Iris ik ben ook erg benieuwd naar het filmpje! De leuke lord leatherdale waarin graag had willen kijken was helaas al verkocht. En seven, echt een leuk beest heb je gekocht!
Pluutje
Geplaatst: 31-03-12 16:57
Gefeliciteerd Seven en Blabla, leuk dat het bij jullie allebei toch door is gegaan. Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt en alleen vluchtig bijgelezen, dus hoop dat ik geen belangrijke dingen ben vergeten
Tis een pittige tante die nieuwe dame van mij Ben dr helemaal gek mee ze ging als een speer wel wat heet door de wind hahaha Zadel lag goed moet alleen een iets smallere boom hebben gelukkig kan ik die zo wisselen. Ik houd juist van vos merries
Dier is niet gestart werd mij verteld kon wat heet worden en moest echt een goede ruiter hebben. Ik vond het wel een leuk dier het filmpje heb ik net eens weer bekeken hij kan best bewegen maar niet wat je zou verwachten bij die prijs
Fwest23
Geplaatst: 31-03-12 18:37
Best leuk paard, maar volgens mij niet echt fijn te rijden als je het filmpje bekijkt. Al kan dat paard daar weinig aan doen
Vond de foto's van die ruin zo mooi, dus dacht misschien iets voor iemand hier. Maar idd Emma ik vind het filmpje onrustig en was benieuwd of jullie daar ook 'iets' zien. (nu ik de prijs weet, vind ik het eigenlijk helemaal niks voor iemand hier )
Volgens mij is die ruin een behoorlijke hete jelle!
Duijfje
Geplaatst: 31-03-12 19:43
€23500 ... wow dat is niet weinig hihi
Nog steeds niet terug gebeld.
Maar hij hoeft niet meer gekeurd te worden *is al goed gekeurd
Dus binnen een week nieuwe aanwinst op stal
* We zijn gebeld!!!! Hij is van mijjjj *
Laatst bijgewerkt door Duijfje op 31-03-12 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Ulfeino
Geplaatst: 31-03-12 19:44
Gisteravond gewerkt lag om 1 uur in bed en stond om 8 uur alweer in de manege om te helpen bij de Z wedstrijd. Tussendoor door een super blitse rijbroek gekocht bij eppeljeck. Het is een HV Polo Lola full seat geworden, kleur middengrijs met een zwart kunstleren zit, steekzakken op kont en voorkant met leuke borduursels, voor 3 schuifknopen en een bitje op 1 van de lusjes, echt een super leuke broek, helemaal blij mee Ook nog een leuk roze poloshirtje van BR erbij gekocht. Aan mij outfit zal het maandag niet liggen, haha.