Ook mooi die Derby's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharona95 schreef:Als het goed is zijn mijn laarzen binnen een week binnen... ben zo benieuwd! Telkens bij een post van een ander dacht ik: aii, misschien had ik het toch anders moeten doen! Die bruine laarzen met zwarte zool vind ik super gaaf, inderdaad juist de zwarte zool vind ik er erg mooi bij staan!
Ik krijg de lipica hurlingham, zwart met dressuurboog, lakpiping en een houtlook-zool! Deze heb ik nog niet eerder in dit topic gezien, dus voor mij blijft het ook een verassing!
xMurano schreef:Pff, als ik zie wat een mooie laarzen hier voorbij komen, en als ik dan de prijs hoor, kan het bijna niet geloven..
Ik heb 400 euro betaald voor standaard zwarte deniro's.
Nicole schreef:xMurano schreef:Pff, als ik zie wat een mooie laarzen hier voorbij komen, en als ik dan de prijs hoor, kan het bijna niet geloven..
Ik heb 400 euro betaald voor standaard zwarte deniro's.
Ik denk dat ik eerder in-mijn-standaard-zwarte-Deniro's loop dan in die lipica..![]()
De kwaliteit merk en voel je absoluut wel..
xMurano schreef:Nicole schreef:
Ik denk dat ik eerder in-mijn-standaard-zwarte-Deniro's loop dan in die lipica..![]()
De kwaliteit merk en voel je absoluut wel..
Achzo, ik dacht dat de kwaliteit van deze twee merken ongeveer gelijk was.![]()
Moet inderdaad wel zeggen dat de mijne echt vanaf de eerste keer ge-wel-dig zaten.