San volgens mij ging het wel goed, alleen hij liep op zo'n lang stuk twee keer scheef
dat heet schouderbinnenwaarts schat, ooooowww.
hahaha ik vond het wel schattig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chalinka schreef:een ander nicht een paar jaar geleden, ze was blesco aan het opzadelen, ik rahere
"kom is helpen, krijg dat riempje er niet aan, das te groot"
ik begreep het niet en ging kijken
ging ze het riempje van de keelriem aan het riempje van de bakstukken hangen
DaniOx schreef:Ik had vandaag weer een mooie. Ik was gewoon ook buiten aan het oefenen met Oxie halt houden en achterwaarts. Maar Ox zag wat spannends verderop dus geen aandacht voor mij. Ik streng kom op Ox back up dus uiteindelijk een back up gekregen. In de tussentijd komt er een mevrouw aan met een golden naast de fiets. Dus wij stappen na de back up weer voorwaarts rijden we langs de mevrouw vraagt ze: oh stond ie nou op de rem? De rem? Eh nee ik wilde juist dat ie stilstond en daarna achterwaarts ging. Oh... Zegt ze zo. Haha op de rem het is geen auto. Wij zijn maar lekker doorgereden. Vond m wel weer mooi.
chalinka schreef:mijn moeder ging is les geven vandaag
twas bij m aandraven
ik vraag: "wat voor draf, doorgezeten of lichtrijden?"
"ow, ga maar lichte draf doen"
euhm... oke
"a een slang"
een slangenvolte
en dat is dan wel een paardenmens :p
danaderese schreef:was laatst met het warme weer mijn merrie aan het wassen
(merrie volledig nat en in schuim ik incl)
komt er iemand langs
"ben je ze aan het wassen"
heb echt op mijn tanden moeten bijten om niet te zeggen neen ben mijn tanden aan het poetsen
oh en een standaard als ik met mijn merrie aan het rijden ben " hij is braaf vandaag"
(mijn 3 jarige hengst heeft de zelfde kleur maar daar blijft de vergelijking ophouden)
standaard antwoord "het is zij" en natuurlijk omgekeerd ook "ze is nogal hevig vandaag" "het is hij"
Barcelano schreef:danaderese schreef:was laatst met het warme weer mijn merrie aan het wassen
(merrie volledig nat en in schuim ik incl)
komt er iemand langs
"ben je ze aan het wassen"
heb echt op mijn tanden moeten bijten om niet te zeggen neen ben mijn tanden aan het poetsen
oh en een standaard als ik met mijn merrie aan het rijden ben " hij is braaf vandaag"
(mijn 3 jarige hengst heeft de zelfde kleur maar daar blijft de vergelijking ophouden)
standaard antwoord "het is zij" en natuurlijk omgekeerd ook "ze is nogal hevig vandaag" "het is hij"
Haha dit komt mij bekend voor.
Me Hengst en Merrie hebben bijna de zelfde kleur.
Voor mensen die niet verder kijken hebben ze wel wat weg van elkaar maar zijn ook totaal anders![]()
Daardoor moet je heel goed oppassen omdat je met de Hengst net even anders om moet gaan dan de merrie