Ben benieuwd of dat telefoonnummer werkt of de mail gelezen wordt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

beantsje schreef:Het telefoonnummer wordt overigens niet beantwoord. Je komt gewoon eindeloos in de wacht.![]()
Bah, 13 minuten geprobeerd; hebben ze weer 2 euro aan mij verdiend...
. Verder nog geen nieuws hier. Ze hebben nog een paar dagen en dan verloopt de termijn die de consumentenbond afgesproken heeft. 
Brainless schreef:Talishe schreef:OPZEGGEN.
1 Anita67
2.
OPZEGGEN GELUKT via aangetekende brief
1Anne_kay
2 Lillytjuh (nu nog afwachten of ie straks ook echt weg blijft)
OPZEGGEN GELUKT anders
1. via e-mail al begin dit jaar, geen problemen mee gehad, ook bevestigingsmail gekregen
2.via mail kehdra
3.Justandy: via brief (niet aangetekend) + verschillende keren mail & via consumentenbond...uiteindelijk bevestigingsmail gekregen.
4. Isabonny: via diverse (zeer dringende) e-mails. Als het goed is, beindigd het abonnement per 1 maart 2011.
5. beantsje: per gewone brief in sept 09; na mailwisseling bevestigd in feb '10 en nogmaals in okt'10. Ondertussen per e-mail ontbinding per direct op grond van wanprestatie, maar hier is niet op gereageerd.
OPZEGGEN MISLUKT
1.Veropaardje
2. CAHILL
BETAALD WEL MAAR GEEN BLAD.
1.
2
WEL OPGEZEGD, GEEN REACTIE
1. Kiannah
2. Mistral94
3. Mirei (zelfs middels aangetekende brief en diverse mails)
4. Winstonvdb
5. __Nienke (aangetekende brief nov '09)
6. Ziolette (diverse mails en aangetekende brieven)
7. Talishe
8. Sabbientje (ook diverse mails, aangetekende brieven en een mail naar de consumentenbond)
9. Brainless (zelfs mijn adreswijziging is nog steeds niet verwerkt)
10. Yinthee (ook via aangetekende brief)
OPGEZEGD KRIJG HET BLAD NOG STEEDS, ZONDER TE BETALEN.
1 . Mistral94 gaat ook voor mij op![]()
2. __Nienke
Ziolette schreef:Ik kreeg zojuist een mailtje dat mijn opzegging ontvangen is en per direct is verwerkt en uitgevoerd. Nou ik hoop dat het goed komt zo, maar ik ben blij dat ik eindelijk wat gehoord heb.
4leafclover schreef:Ziolette schreef:Ik kreeg zojuist een mailtje dat mijn opzegging ontvangen is en per direct is verwerkt en uitgevoerd. Nou ik hoop dat het goed komt zo, maar ik ben blij dat ik eindelijk wat gehoord heb.
Naar welk adres heb jij een mailtje gestuurd?
Ik heb zojuist naar het adres van astrid van atotzet een mailtje gestuurd en naar klantenservice@toptijdschriften.nl met daarin het verzoek binnen 2 werkdagen mijn opzegging van het lidmaatschap te bevestigen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
)