Een nieuw paard kopen deel II

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:57

Citaat:
ja ik zag ook een foto daar van ,ik had gevraagt waarom ze die om had ,toen werd er gezegt dat het ouwe foto's waren....

Dat is geen duidelijk antwoord! Het paard heeft wel een heel leuke uitstraling vind ik.

ambre

Re: Een nieuw paard kopen deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:01

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:04

Leuke pony Ambre! Ben benieuwd of dat die ook zo ruim onder het zadel loopt als op het filmpje waarbij die vrij loopt. :j

Moest wel lachen om deze advertentie.. die gangen van dat paard en hoe leuk die het vind om zo te lopen/showen.. *D

http://link.marktplaats.nl/519772274
Laatst bijgewerkt door XladyX op 23-01-12 00:10, in het totaal 5 keer bewerkt

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:05

Talietjuh schreef:
Citaat:
ja ik zag ook een foto daar van ,ik had gevraagt waarom ze die om had ,toen werd er gezegt dat het ouwe foto's waren....

Dat is geen duidelijk antwoord! Het paard heeft wel een heel leuke uitstraling vind ik.

ja dat vond ik ook ,alleen geloof ik de mensen die hun paard verkopen niet meer...te veel slechte ervaringen...

is er hier niet iemand die even kan checken of ze echt geschikt is voor buiten ritten :+ want dat is het enige wat ik zeker wil weten 8-)
de rest komt vanzelf wel :D

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:07

Leuke pony ambre!

Haha die zag ik ook al xladyx. Moest er ook wel een beetje om lachen.

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:11

@frozen

Je kan ze toch mailen of bellen en het dan vragen aan ze ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:11

ik woon ook te ver weg;) heb je ook gevraagd hoe oud ze is? hoe ze reageert als ze ergens bang voor is.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:14

Duijfje schreef:
@frozen

oh dat heb ik gedaan ,en ze zeggen dat ze schaapmak is,en goed verkeersmak..maar dat zou dat andere paard ook geweest zijn die ik had gekocht...kom je al aan in een gebied waar ik me af vroeg of daar wel mensen wonen...dus uit testen op de weg sloeg ook nergens op..aangezien je al niet eens een fiets zag...

opgehaald,meegenomen....bleek niet van zijn stal te willen....en schrok van elke brommer die langs ree...dus ik vertouw het niet meer als mensen zeggen dat hij/zij verkeermak is...

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:16

XladyX schreef:
Leuke pony Ambre! Ben benieuwd of dat die ook zo ruim onder het zadel loopt als op het filmpje waarbij die vrij loopt. :j

Moest wel lachen om deze advertentie.. die gangen van dat paard en hoe leuk die het vind om zo te lopen/showen.. *D

oeee bah, nee dat is mij echt to much.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:18

Talietjuh schreef:
ik woon ook te ver weg;) heb je ook gevraagd hoe oud ze is? hoe ze reageert als ze ergens bang voor is.

ze is 15...dus voor mij de ideale leeftijd,aangezien ik gene sportambities meer heb, bij mij hebben ze best wel een luizen leven om het maar zo te zeggen :+

de hele dag in de paddock samen met een veulen en een 19 jarige...en in de zomer lekker op het land...

ik zoek alleen een paard om lekker alleen mee naar buiten te kunnen zonder fratsen ,maarja vind die maar eens...
ja in verweggiestan:( en daar heb ik ook al slechte ervaring mee....de 1 heeft een doorgezakte rug...150 km verder ...10 min geweest...
1 stond in een uitloop stal,echt geweldig leven voor een paard...ja wat blijkt...een wever...
en zo kan ik nog wel een boek verder gaan ;(

van de week nog een leuk paard gezien..gemailt met een meisje..helemaal goed..ga ik op bokt speuren..ja hoor bleek helemaal niet zo mak te zijn,en bleek nog een longprobleem te hebben...stond eerst te koop voor 1500 een z1 merrie van 15...nu opeens voor 1000...

nou mensen niet kopen...want het is een gevaarlijk paard! want ik ben toch niet zo stom om alles te geloven wat er op internet staat!!

ja hoor meneer..slaap lekker *\o/*
Laatst bijgewerkt door Frozen op 23-01-12 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:20

Frozen schreef:
Duijfje schreef:
@frozen

oh dat heb ik gedaan ,en ze zeggen dat ze schaapmak is,en goed verkeersmak..maar dat zou dat andere paard ook geweest zijn die ik had gekocht...kom je al aan in een gebied waar ik me af vroeg of daar wel mensen wonen...dus uit testen op de weg sloeg ook nergens op..aangezien je al niet eens een fiets zag...

opgehaald,meegenomen....bleek niet van zijn stal te willen....en schrok van elke brommer die langs ree...dus ik vertouw het niet meer als mensen zeggen dat hij/zij verkeermak is...

Ja idd, ik heb ook een kkeer een paard proefgereden, zou verkeersmak zijn, was ze ook. Alleen snapte die meneer niet waarom ik perse tijdens mijn proefrit niet gewoon de rust op zocht (aangezien ik er voor het eerst op zat) en juist naar de rukte wilde rijden over de weg;)

Dus ik ben gewoon een verkeerdrukke weg op gegaan met het paard. Dat wil ik ook met mijn eigen paard kunnen. Toen keek het paard naar een plastic zakje, ppakte die meneer het paard vast, voor het geval hij zou schrikken! Ik baalde ervan, want zo weet je nog niet wat het paard doet als die schrikt!

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 00:34

MarvinSgatJ schreef:
XladyX schreef:

oeee bah, nee dat is mij echt to much.

hier nog 1... to much for my...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:15

jolanda20 schreef:
@Seasons... wat een leuke merrie.. en een echte Flemming rug + kont :D
niets negatief hoor maar Bonnie, mijn paard heeft dat ook!! Bonnie is van Krack C.
Hopen dat ze goed wordt gekeurd!! vind het een heel leuk paard!!

@silly... ga voor je duimen!!! laat je de "oude" foto's nog herbeoordelen?? zijn ze recentelijk gemaakt??
De stal ik Lexmond heeft leuke paardjes staan en die jij op het oog heb heeft een onwijs sprekend hoofdje!!
leuk!!

wat gaat dit topic hard zeg!!! jeetje... moest even wat pagina's doorlezen!!

Foto's zijn 2,5 maand geleden gemaakt en die laat ik inderdaad nog wel even beoordelen en ik wil foto's van de rug erbij.
Ja er staan inderdaad erg leuke paarden, tis ook een erg leuke stal, aardige mensen, ze hebben zelf nog een zorgboerderij ook, dus dan moet je wel goed in je hart zijn lijkt mij.
Ik heb er een goed gevoel bij.
Ze doen veel zaken met lauw van Vliet, daar komt die van mij ook vandaan en dat is ook een goede stal

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:18

Succes vandaag Silly!! :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:19

Thanks! wanneer ging jij ook al weer naar 3 en 4 kijken?

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:20

Vandaag!! :))

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:30

oehhh ook spannend!! Veel plezier! en laat me maar even weten hoe het was.

Kom je een keertje kijken als Dandy inderdaad op stal staat?

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:35

Succes allebei! *\o/*

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:47

Wij hebben zaterdag de San Remo bij Burgers opgehaald wat een geweldig dier. Geen trailer gewend liep er zo op hele weg stil gestaan. Op stal hij vond het wel spannend maar gewoon lief. Gisteren in de paddock niets aan de hand hij was relaxter met de wind dan mijn ouwe hahahaha Gisteren ook nog zelf de hechtingen boven zijn oog eruit gehaald hij vond het best. Wat een droompaard.

@Pollux wij hebben vorig jaar een klein paardje gekocht geen 1.60m 4 jaar is in een jaar nog 4cm gegroeid dus je weet het niet.
Zag dat je nog een Johnson gevonden had, heb het toevallig met meneer Burgers over Johnson gehad omdat ik ermee wil fokken en hij er meerdere van had hij zegt dat Johnson super karakters vererft hele fijne meewerkende paarden even voor jou ter info :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:04

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:06

Succes beide!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:54

Super leuk paard silly, alleen voor mij wat te oud.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:55

Dat kan!

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:21

@silly

heel leuk paard :) alleen voor mij net iets te oud..

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:23

dat had ik dus ook duijfje