Risico's loop je altijd en omdat de rijerij op de foto je niet aanstaat zegt niks over de kwaliteiten van een paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:ik word intussen een beetje moe van lies!
Ook een beetje jammer dat ze niet tegen een gevat antwoord van Dees kan...
wens der nogmaals veel succes in der zoektocht
tita schreef:die vos van 15000 euro..... die zwarte zou ik wel gaan kijken de rest vind ik gewoonweg niet aanspreekbaar.
Deze weer wel
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... kid/915820
Hoipiepeloii schreef:tita schreef:die vos van 15000 euro..... die zwarte zou ik wel gaan kijken de rest vind ik gewoonweg niet aanspreekbaar.
Deze weer wel
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... kid/915820
somebody ik vind juist foto's van de rug/hals altijd voor koper. Als die dat extra wil doen, is dat zijn/haar keuze.
InekeN schreef:Maar zelfs als je als verkoper alles al hebt laten keuren met goed resultaat zijn er nog mensen die de keuring dan weer te lang geleden vinden, het bij hun eigen vee-arts willen of momenteel 'in': rugwervels op (dure- en redelijke onbetrouwbare) foto's willen. In zulke gevallen; zelf betalen.
Dit leuke topic wordt wel goed gelezen want de Jazz is naar aanleiding van dit topic verkocht!
Somebody_ schreef:Ik vind dat bij een standaard keuring (klinisch+röntgen) geldt; goedkeuring voor koper, afkeuring( incl. negatief advies, of minpunten waar koper niet 'overheen' wil/kan stappen) voor verkoper. In het geval van rug/hals foto's geldt inderdaad altijd kosten voor koper, zowel bij goedkeuring als afkeuring.
Ik laat meestal eerst foto's van de bovenlijn nemen, als er redelijk recente foto's aanwezig zijn van de benen. En als die er niet zijn, beginnen we eerst met standaardkeuring of 'hetgeen waar ik zelf even extra naar wil laten kijken'.
Somebody_ schreef:MyWishMax schreef:Ja, als er twijfel was over een been zou die eerst gedaan zijn. En wij hadden natuurlijk 'geluk' dat alles gewoon super was. (wás he)
Ja, maar in jullie geval waren de benen vast al een keer geröntgend. Dan zou ik ook beginnen met bovenlijn.