Meteen maar een vraagje: het paard dat ik binnenkort ga testen, heeft net sinds deze week een hoefzweer. Hoe erg is dat? Ik bedoel, zegt het iets over zijn gevoeligheid daaraan, gaat hij er altijd gevoelig aan zijn, of kan zoiets eenmalig voorkomen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Amigoro schreef:Bedankt!
Meteen maar een vraagje: het paard dat ik binnenkort ga testen, heeft net sinds deze week een hoefzweer. Hoe erg is dat? Ik bedoel, zegt het iets over zijn gevoeligheid daaraan, gaat hij er altijd gevoelig aan zijn, of kan zoiets eenmalig voorkomen?

zo heb je niks, en zo heb een bak aan keuze
had nog een mail van een andere haflinger terug, ook leuk diertje, maar zij is maandag pas weer bereikbaar, dus ik wacht ff af
En dan daarna door naar het paardje die nog steeds op nummer 1 staat. 
Twilight1 schreef:ooeeeh dyon gefeliciteerd met je aanwinst!! heb je foto's??
ik ben jaloers, wou dat het bij mij al zo ver wass *droomt verder*

helemaal omdat mn rijles erg matig ging vandaag.
). En met rijden doet ze altijd heel erg haar best, heel looplustig, springt alles, zal nooit bokken of steigeren, etc.
hahaha
Alice13 schreef:Lioony weer bij je paardje langs geweest? En nog steeds zo mooi als in gedachten?
Hij was gruwelijk irritant! Hij komt niet buiten, vanwege z'n blessuretje, alleen half uurtje stappen. En dat heb ik dus met 'm gedaan vandaag, maar hij was echt aan't klieren met de ketting in z'n mond, touw in z'n mond, mij bijten..
zo'n mooi, lief, geweldig knap paardje
<3<3
Lioony schreef:Alice13 schreef:Lioony weer bij je paardje langs geweest? En nog steeds zo mooi als in gedachten?
Jaaa!Hij was gruwelijk irritant! Hij komt niet buiten, vanwege z'n blessuretje, alleen half uurtje stappen. En dat heb ik dus met 'm gedaan vandaag, maar hij was echt aan't klieren met de ketting in z'n mond, touw in z'n mond, mij bijten..
![]()
Maar hij was wel weer bloedmooi vandaag