Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Super!
Lesgeefster was tevreden! Galant was super flink ondanks dat mijn veulen (enfin, ze is anderhalf nu) flink haar best deed om hem af te leiden.
Galant is nogal een meeloper dus ik dacht dat ie ook zou gaan rennen maar hij bleef super braaf bij de les!
super dat het zo lekker gaat met de puppy's .
Dat was van tijd echt effe steunen op zijn hals om te voorkomen dat ik voor hem op mijn kont zou zitten... (inmiddels ben ik het gewend.
)

Maar eens de eerste energie eruit was ging dat ook over. Heel blij met mijn kleuter!
dus ik rij terug op zit en stem. Valt wel mee. Blijven lopen doen ze toch nooit. Ik ben ook niet graag zo bruut met die hand. Ze is al zo gevoelig in de mond. Heb er ook maar een zacht buigzaam stangetje in zitten. Morgen of straks mijn Rambo micklem eens aanpassen en testen
)
Lekker blijven lopen en niet gelijk een gek er doorheen racen.
XUlyssesX schreef:Hoe bedoel je stuk Swift?
loveslimpie schreef:oef! Dat ziet er beroerd uit switt!
Wat me vooral opvalt in draf en galop is dat hij juist dan zn benen enorm stijf houdt..
Met daminka ging het gister wel goed! Foutloos in de B!![]()
XUlyssesX schreef:Jeetje wat vervelend. Heb je hem al eens na laten kijken door en chiropractor?