Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Onverwachts, maar ivm langdurig blessure van mijn 6 jarige merrie nu toch op zoek naar een 2e paard.
Dan kan ik het 1e jaar lekker door blijven rijden en daarna kan mijn vriend er mee verder
We zoeken:
Een nuchter paard voor basissport en buitenritten.
Vanaf 4 tot 12 jaar oud.
165cm - 175cm.
Hoeft niets bijzonders te kunnen, maar wel opstappen en wegrijden.
Normale prijsklasse.
Ik ben nog nergens wezen kijken, wel Marktplaats in de gaten aan het houden maar het valt nog niet mee qua aanbod in de omgeving.
Zijn er aanraders qua Facebook groepen waar regelmatig paarden aangeboden worden?
Amberr1994 schreef:Ik ben vanavond bij een super leuk paard geweest. Dressuurmatig wat minder voor elkaar (springgefokt) maar voor de rest super braaf! Donderdag de volgende afspraak, maar ze wou hem niet vasthouden tot die tijd. Morgen en woensdag komen er andere kijkers.. Hoop zo dat hij er donderdag nog is!
Wat een gespannen markt is het toch
Amberr1994 schreef:Ja zal jullie op de hoogte houden!![]()
@elin; daar heb ik ook aan gedacht, maar het is geen pakje boter. Heb voor mijzelf nu maar besloten mocht hij er donderdag nog zijn dan is dat heel fijn, maar mocht dat niet zo zijn dan komt er wel weer 1 op mijn pad. Vind het voor mij zelf gesproken wel ver gaan om gelijk te kopen, jammer dat de markt op dit moment zo is.
Hoe doen jullie het met kuren? Wil helemaal laten keuren incl rug en hals. Vorige keer bij afkeuring 50/50 gedaan qua kosten en vind dat zelf wel een goede afspraak (eigenaar en jij kunnen niet in t paard kijken) Dat paard had toen ook negatief advies vanwege kissing spines. Was wel benieuwd hoe jullie dat doen!
Sjoos schreef:Amberr1994 schreef:Ja zal jullie op de hoogte houden!![]()
@elin; daar heb ik ook aan gedacht, maar het is geen pakje boter. Heb voor mijzelf nu maar besloten mocht hij er donderdag nog zijn dan is dat heel fijn, maar mocht dat niet zo zijn dan komt er wel weer 1 op mijn pad. Vind het voor mij zelf gesproken wel ver gaan om gelijk te kopen, jammer dat de markt op dit moment zo is.
Hoe doen jullie het met kuren? Wil helemaal laten keuren incl rug en hals. Vorige keer bij afkeuring 50/50 gedaan qua kosten en vind dat zelf wel een goede afspraak (eigenaar en jij kunnen niet in t paard kijken) Dat paard had toen ook negatief advies vanwege kissing spines. Was wel benieuwd hoe jullie dat doen!
Ik vind keuren echt kosten koper.
Ben je echt verliefd op het paard? Dan zal ik er alles aan doen om voor de andere kijkers nog een keer te gaan. Zou zonde zijn als het aan je neus voorbij gaat omdat die wel in één keer kunnen beslissen lijkt me.
brokjes schreef:Sjoos schreef:Geen 2 kijkers per dag snap ik, maar iemand die voor de 2e keer wil komen kijken heeft voorrang denk ik dan toch? Gek hoe mensen denken soms.
Vind ik ook gek. Maar misschien stond de afspraak met de andere mensen al voordat ze aangaf een tweede keer te willen kijken.
brokjes schreef:Sjoos schreef:Geen 2 kijkers per dag snap ik, maar iemand die voor de 2e keer wil komen kijken heeft voorrang denk ik dan toch? Gek hoe mensen denken soms.
Vind ik ook gek. Maar misschien stond de afspraak met de andere mensen al voordat ze aangaf een tweede keer te willen kijken.