Echt geweldig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Echt geweldig!
. Mama gaat vast even mee hihi!
!
.
ging best ok! 

!
. 

)
)

Good Night! ikke schreef:Lioony schreef:Klopt, maar anders zitten we op 800-1000 aan premies per jaar denk ik, dat vind ik toch een beetje teveel van het goeie!
Het meest grofstoffelijke wat ik op Bokt tegen kom is 18% van de verzekerde waarde bij volledige dekking. Kun je voor jezelf uittellen waar je ongeveer uitkomt.........
. Levert me alleen irritatie op. Dat is gewoon omdat ik het leuk vind om te delen, niet omdat ik 'advies' wil over mijn rijstijl of over hoe mijn paard loopt. 

Vind het echt een rare naam voor een paard 
Hij zit blijkbaar in de hangfase momenteel.. Nouja, halster + touw krijgt ie niet kapot, dus hoop dat ie dat door gaat krijgen.
die van mij zit in de "plak" fase..echt ze wil door iedereen worden geaait etc ook trekt ze heel erg naar andere paarden toe als ik aan het rijden ben..(daar gaat dan meteen die "rechte"lijn die ik aan het proberen was om te rijden...). En madame vind het ook heerlijk om lekker te worden verzorgd en afgespoten
) wel loopt ze nog echt te diep vind ik maar ook dat wordt ooit beter (beter te diep, uitzich zelf dan kop in de lucht zeg ik maar). Ik rij haar wel losje op de teugels en het belangrijkste vind ik dat ze gewoon lekker ontspannen door blijft sjouwen.