De voetmaat kom ik nog wel uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:grauwman schreef:croco lak is er wel alleen moet je dit vragen omdat het niet voor de gehele laars geschikt is.
Er is wel iemand met geheel croco lak laarzenVolgensmij hebben ze daar alleen de kleuren liggen die ze sowieso hebben, van bruin lak hebben ze namelijk ook geen vb op die dingen met stukken leer (hoe noem je ze ook al weer..
). Ze hebben wel meer kleuren die ze daar niet als vb hebben liggen, er zijn namelijk zat mensen met zilvere piping hebben en ze hebben ook paars lak.
Daisies schreef:Bettine schreef:Ik ook niet, dus als iemand me kan helpen wat dit betekent; graag
De voetmaat kom ik nog wel uitMaar verder??
Ik kan je wel helpen.. Ik snap de maten redelijk goed
maras schreef:Wat een schitterende laarzen komen voorbij in dit topic en wat een verschil van meningen
Kent iemand eigenlijk een paar laarzen met een stevige zool, liefst van rubber maar dan de bovenkant wel gewoon als model rijlaars? Als je stevige zolen wilt dan krijg je al gauw de outdoorlaarzen maar ik wil sjieke laarzen echter niet met een dunne gladde zool, veel te koud in de winter.
maras schreef:Wat een schitterende laarzen komen voorbij in dit topic en wat een verschil van meningen
Kent iemand eigenlijk een paar laarzen met een stevige zool, liefst van rubber maar dan de bovenkant wel gewoon als model rijlaars? Als je stevige zolen wilt dan krijg je al gauw de outdoorlaarzen maar ik wil sjieke laarzen echter niet met een dunne gladde zool, veel te koud in de winter.