Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmee1233 schreef:Ik zou nummer 2 de zwarte met glitters doen. Zelf heb ik best een bijzondere pony qua kleuren en ik merk dat het mooier is om er donkere kleuren op te leggen en dan met een leuk accentje. Inderdaad bijvoorbeeld een glittertje of een leuk ander accentje. Dus ik zou als ik jou was voor de zwarte gaan maar ik denk dat de groene ook leuk staat, dat is wel echt zo'n lekker zomer kleurtje
miroxmill schreef:esmee1233 schreef:Ik zou nummer 2 de zwarte met glitters doen. Zelf heb ik best een bijzondere pony qua kleuren en ik merk dat het mooier is om er donkere kleuren op te leggen en dan met een leuk accentje. Inderdaad bijvoorbeeld een glittertje of een leuk ander accentje. Dus ik zou als ik jou was voor de zwarte gaan maar ik denk dat de groene ook leuk staat, dat is wel echt zo'n lekker zomer kleurtje
Past dat denk je ook mooi bij een zwart zadel?
iiSunshine schreef:_SnowBall schreef:Welke kleur halster vinden jullie passen bij een grijze ezel? Ja klinkt misschien gek
Ik zag je topic al over het rijden van een ezel. Succes met belerenAlle kleuren staan er inderdaad wel bij maar ik zou zelf voor een mooi fel kleurtje gaan, zoals rood