En ook al hebben je ouders de uiteindelijke beslissing, wat als je die niet kunt bereiken en jij MOET op dat moment een beslissing nemen omdat het dier anders onnodig lijdt????
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:lijkt me enorm moeilijk..........ik denk dat je het pas weet als je werkelijk voor die situatie komt te staan
Snoevie schreef:lijkt me enorm moeilijk..........ik denk dat je het pas weet als je werkelijk voor die situatie komt te staan
lauraa_call schreef:Dat is dus niet waar, Lees de rest van het topic even...
Snoevie schreef:natuurlijk alleen duurt het even.........zijn er hier overigens mensen die meegaan met de excursie naar het crematorium voor paarden?
zo is ook eens een heel andere kant belicht.
Snoevie schreef:ik ook!
zo zie je het allemaal eens van een andere kant.
ik ben niet meegeweest naar het slachthuis omdat ik er niet van wist,maar deze excursie ga ik wel mee.
massy schreef:mijn mening is paarden die naar de slacht gaan ruiken de dood meestal al je zou zelf maar weten dat je zo vermoord word (mijn mening) besluit wat er met mijn paard gebeurd als dat moet staat vast,, verdoven en spuitje (des noods grote)
_rosita_ schreef:Snoevie schreef:ik ook!
zo zie je het allemaal eens van een andere kant.
ik ben niet meegeweest naar het slachthuis omdat ik er niet van wist,maar deze excursie ga ik wel mee.
je kan altijd nóg een excursie naar Van Veen regelen. geloof dat het in principe elke vrijdag mogelijk is. ik denk dat er zat animo voor is, bleken een hoop mensen niet van te weten.
Snoevie schreef:oh nou in dat geval ook misschien de moeite waard,al lijkt het me wel eng aan een kant!