Hoipiepeloii schreef:Bedankt Alano![]()
Graag gedaan. Ik snap namelijk niet waarom je zo kinderachtig op mijn berichtje reageert. Je voelt je gelijk persoonlijk aangevallen terwijl ik het over mijn eigen budget heb. Laten we het even leuk houden hier!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hoipiepeloii schreef:Dat denk ik ook Ikke. En dat zou ook realistischer zijn momenteel!
Hoipiepeloii schreef:Kijk dan maar even in het woordenboek wat kinderachtig betekent.
Ik kan toch niet ruiken dat je alleen jezelf bedoelt? Dat stond er gewoon niet.
Pletje123 schreef:Hoipiepeloii schreef:Dat denk ik ook Ikke. En dat zou ook realistischer zijn momenteel!
Waarom zou dat realistischer zijn? Ken je het dier?
Ik vind het toch altijd weer knap hoe mensen vanaf de computer een paard op waarde kunnen schattenDit paard komt wel uit een hele beste lijn met veel bewezen bloed.
Johnnydepony schreef:@Seven, ik heb niet meer de leeftijd om zelf beesten zadelmak te gaan maken. Verder heb ik de laatste 5 jaar amper op een paard gezeten door zwangerschappen. Ik zoek echt een opstappen en wegrijden beestje.
Johnnydepony schreef:Zo hier gaan we ook weer kalmpjes aan op zoek.
Dus gezocht: Groot royaal paard stokmaat 1.68-175, een wat massaler paard, geen damespaard.
Leeftijd 5-10 jr. Spring of dressuurgefokt maakt niet zoveel uit. 3 fatsoenlijk basisgangen en een klein beetje springtalent. (wordt waarschijnlijk ook SGW gereden)
Redelijk netjes gereden (mag gewoon B/L niveau) Liefst goed verkeersmak
Nuchter paard. Prijsklasse max 6500 euro
Dus... wie wat weet
Babootje schreef:Aangezien De Jeu top dressuurpaarden levert waaronder Sister van Edward Gal denk ik ook dat ie aardig wat moet kosten![]()
Ah ik zie het al. 17+
Je kunt beter direct bij De Jeu informeren. Zit nog iemand tussen nu.