Nog even over de longeerlijn,
Als je deze een slag om de binnenste doet en dan aan de buitenste ring, komt het toch strak te staan als er eens druk op de lijn komt en dan krijg je het notenkraker effect?
Of verkijk ik mij daarop?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

goeie fotograaf ook! Van de zomer wil ik er ook echt graag een goede fotograaf bij halen, altijd mooi zulke herinneringen!
Ziet er ook goed uit weer met de sleep!
en dat lange teugelen wil ik ook nog graag mee aan de slag, erg gaaf!
SBravour schreef:Dat gaat inderdaad helemaalgoed komen met Lars!
Nog even over de longeerlijn,
Als je deze een slag om de binnenste doet en dan aan de buitenste ring, komt het toch strak te staan als er eens druk op de lijn komt en dan krijg je het notenkraker effect?
Of verkijk ik mij daarop?

En ik rij buiten straks achter het paard van mijn vader aan, die hebben we nu 2 jaar en die is bom en bomproof. Daarbij heeft zij Lars opgevoed en is gewoon een heel stabiel paard waar Lars hopelijk steun aan heeft.
Ziet er top uit
Gelukkig met een sisser afgelopen.
Oh ik zie al hoe je les ging
WoW wat hebben jullie veel gedaan
Ik doe denk ik toch maar achter de oren of simpel door binnenste ring en aan buitenste klikken. Dan kan er niets aansnoeren en niet meer losgaan bij ontspanning!

Nooit genoeg fotos van paarden

dan loop ik te snel voor haar en draait ze weer...
) echt een knappe pony. Als het niet lukt via youtube wil ik m ook wel voor je uploaden. Moet je maar even appen 

Ik weet niet zo goed op wie ze lijkt. Maar de eigenaar van Zilvers vader én moeder (en oma) heeft mij een super kans gegeven. Op de foto samen met vader (dekhengst Pier 448) en moeder Vlinder. Echt een unieke kans!! Ook gaat ze op de foto met haar date Bartele 472 ! Dit komt nooit voor , zomaar een familiefoto. Nynke in dit topic gaat de fotos maken!
komt helemaal goed met jullie
Benieuwd naar de longeerlijn foto’s!