naar buiten kan. Mijn vriend wil graag een paard wat ook kan springen want hij wil graag eventing gaan doen. Hij is een hele goede ruiter die zich niet snel van zijn stuk laat brengen, voor hem kan het niet gek genoeg zijn maar hij vind het het belangrijkst dat ik me veilig voel op onze toekomstige topper.
We zijn nu rustig rond aan het kijken, we hebben al bij eenhandelsstal gekeken en daar was wel een leuk paardje maar dat was zo verkocht. Ik hou ontzettend van koudbloeden en we zijn ook bij een 3 jarige Shire hengst wezen kijken wat een plaatje was. We hebben absoluut geen haast en het moet echt klikken en vertrouwd aanvoelen voordat we ergens mee in zee gaan. We gaan onze ogen ook open houden voor Friezen