Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
glenda schreef:Heeft er nog iemand interesse om mijn ooteman bon van 99 euro over te nemen?
Ik had een hoofdstel gekocht wat niet goed was,maar kon alleen een tegoedbon krijgen.
Ik ga ook niet voor zoveel geld meer besteden.
Als iemand interesse heeft Pb me maar.
amsterdam_30 schreef:NOu.. voor mij nooooit meer ooteman uitverkoop. Heb uren zitten proberen... uiteindelijk wat spullen te pakken die ik wilde.. betaald.. nog een bevestiging ook..
Krijg ik vandaag een mail dat het allemaal al uitverkocht is. Moeten ze echt iets op bedenken dat het niet dubbel verkocht kan worden! Heeeeel irritant!
laraloveyou schreef:amsterdam_30 schreef:NOu.. voor mij nooooit meer ooteman uitverkoop. Heb uren zitten proberen... uiteindelijk wat spullen te pakken die ik wilde.. betaald.. nog een bevestiging ook..
Krijg ik vandaag een mail dat het allemaal al uitverkocht is. Moeten ze echt iets op bedenken dat het niet dubbel verkocht kan worden! Heeeeel irritant!
Jeetje dat is balen!
Wat had je besteld?
amsterdam_30 schreef:Echt balen ja.. ik had BR rij/stalschoenen besteld met warme voering en warme fleecehandschoenen. De handschoenen zie ik overigens gewoon nog te koop op de site, zeker niet waard v zo'n klein bedrag om te versturen ofzo
.
Jij nog wel iets kunnen bemachtigen??