Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:58

Ik vermoed maar zo dat de puber en de pup elkaars slechtste eigenschappen naar boven halen wanneer ze, ook al zijn het honden, samen kattenkwaad uithalen.

Ja, het woord "ontmoeting" dekt de lading wel van onderweg leuke mensen ontmoeten waarmee je een goed gesprek hebt waar je met een glimlach aan terugdenkt en die je een poosje bijblijven.

O, dus je paard wou in jouw plaats de smid wel een mep verkopen? Fijn staaltje teamwork ...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 22:02

:j Alles waar pup niet aan kan, kan puber wel aan en vervolgens kunnen ze samen keten. :roll: :x

Rêve heeft die neiging nogal... Het gebeurt echt te vaak om nog toeval te zijn, zelfs mijn man is er van overtuigd en die gelooft normaal niet in dat soort dingen. :+ Als smid me niet pissig gemaakt heeft dan is ze super braaf. Maar als ik om één of andere reden pissig ben op hem dan flikt ze hem elke keer wat. :=

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:18

O ja, de smid is een oom van je man toch? Waarmee het niet altijd even goed botert?
Paarden staan erom bekend dat ze spiegelen dus ik vind het niet zo raar dat Rêve wil gaan meppen als jij het niet zo naar je zin hebt.

De smid die mijn arabierig typje bekapt is een lieverd, zeer kundig en geduldig. Arabierig typje valt bijna in slaap als ze bekapt wordt. Mijn enige zorg is dat ze overeind blijft want in slaap vallen en daarbij de smid pletten moeten we niet hebben.

Morgen krijgt arabierig typje een gebitsbehandeling. Mijn vorige paard, mafje, is eens bijna bij de tandarts op schoot gaan zitten: ze deed een wankele stap naar voren door de verdoving. Dat moeten we ook niet hebben dus ik ben altijd in de buurt om - als het nodig is - mijn ponybeest een zetje in de goede richting te geven (nee, dat is dus niet richting de tandarts want die is, net als mijn smid, een lieverd en zeer kundig en geduldig).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 22:38

Jep. En momenteel zitten de verhoudingen goed scheef. Scheef genoeg dat hij normaal om tien uur zou komen (met mij) en hij gisteren avond mijn man gebeld heeft (toen ik niet thuis was) om met hem af te spreken dat ie zou komen zodra mijn man thuis kwam van het werk. Kreeg ineens een sms van mijn man dat de smid voor de deur stond, had zijn bus niet gehoord. Dus ik ga naar buiten... Hij kwam gewoon pas uit zijn bus toen mijn man er was. >;) >;)

Hij ging Rêve veilen omdat hij het te warm vond om haar te kappen en ik zei van haar niet te veel in te korten omdat ze de vorige keren echt een week gevoelig liep. Dus toen zei hij "dan veil ik haar alleen bij dat die brokkels weg zijn." (Elke smid die ik al gehad heb doet dat gratis als hij er is voor een ander paard. :x Niet als hij er speciaal voor moet komen maar in een situatie als deze heb ik nog nooit moeten betalen om hoeven gewoon rond te veilen, ik bedoel, dat kan ik zelf ook. :x :x Gewoon de "losse stukjes" er af veilen.) en dan Sam...

Over het lenen van de camion spreken we kennelijk niet meer.
Sam zet zijn voet niet neer wanneer hij geen ijzer onder heeft. Ik was even wat gaan pakken en toen ik terug kwam zei smid "die geeft mij zijn andere voet dus niet meer zo lang hij niet terug een ijzer heeft he." dus ik haal mijn schouders op. Sam is Sam. Hij is neurotisch. Zijn voeten hebben zonder ijzer ooit flink pijn gedaan en zodra het ijzer er onder dat kon ie weer lopen en toen heeft ie beslist dat hij zonder ijzer niet meer op zijn voet kan steunen. :+ Ook al kan dat nu wel.

Waarop mijn man "da's omdat ge vorige week niet gekomen zijt." (normaal kwam hij vorige week al.)

wat later vertellen ze over Joy, blijkbaar heeft Joy ze wat ochtendgymnastiek gegeven, niet stout maar dat stil staan he. :+ Dus hij zegt "zon jong paard doen op een open weide is ook moeilijker, in een stal zet ge ze tegen een muur en dan leren ze dat sneller af." dus ik zeg zonder nadenken "ja, als ge gekomen waart wanneer we afgesproken hadden dan had hij op stal gestaan en als er fatsoenlijke afspraken te maken zijn met u dan kan hij de volgende keer ook op stal ma niet zoals het nu gaat."

Toen volgde er een ongemakkelijke stilte. :+

Daarop telde hij me dus 90 euro (60 voor Sam, 30 voor Rêve en Joy was "zo". Nu telt hij voor ponyveulens max 15 euro normaal.)

Dus ik kijk hem heel even aan, betaal hem en ik zeg net tegen mijn man "als hij belt voor de camion is het niet meer gratis eh. Ge ziet hoe dankbaar 'm was voor de hulp vandaag eh." waarop mijn man "nee hij krijgt 'm niet meer gratis maar *schoonzus* belde voor *petekind* niet hij." Dus ik adem diep in en uit en zeg "Schat. Die belt niet zelf. Die laat of *dochter* bellen of *schoonzus* omdat 'm weet dat ge voor die kleine springt en ondertussen heeft 'm op ons kosten al verschillende knollen vervoerd en nog nooit zelfs maar mercie gezegd. Nog niet eens aanbieden om de camion uit te mesten. Zelfs een pak schavelingen (6 euro he) zou ik al content mee zijn, gewoon enige vorm van waardering."
waarop mijn man "jama ik kan *petekind* toch nie weigeren?" dus ik kijk hem alleen geërgerd aan, zegtie "ge zijt het niet met me eens?" "neen." "denk er nog eens een nachtje over."

Ik heb er al meer over gedacht dan hij ooit nog gaat doen. Maar dan is het voor mij heel simpel, als *schoonzus* eind van de zomer belt voor die knol te vervoeren en mijn man vraagt niks. Dan verreken ik het gewoon automatisch zodra hij de paarden kapt en krijgt hij enkel de overschot. Dan trek ik er 50 euro van af en dat is nog erg gemoedelijk want daar huur je hier nog geen trailer voor zonder chauffeur. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks. En als hij daarna niet meer wil komen dan zijn dat twee problemen in eens op gelost want nu bel ik niet naar een andere smid om mijn man niet voor het hoofd te stoten maar als hij er zelf mee stopt heb ik geen keuze. :+

Enfin zoals je kan lezen was er dus wel enige ergernis zeg maar. _O- Rêve had zo iets van "I've got your back" *mept* (ze raakte niet trouwens maar de boodschap was moeilijk mis te verstaan)
smid heel droog "Rêve meiske wat krijgt gij nu weer?" (omdat ze normaal dus gewoon braaf is.) en toen siste mijn man dus tegen mij "stop met zo geërgerd te zijn op hem ge weet dat ze op u reageert". _O-

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:44

Lekker dan, familiegedoe dat zich vermengt met paardengedoe. Dat hou ik strikt gescheiden. Al is het alleen maar om de familie te behoeden voor meppende paarden. Iets met spiegelen ... _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 22:49

:o Ik zeg wel eens dat mijn morele compas niet 100% naar he noorden wijst. Ik kan me er echt niet schuldig om voelen. :o het is ook mijn familie niet trouwens. :+ (niet dat de band met mijn familie zoveel beter is maar dat terzijde. _O- )

Het probleem is gewoon dat alles prima ging tót op het punt dat hij zich te familiair ging voelen. Vanaf toen is hij gewoon gaan profiteren van mij en ook van mijn man. (Dat ze jaren geen contact meer gehad hebben was ook omdat hij profiteerde van mijn man trouwens dus da's geen nieuw gedrag.) en er komt een punt dat het gewoon te gortig wordt en dat heeft hij nu bereikt. Als je fair of zelfs maar enigszins fatsoenlijk met me bent dan kan je echt heel veel kanten met me uit. Gewoon een "hey, mercie om die pony te vervoeren" of zelfs een zak wortelen van 3 euro was al goed geweest. Maar deze manier van doen? Nee.... Daar kan ik slecht mee om. Zeker van iemand die zelf dan wel constant soort van "eist" dat je voor alles wat ie doet (waar ie altijd gewoon voor betaald geweest is trouwens. Hij heeft hier nog nooit iets gratis moeten doen. ) geprezen wil worden.

Hoe vaak ik al heb moeten horen van hem dat er bij X of Y "zelfs gene mercie vanaf kon" voor iets wat hij zelf aangeboden heeft.... en dan zelf ook geen enkele blijk van waardering geven, zelfs geen mondelinge dankjewel?
Daar kan mijn rechtvaardigheidsgevoel niet mee om. :o Dat zit scheef, dat frustreert mijn hersenen ook al weet ik dat ik alleen mezelf daarmee heb want hij slaapt echt niet slechter vannacht. :+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 23-06-22 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:55

Ai ai en dan zijn de paarden ook nog je lust en leven die je toch liefst in handen geeft van iemand waar je zelf ook een goed gevoel mee hebt. En tja paarden zijn de beste spiegels.
Wel mooi dat jij hem ronduit de waarheid zegt, boodschap zou toch eens aan moeten komen zou je denken :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 22:56

Mars schreef:
Ai ai en dan zijn de paarden ook nog je lust en leven die je toch liefst in handen geeft van iemand waar je zelf ook een goed gevoel mee hebt. En tja paarden zijn de beste spiegels.
Wel mooi dat jij hem ronduit de waarheid zegt, boodschap zou toch eens aan moeten komen zou je denken :=

:o Je kan elke roddel die je over me hoort geloven behalve wanneer iemand zegt dat ik dingen niet in iemand zijn of haar gezicht zeg. _O-

Dat filtertje dat er voor zorgt dat je bepaalde dingen niet zegt tegen mensen? Dat is nooit geïnstalleerd bij mij. _O-

Maar ik heb dus ook extreem veel moeite (overdreven veel, ben me er ook bewust van.) met mensen die dus wel achterbaks zijn of onrechtvaardig handelen. Zowel als dat naar mij toe is, als wanneer ik merk dat men dat naar anderen toe doet. Ik heb hem ook al ronduit gezegd dat hij niet tegen mij moet roddelen maar het met de mensen waarover hij het heeft zelf moet bespreken als hij over iemand aan het klagen is. Daar heb IK geen zaken mee en niemand is er mee geholpen wanneer je de persoon zelf niet aan spreekt op het gedrag dat je ergert. Dat je daarna even je hart lucht om het van je af te krijgen, echt, toe maar. Maar bespreek het éérst met de partij waar het over gaat dat die ook weet waar die aan toe is.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:03

Denk dat jij prima in Nederland zou kunnen aarden :) vind het fantastisch hoe het Belgische toch een beetje doordringt in je verhalen en ik vind het behoorlijk omslachtig allemaal!

Ik kwam vroeger regelmatig in België en daar vonden ze me verfrissend haha. Toen raakte ik voor het eerst in contact met de Belgische cultuur en stiekem zijn er wel flinke verschillen. Voor mij vertel je hele normale dingen, maar je merkt gewoon dat jouw Belgische omgeving dat niet altijd zo ervaart. In Nederland zouden we tegen de smid zeggen: deze prijs voor alleen brokkels bijschaven vind ik niet passend.

Misschien is dat ook wat Chris zo fijn thuis voelt met jouw les geven!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 23:28

Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag overdondert was dat hij het lef had om daar 30 euro voor te tellen. Dat was een nieuwe. Normaal gesproken zou ik gevraagd hebben of ie een zonnesteek had. :o Maar hij heeft me tot op heden (tien jaar) nog nooit iets geteld voor brokkels weg veilen als hij toch voor Sam moest komen. En dat hij me nu nog iets van 10 euro telt zou ik zelfs nog snappen. Alles is gestegen ook zijn verbruik en materiaalkosten. Maar 30 euro voor iets dat hij al tien jaar gratis doet als hij ZELF beslist van te wachten met kappen omdat het te warm is? Ja, dat overviel me even dusdanig dat ik toen hij weg was tegen mijn man zei "heeft hij me nu net 30 euro geteld om Rêve te veilen?"
Het was gewoon echt niet door gedrongen tot ie weg was. :=
normaal telt hij me maar 30 euro om haar te kappen... Dus als je dat weet is het helemaal bizar. Hoe langer ik er over denk hoe meer ik mezelf voor de kop sla dat het niet meteen door gedrongen is. Ik wist dat Rêve "op het randje" was voor wel of niet gedaan moeten worden. (Rêve haar hoeven slijten meer af gezien ze geen ijzers heeft dus vaak kan die een beurt overslaan gezien Sam vrij vaak moet.) En dat bijveilen dat deed ie dan wel vaker, dan staat ze weer netjes en dan kan ze de volgende keer mee gedaan worden met Sam. Hij kon er ook gewoon niet echt veel van af halen vandaag. Dus toen hij voorstelde van te veilen ging ik gewoon akkoord want dat doen we vaker. Maar dat ie me even veel telt als wanneer hij bekapt, dat is nog niet gebeurt. :\

En dat is dus inderdaad één van de redenen waarom ik Chris zo heerlijk vind. Ik kan gewoon mezelf zijn en het er uit gooien. Geen hoop wol er rond spinnen, gewoon duidelijk. Kan het? ja/nee waarom niet? Wil je het? ja/nee, waarom niet? Iedereen weet waar ie aan toe is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:23

Ja als je het hele verhaal er zo omheen stelt dan is het wel bijzonder inderdaad... om ineens geld te gaan vragen voor zoiets nog ná dat camion verhaal.... maar ik snap ook je man wel dat die het misschien niet zo ziet dat specifiek HIJ die "geleend" heeft, maar het om petekind gaat? Want zonder de smid was het vast ook wel door de familie aan je man gevraagd, of niet....?

Er is toch wel IEMAND die hem bedankt heeft zeker...? -O-
Petekind, ouders...?

Maarreh....betaal jij nou maar 60 euro om een paard beslagen te krijgen??
Dat is toch hartstikke goedkoop?

Wat een trut die Reve met dat schopje :=
Maar is mamma stiekem ook niet een beetje trots...? O:)

Het klinkt erg ongemakkelijk zo met die smid, voor beide partijen..... denk dat het inderdaad zinvol is om op de 1 of andere manier de smid gedag te zeggen :(:)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:49

Tjonge wat een lef om voor dat brokkeltje te veilen 30 euro te vragen. Wat een profiteurs zijn dat zeg. Man man man, die zou je toch naar de maan wensen zo'n familieleden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 21:15

pmarena schreef:
Ja als je het hele verhaal er zo omheen stelt dan is het wel bijzonder inderdaad... om ineens geld te gaan vragen voor zoiets nog ná dat camion verhaal.... maar ik snap ook je man wel dat die het misschien niet zo ziet dat specifiek HIJ die "geleend" heeft, maar het om petekind gaat? Want zonder de smid was het vast ook wel door de familie aan je man gevraagd, of niet....?

Er is toch wel IEMAND die hem bedankt heeft zeker...? -O-
Petekind, ouders...?

Maarreh....betaal jij nou maar 60 euro om een paard beslagen te krijgen??
Dat is toch hartstikke goedkoop?

Wat een trut die Reve met dat schopje :=
Maar is mamma stiekem ook niet een beetje trots...? O:)

Het klinkt erg ongemakkelijk zo met die smid, voor beide partijen..... denk dat het inderdaad zinvol is om op de 1 of andere manier de smid gedag te zeggen :(:)

60 euro voor enkel vanvoor te beslaan is een vrij normale prijs hier in de omgeving. :)

Mamma is altijd een beetje trots als Rêve enig teken van "ik snap wel wat je bedoelt hoor baasje" geeft. _O-

en nope, niemand. :) Hij is bloedend thuis gekomen met een snee aan zijn oog terwijl ze allemaal weten dat mijn man wel eens flauw valt als hij zelf bloed. Niemand die mij even gebeld heeft zodat hij niet moest rijden tot het zeker was dat hij oke was. Toen hij thuis kwam heb ik hem meteen mee naar de badkamer genomen om de snee schoon te maken, naaien was te laat dus pleister goed strak er op en op zijn werk bloedde het nog na en hij heeft het hele weekend hoofdpijn gehad. Niemand die even gevraagd heeft of hij oke was. :x :x

Joy heeft vandaag zijn netje gekregen.
Hij was er niet meteen dol enthousiast over. _O-

Afbeelding
Afbeelding
Dit hele stuk was verbrand ondanks dat hij zonnebrand op kreeg. :\
Afbeelding
Heb hem na de filmpjes wat hoger gehangen dat het randje gelijk kwam met zijn lippen trouwens.

Helaas staat Vigo met een dikke kogel en zijn sprong had ook wat vocht al kon ik dat niet goed voelen want hij mepte al als ik er amper aan kwam. N had gevraagd of ik wilde gaan kijken dus was vanuit de fysio even door gegaan, het vocht zit aan de binnekant van de kogel onderaan. Hij stapt ook niet helemaal zuiver. :\ Maandag gaan we nog eens samen kijken maar ik denk dat de DA gaat moeten komen voor 'm. :(:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 22:25

Ah Joyke toch, hij staat te kijken alsof je hem vreselijk leed hebt aangedaan :')

En lekker schuren aan Vigo :P Wat rot van zijn kogel, hopelijk valt t mee met m. Misschien zichzelf aangetikt met een gekke sprong?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 22:34

Joy voelde zich idd echt verschrikkelijk zielig! Ik denk dat ie niet echt door had dat hij er gewoon mee kon eten in eerste instantie. _O- Toen hij dat snapte ging ie nl gewoon grazen. :))

Ja geen ide wat hij gedaan heeft. N stuurde me vanmorgen er over, gisteren was het nog niet dus het is ergens tussen gisteren avond en vanmorgen gebeurt. Fysio moest vandaag vroeger weg wat mij goed uit kwam want ik had een gigantisch pest humeur (ik ben zelfs eigenlijk gewoon ronduit onbeleefd geweest tegen een andere patiënt die IMO te dicht tegen me kwam staan. Dat had ook "iets" vriendelijker gekunt. :o Op het moment zelf had ik zo iets van "Jezus kerel er is plek zat je hoeft niet tegen me te komen staan!" maar nu schaam ik me wel een beetje over de manier waarop ik hem dat duidelijk gemaakt heb. :o Vooral omdat de fysio waarmee ik iets aan het regelen was even hard schrok van mijn reactie als de kerel in kwestie. :o :o Tis dat mijn heup zo verschrikkelijk vast zat anders had ik vandaag af gebeld denk ik. :o

Anyhow, ik zei dat me dat goed uit kwam omdat ik toch nog naar Vigo moest gaan kijken, dus hij vroeg waarom waarop ik zeg dat ie een dik been had en dat ik hoopte dat het niet zijn achterbeen zou zijn.
Hij vroeg daarop of die gevoeliger zijn voor kwetsures maar ik was nogal kort van stof dus ik zeg gewoon "Voor de knollen niet ma wel voor de mensen die ze moeten nakijken. Achterbeen ziet ge minder goed aankomen." := :=
Ik geloof dat hij na een paar van dat soort opmerkingen door had dat ik niet echt in een "socializing" mood was. :o :o
In mijn verdediging, toen hij in het begin op merkte dat ik stil was had ik al gezegd dat mijn "people skills" vandaag zelfs voor mijn doen heel beroerd waren. := Vaak probeert hij dan toch een paar onderwerpen ondanks dat ie weet dat ie me niet gaat ontdooien maar goed, valse hoop is ook hoop zeker?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 08:43

Het is voor de fysio misschien het gevoel van een uitdaging om wellicht degene te kunnen zijn die "de zwarte hengst die iedereen er af gooit" wèl te kunnen temmen....? :=

Balen van Vigo zeg....hopelijk zit er dan van het weekend al verbetering in....

Joy met zijn netje.... hij ziet er ook wel ontneusd uit met dat netje ervoor :(:)
Ik kan me ook wel voorstellen dat het vervelend aanvoelt op de neus, en al helemaal als het verbrand is :(:)

Rena is er ook geen fan van. Maar het helpt wel. Ik heb gewoon zo'n Rambo vliegenmasker dat heel goed rond blijft staan bij de ogen, met een afneembaar flapje er aan. Dat ding heeft ze al jaren en past zowaar erg mooi :) Het ziet er uit niet zo'n knoeperd, maar de ogen blijven tenminste echt vrij.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 13:11

:= er is niet veel temmen aan. := Het was gewoon zo'n "doe wat je moet doen maar laat me verder met rust" dag. :o

Neusje was genezen voor het netje er op ging hoor. :(:) Het heeft een mooi kussentje onder de klittenband wardoor het ook niet op de neus schuurt.

Ik ben bang dat Vigo zon vliegenmasker gaat uit doen gezien we vrij zeker zijn dat Vigo ook de franjes van Joy constant af doet. :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 13:39

Haha ja je zag hem in het filmpje al proberen het ding te grijpen voor zijn vriend :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 13:44

pmarena schreef:
Haha ja je zag hem in het filmpje al proberen het ding te grijpen voor zijn vriend :=

Inderdaad. Dat dus... := Joy heeft normaal ook Franjes op maar nooit langer dan dat wij onze rug gekeerd hebben gokken we... :roll:

Vigo zijn been zou iig niet dikker geweest zijn vandaag en hij heeft het laten koelen. :(:) Arme stakker heeft ook niet veel chance zoals wij wat hier zouden zeggen. :(:) Tis zo'n gevoelig ding en hij is echt best leuk maar hij brengt zichzelf constant in de problemen. _O- Snap wel dat N soms moet zuchten als ie weer wat heeft hoor. :=

Staat die kleine dikke van mij er naast gewoon mooi te wezen zonder issues. :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 13:48

Klop dat laatste even af, wil je....? Gewoon, voor de zekerheid :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 13:55

pmarena schreef:
Klop dat laatste even af, wil je....? Gewoon, voor de zekerheid :=

Mwah zonder issues is ook veel gezegd. Zijn neus was verbrand en hij heeft ook schrammen. Maar Vigo is een tikkeltje lomp op de benen zeg maar... (bovengemiddeld lomp, zelfs voor een jong paard. :=) In die zin bedoel ik dus dat ik wel snap dat N soms zou willen dat ie gewoon normaal zou doen. :') Vigo slaagt er ook consequent in om zijn hoofd overal tegen te stoten.... := Ik heb N al redelijk snel een helm voor paarden door gestuurd die ze voor hem kon kopen. _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 14:18

Dus Vigo heeft Joy zijn neusnetje verwoest. >;)

Weten jullie of anti bijt op een neusnetje een strak plan is?

Ik heb in het algemeen beest een baal week zeg maar. Smid had Sam verkeerd gekapt dus wedstrijd (en selectie) is niet echt gelopen zoals gemoeten had. Ik ben zo goed als zeker dat ik mijn selectie verspeeld heb. Tenzij ik op mirakuleuze wijze de laatste selectie 75% ofzo rijd. :\ Baal best vooral omdat het echt buiten mijn "macht" ligt. Hij is het maandag meteen komen corrigeren maar goed, les van dinsdag voor de zekerheid afgebeld omdat Sam altijd 200% geeft en ondanks dat er niets te zien was voelde ik wel dat er iets "off" was. Heb dus heel behouden gereden. (we hebben met 8 man staan kijken, niemand kon iets zien, ik ook niet, maar als ik er op zat voelde ik dat hij anders liep dan normaal). Waardoor de score erg laag was. En daarna heb ik mezelf (nog steeds wat) zitten uitschelden dat ik hem niet gewoon terug getrokken heb. Ook al was er niets te zien... Ik voelde iets... :\ Kon er niet echt de vinger op leggen wat maar "iets".
hij voelt zich trouwens gewoon fit nu hoor. :+ Maar uit schuldgevoel en voor de zekerheid heeft hij toch een paar dagen rust. Eerste dagen zijn benen gekoeld, ik weet hoe gevoelig hij kan zijn als hij verkeerd gekapt geweest is dus wil zeker zijn dat hij oke is. :\

En... Welke zou het beste bij mijn jasje passen:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0409/ ... 1606982849

Bordeaux of paars? :+

Vandaag rêve wel gereden, wilde haar afsponsen maar Rêve haat water. Dus dat ging van:
"IK WIL NIET AFGESPO.... He.. Wacht... Dit doet best wel goed..." *gaat stil staan met hoofdje laag en geniet*
Ja trut. Als je je nou zou laten af spoelen zou het helemaal goed doen. >;)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 14:55

Dat bordeaux past beter denk ik… vond het zo erg voor je zondag… maar goed dat je naar je paardje luistert! Wel balen van de selectie… uiteindelijk komt dat wel weer goed en wie weet knallen jullie zo hard dat je er toch nog bij bent! En neem die "IK WIL NIET AFGESPO.... He.. Wacht... Dit doet best wel goed..." merrie ook maar eens mee, jullie gaan knallen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 14:58

Ja Carine stond me ook al te troosten. :o Ik baal er zo van. Want hij stond er echt goed aan. Ik wéét dat hij zo enorm vooruit gegaan is. Opglabbeek was daar IMO een bewijs van maar dan gebeurt dit weer en tsja het houdt stilaan op met de selectie wedstrijden he.. :\

In zonhoven mag Rêve mee. :j En de week na het IPK ook in opglabbeek normaal.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 15:13

Ah nee wat balen zeg van het bekappen! En dan was de verhouding met je smid al niet best natuurlijk…