Citaat:ja ik zag ook een foto daar van ,ik had gevraagt waarom ze die om had ,toen werd er gezegt dat het ouwe foto's waren....
Dat is geen duidelijk antwoord! Het paard heeft wel een heel leuke uitstraling vind ik.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Talietjuh schreef:Citaat:ja ik zag ook een foto daar van ,ik had gevraagt waarom ze die om had ,toen werd er gezegt dat het ouwe foto's waren....
Dat is geen duidelijk antwoord! Het paard heeft wel een heel leuke uitstraling vind ik.
want dat is het enige wat ik zeker wil weten
Duijfje schreef:@frozen
Je kan ze toch mailen of bellen en het dan vragen aan ze
XladyX schreef:Leuke pony Ambre! Ben benieuwd of dat die ook zo ruim onder het zadel loopt als op het filmpje waarbij die vrij loopt.
Moest wel lachen om deze advertentie.. die gangen van dat paard en hoe leuk die het vind om zo te lopen/showen..![]()
http://link.marktplaats.nl/519772274
Talietjuh schreef:ik woon ook te ver weg;) heb je ook gevraagd hoe oud ze is? hoe ze reageert als ze ergens bang voor is.

Frozen schreef:Duijfje schreef:@frozen
Je kan ze toch mailen of bellen en het dan vragen aan ze
oh dat heb ik gedaan ,en ze zeggen dat ze schaapmak is,en goed verkeersmak..maar dat zou dat andere paard ook geweest zijn die ik had gekocht...kom je al aan in een gebied waar ik me af vroeg of daar wel mensen wonen...dus uit testen op de weg sloeg ook nergens op..aangezien je al niet eens een fiets zag...
opgehaald,meegenomen....bleek niet van zijn stal te willen....en schrok van elke brommer die langs ree...dus ik vertouw het niet meer als mensen zeggen dat hij/zij verkeermak is...
MarvinSgatJ schreef:XladyX schreef:Leuke pony Ambre! Ben benieuwd of dat die ook zo ruim onder het zadel loopt als op het filmpje waarbij die vrij loopt.
Moest wel lachen om deze advertentie.. die gangen van dat paard en hoe leuk die het vind om zo te lopen/showen..![]()
http://link.marktplaats.nl/519772274
oeee bah, nee dat is mij echt to much.
jolanda20 schreef:@Seasons... wat een leuke merrie.. en een echte Flemming rug + kont![]()
niets negatief hoor maar Bonnie, mijn paard heeft dat ook!! Bonnie is van Krack C.
Hopen dat ze goed wordt gekeurd!! vind het een heel leuk paard!!
@silly... ga voor je duimen!!! laat je de "oude" foto's nog herbeoordelen?? zijn ze recentelijk gemaakt??
De stal ik Lexmond heeft leuke paardjes staan en die jij op het oog heb heeft een onwijs sprekend hoofdje!!
leuk!!
wat gaat dit topic hard zeg!!! jeetje... moest even wat pagina's doorlezen!!
alleen voor mij net iets te oud..