Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
biancalaylo schreef:Even onder de hengsten eigenaren; mogen jullie "voelen" aan hun ballen?![]()
Ik kom maar direct to the point hahaha. Mijne hengst zijn bsllen zijn nog steeds niet ingedaald maar hij staat in de opfok dus de staleigenaar heb het 3x grprobeerd maar hij doet heel lelijk naar der. Dus ik heb het gister voor de 2e x geprobeerd en mocht het wel aanraken maar geen "kracht" zetten dus vorlde wel een bobbeltje maarja geen idee of dat ze niet ingedaalde bal is?? Want wil hem in mei laten helpen maarja als het dus een klop hrngst is kost het me 900dus ben benieuwd hoe jullie dit oefenen?
biancalaylo schreef:Even onder de hengsten eigenaren; mogen jullie "voelen" aan hun ballen?![]()
Ik kom maar direct to the point hahaha. Mijne hengst zijn bsllen zijn nog steeds niet ingedaald maar hij staat in de opfok dus de staleigenaar heb het 3x grprobeerd maar hij doet heel lelijk naar der. Dus ik heb het gister voor de 2e x geprobeerd en mocht het wel aanraken maar geen "kracht" zetten dus vorlde wel een bobbeltje maarja geen idee of dat ze niet ingedaalde bal is?? Want wil hem in mei laten helpen maarja als het dus een klop hrngst is kost het me 900dus ben benieuwd hoe jullie dit oefenen?
puppy1128 schreef:Nou vanochtend even gekeken. Haartjes waren schoon en droog dus even aan de kant gedaan. De linker is helemaal naar beneden, de rechter is ehm.. Mini? Geen idee hoe ik het moet uitleggen.. Maar wanneer spreek je van een bal in zijn buik en wanneer is het echt ingedaald? Moet het zegmaar echt een bal zijn eruit? Of kan het ook een wat kleiner balletje met wat meer 'flubber' huid omheen zijn en 'ingedaald' zijn?
Het is namelijk niet zo dat het letterlijk 1 bal is.. Maar 2 ballen zijn het ook niet te noemen..![]()
En voor de rest lag hij heerlijk te pitten. De arme knul heeft het gister zwaar gehad.. Hij lag helemaal languit. Heb lekker bij hem gezeten. Hij legde heel zachtjes zijn hoofd tegen mij aan. Ik heb zelfs eventjes bovenop gezeten/gestaan en hij vond het helemaal goed.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
carika schreef:@puppy ik verwacht dat het dan gewoon goed komt. De tweede bal kan ook nog een stuk indalen op het moment dat hij sedeert is en helemaal ontspant.
Zimba heeft nu een snotneus een hoesten. Ik hoop dat het binnen een paar dagen van zelf overgaat.
Heb helemaal geen ervaring met hoesten.
Annikoe schreef:puppy1128 schreef:Nou vanochtend even gekeken. Haartjes waren schoon en droog dus even aan de kant gedaan. De linker is helemaal naar beneden, de rechter is ehm.. Mini? Geen idee hoe ik het moet uitleggen.. Maar wanneer spreek je van een bal in zijn buik en wanneer is het echt ingedaald? Moet het zegmaar echt een bal zijn eruit? Of kan het ook een wat kleiner balletje met wat meer 'flubber' huid omheen zijn en 'ingedaald' zijn?
Het is namelijk niet zo dat het letterlijk 1 bal is.. Maar 2 ballen zijn het ook niet te noemen..![]()
En voor de rest lag hij heerlijk te pitten. De arme knul heeft het gister zwaar gehad.. Hij lag helemaal languit. Heb lekker bij hem gezeten. Hij legde heel zachtjes zijn hoofd tegen mij aan. Ik heb zelfs eventjes bovenop gezeten/gestaan en hij vond het helemaal goed.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dus hij heeft eigenlijk 1,5 bal
carika schreef:@puppy ik verwacht dat het dan gewoon goed komt. De tweede bal kan ook nog een stuk indalen op het moment dat hij sedeert is en helemaal ontspant.
Zimba heeft nu een snotneus een hoesten. Ik hoop dat het binnen een paar dagen van zelf overgaat.
Heb helemaal geen ervaring met hoesten.
KittyDylan schreef:Dan misschien een 0 grams regendeken? Is toch wat extra beschutting en niet te warm lijkt me