Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:@fleursandro, zijn die haflingers serieus zo duur
FleurSandro schreef:ivy_power89 schreef:@fleursandro, zijn die haflingers serieus zo duur
Ik dacht leuk een net zadelmakke haflinger te kopen van 3 jaar waarbij mijn budget realistisch leek, dacht ik... 2 leuke haflingers gezien met ook wel mooie bewegingen (wil wel wedstrijdjes gaan rijden en zien waar we stranden zowel dressuur, springen als eventing) bleken beide €10.000,- te zijn... en 2 maanden zadelmak... nou met zo'n groot prijsverschil doe ik dat zelf welgenoeg mensen om mij heen die er verstand van hebben en mij eventueel kunnen helpen.
Schrok ontzettend van het bedrag! (Nu zoek ik ook wel een beetje sportief type dat helpt misschien ook niet helemaal mee)
ivy_power89 schreef:Ik zocht een beleerde fries en kwam met een 2.5 jarige fries thuis...
En dat is puur vanwege het bedrag wat deze onbeleerde moest kosten. Vond dat zo'n verschil met gereden paarden dat ik dat half jaartje wachten (of iets langer) maar voor lief neem.
En ik heb met diverse stallen contact gezocht en 15k was eerder regel dan uitzondering.
Mkango schreef:Muze schreef:Als je naast dravers ook volbloeden aandurft: Stal Sans Souci heeft momenteel een aantal volbloeden te koop staan. Zijn allemaal National Hunt paarden geweest en die zijn vaak wel koel in de kop.Ik zoek een beetje wat iedereen zoekt Maarja...
Liefste een ruin, braaf en dapper, tussen de 1.50-165 ongeveer...
Voor lekker recreatie. Geen dressuur paard ofzo.
Kijk oa naar dravers.
Koudbloeden ook niet zo m’n ding.
Merries alleen als ze niet mieperig zijn.
FleurSandro schreef:ivy_power89 schreef:@fleursandro, zijn die haflingers serieus zo duur
Ik dacht leuk een net zadelmakke haflinger te kopen van 3 jaar waarbij mijn budget realistisch leek, dacht ik... 2 leuke haflingers gezien met ook wel mooie bewegingen (wil wel wedstrijdjes gaan rijden en zien waar we stranden zowel dressuur, springen als eventing) bleken beide €10.000,- te zijn... en 2 maanden zadelmak... nou met zo'n groot prijsverschil doe ik dat zelf welgenoeg mensen om mij heen die er verstand van hebben en mij eventueel kunnen helpen.
Schrok ontzettend van het bedrag! (Nu zoek ik ook wel een beetje sportief type dat helpt misschien ook niet helemaal mee)
kyrkelover schreef:Ik vind het ook nogal bedragen, maar dat vind ik ook van 10.000+ euro voor een fjord of haflinger of een simpele KWPN'er. Blijkbaar hebben mensen het ervoor over, dus wie ben ik?Vin het nogal bedragen voor import paarden waar ze niets van weten.
Helaas geen ruinen momenteel Muze.
Mijn 5 jarige merrie waarschijnlijk verkocht in afwachting van keuring. Gaat heel hard op het moment. Moet ik ook wel zeggen dat ik ze weg geef geloof ik als ik de prijzen hier allemaal zie.
kyrkelover schreef:Mkango schreef:Als je naast dravers ook volbloeden aandurft: Stal Sans Souci heeft momenteel een aantal volbloeden te koop staan. Zijn allemaal National Hunt paarden geweest en die zijn vaak wel koel in de kop.
Vin het nogal bedragen voor import paarden waar ze niets van weten.
Helaas geen ruinen momenteel Muze.
Mijn 5 jarige merrie waarschijnlijk verkocht in afwachting van keuring. Gaat heel hard op het moment. Moet ik ook wel zeggen dat ik ze weg geef geloof ik als ik de prijzen hier allemaal zie.
Mkango schreef:Ik vind de prijzen van kyrkelover ook veel realistische hoor.Althans, als je nagaat dat de handelaren die ze uit het VK en Ierland halen, ze voor een habbekrats in kunnen laden, is 6000 euro best aan de prijs.
Levita schreef:Snap je heel goed Olivia, en je mag er zeker goed van balen. Heb je al een gezocht advertentie geplaatst? Er zijn ook verkopers die liever zo reageren omdat ze niet zin hebben in al die reacties.
Komt goed!
tita schreef:Ik vind dat dat gewoon mag want het bokt beleid is geval apart.
Je mag namelijk in Nederland zeggen wat je wilt behalve op bokt.
Dat ik hier bv op bokt een compleet kapot paard verkoopt zonder te melden is toegestaan.
Dus autumn staat de merrie geadverteerd en op welke site