Volgens mij is er niks mis met de handel. Had dinsdag gebeld voor een paard om woensdag te bekijken. Woensdag al weg. Kom daar woensdag om 3 paarden te kijken. 2 ervan de dag erop weg. Paard wat ik leuk vond ga ik nog een keer kijken en dan erop.
Er is niets mis met de handel zolang je een jong paard hebt, of een superbraaf wat ouder paard. Valeska is 10 Jaar en B+10 in het verleden uitgebracht, ze vind niets eng, maar ze loopt niet standaard aan de teugel..
Heb inmiddels wel al 3 kijkers gehad.. Maar ze is er nog steeds. Wat ik persoonlijk niet begrijp want het is een plaatje! En ook nog gezond..
Romanoff
Geplaatst: 07-09-12 20:18
@ Seven; Dat is balen!
Als je een goed paard te koop hebt, dan raak je die wel kwijt. ook in deze tijd .
Ik heb een super braaf paard Heb ook wel veel geintereseerden maar eerst alles thuis afmaken en dan zie ik wel wat ik doe. De stallen zijn inmiddels in de maak kan niet wachten tot ze klaar zijn
mijn hengstveulen is er ook nog maar later in het jaar.. daarbij veilingen begonnen! ik hoop hem nog te kunnen verkopen! anders onze opfok stal maar in het is een heel goed veulen, mooi gefokt goede moederlijn en bewezen vaders zeker opfok waardig.
Die van mij vind ik zelf ook niet te duur maar daar kunnen anderen anders over denken
Leuk hallie gechipt klaar voor een nieuw baasje
amarial
Geplaatst: 07-09-12 20:24
Ik vroeg me trouwens af he, mijn paardje is van Juli 2002. Voor de wedstrijden is ze officieel gemeten in 2007/2008. Toen gemeten op 1.56 (E PONY) Ze is nu uitgegroeid tot rond de 1.61/1.62, kan ze dan nog tussen de pony's gestart worden?