Ik rij nog wel een paard. Maar die staat ook te koop. Maar ik maak me niet druk, er komt wel weer een leuk paard voorbij. Tussen neus en lippen door hebben een aantal mensen al gepolst of ik nog een bijrijdpaard zoek. Voor nu volg ik heel erg veel (zit)lessen, maar ook natural horsemanship lessen. Super leuk! Misschien dat als ik een paard rij voor langere tijd dat ik weer ga starten, de ambitie is niet weg!
Wat een geweldige foto Jaimy Liam
die missende voortanden maken het helemaal af 
Wbt oppakken. Ik weet niet of je de luxe hebt maar ik zou focus hebben om weer kort opnieuw de belastbaarheid op te bouwen. Veel hoogte verschillen, verschillende soorten ondergronden en veel rechtuit. Dan langzaam, na enkele weken bakwerk introduceren. Ondertussen veel werken in de hand. Ik ken veel mensen die het zadelmak maken (en oppakken) gewoon in het bos doen. Lekker rechtuit en de hand opzoeken.
Heerlijk dat hij wel gewoon meeliep Babootje! Dat zegt veel over z’n karakter ook wel, jullie zijn handig genoeg heb ik het idee dus komt helemaal goed. Ben benieuwd naar nieuw materiaal van jullie!

.
. Fijn dat ze iig nog blijft nadenken in enge situaties.