Waar is jou paard/pony bang voor?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: Waar is jou paard/pony bang voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:07

Ezels ROFL

Eergisteren een training gehad, met harde muziek, gillende kinderen..En paard staat er slapend bij.
Bij de crosstrainingen trekt ze zich nergens wat van aan.
De camera's op concoursen en het publiek is ook niet eng..
Maar stel je voor dat er een ezel staat. Huilen van het lachen Ik kwam niet verder dan de buren. Nagelbijten / Gniffelen

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:44

Vrachtwagens en lawaai geen probleem, maar kleine dingen idd. Vreselijk , een stilstaande auto een brievenbus in een muurtje. Een boomstam op de grond. En allemaal dat soort dingen Tong uitsteken rijdende auto's vind hij ook niet eng. Maar als ze stilstaan....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 20:25

Tractors en vrachtwagens.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 11:31

Bezems Haha! nja stilstaand niet, alleen in gebruik...

Mendieny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:14

In het begin was mn oude pony bang voor heel veel,, na een half jaar voor helemaal niks meer,,

en een andere oude pony was bang voor vogels in de bak Tong uitsteken

jasmijntje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:43

M'n pony is nog voor best veel bang, maar dat komt omdat hij bij z'n vorige baasjes is mishandeld... Maar langzamerhand gaat het steeds beter Haha!

_Marisss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 07:26

Ik had een bonte, maar dan ook echt een met heel veel grote vlekken, en ze was bang voor koeien Koe Tong uitsteken De spiegel in de bak was kapot gelukkig.

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 07:38

m'n 3 jarige welsh is voor heel weinig bang. Tuurlijk heeft ze wel eens schrikmomenten, maar echt bang heb ik haar nog niet meegemaakt. (toen ze voor het eerst uit de trailer kwam op haar nieuwe stalletje, schrok ze zich kapot van een shetlander Tong uitsteken)

M'n 23 jarige welsh is vooral bang voor grote dingen. Of witte voorwerpen. En spuitbussen. En musketrattenvangers (vind ze zo eng, dat ze op haar leeftijd het nog nodig vind om over een hek van 1 meter te springen) En nog wel meer Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:30

Alles wat los en vast zit! Verschrikkelijk... Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:35

Varkens ROFL Huilen van het lachen

Voor de rest voor niks eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen
Tja ze vond roodwitte linten van die afzettingen eng. Maar zodra ze daar drie minuten naar kijkt, gaat ze gewoon met het hoofd eronderdoor want aan de andere kant stond gras Gestoord

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:32

Niks eigenlijk.. Hij kijkt wel eens met een scheef oog naar tenten ofzo.. Maar als ik dan een ophouding maak met m'n hand, dan is ht al snel goed.. En loopt hij door.. Hij kan afentoe wel schrikken van auto's die hard over grind rijden.. Dat geluid vind hij maar raar..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:36

De meeste paarden bij ons zijn bang voor de kippen achter het heggetje Nagelbijten / Gniffelen Ze zijn natuurlijk ook erg bloeddorstig Ja

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:49

Tsjah, bloeddorstige kippen zou ik ook niet leuk vinden Huilen van het lachen

Wallstreet is echt bang voor alles. Maar vooral paraplu's en ook voor zo'n bontje (waar je met je hand in kan) waarmee ik hem wel eens poets.
Valencia is eigenlijk voor vrij weinig echt bang. Alleen prijsuitreikingen vind hij superspannend. En in de bak zit in 1 hoek een bakspook geloof ik Tong uitsteken

Balko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:22

Mijn ouwe ponytje was eigenlijk overal bang voor! Hij zag zelfs bakkabouters die ik niet zag! Erg appart haha!

Deze waar ik nu op rijd voor tractoren... al ziet ie ze niet als ie ze hoort is ie al weg Tong uitsteken

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:32

Knaloranje borden waar 'wegomleiding' op staat. Echt waar!!!

PS. hier zijn het laatste jaar enorme grote werken an de gang en je ziet ze nu op iedere hoek!!

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:49

een liksteen Clown
en nog een boel andere dingen, vissers, paraplu's... tractors die hem voorbij komen zijn niet eng, maar als je ze van 200 meter verderop bekijkt, oh zo eng.....

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:52

Mijn pony is bang voor alle dieren die we onderweg tegen komen, ook paarden. Op het erf is het geen probleem maar zodra ze buiten is moet ze niets van andere dieren hebben en krijg ik haar er met geen mogelijkheid langs. Ook is ze bang voor onweer als ze binnen is en voor water.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:56

Miniponys, daar kan hij heel erg naar kijken, spiegeling in autos vindt hij niet erg, spiegel in de bak ook niet, dan loopt ie zich te bewonderen. Riooldeksels zijn ook eng want daar glijdt ie op met zijn ijzer.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:58

_Marisss_ schreef:
Ik had een bonte, maar dan ook echt een met heel veel grote vlekken, en ze was bang voor koeien Koe Tong uitsteken De spiegel in de bak was kapot gelukkig.

Huilen van het lachen

M'n bijrijdpaard vind koeien ook maar niks.
In de duinen, op z'n vorige stalling negeerde hij hele groepen luidruchtige toeristen, keek nergenst van op, werd niet snel heet, maar als hij in de polder een weiland met koeien tegenkomt... Gestoord
Een hoop met gestuiter en gesnuif, ik blij dat ik niks om buitenritten geef en lekker in de bak wat aanmuts..

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:01

Uumh heb je even, mijne vind namelijk heel veel dingen eng.
Heb een voorbeeld wat vandaag gebeurde. Ik ging me pony uit het land halen en 2 vriendinnen liepen mee. Het regende dus 1 vriendin had haar cappicion op van haar vest en ja hoor, dat vond hij eng. Ze mocht niet dichtbij komen want dan stoof hij weg. Al deed ze haar cappicion af dan was er niks aan de hand.
Ook vind hij paraplu's, winkelwagentjes, plastic zakjes en pas ook 2 zwarte labradors eng.. Haha ja hij spoort niet die van mij.. Aagh kan er altijd hard om lachen.

debsterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:17

SCHAPEN!

hahahah hoe groot dattie is. als er schapen naast de ring staan. HEEL eng! gelukkig is het over als ik er een paar keer langs gereden heb

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:20

Mijn merrie is ook echt als de dood voor koeien :S Met andere paarden erbij gaat het nog redelijk maar als we met zn tweetjes zijn is het stilstaan, omdraaien en racen.

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:29

Mijn paard is een zenuwachtige, temperamentvolle warmbloed. Echt een heethoofd, ze lijkt soms wel een lopende tijdbom ...
Ze heeft bang van luide knallen als geweerschoten van jagers of donder...van de bliksem trouwens ook ..., van rook, vuur, de geur van vuur of benzine, ze is bang op de van (op de camion niet), ze is bang van fluovestjes, van ganzen (vind ze echt echt enge wezens Nagelbijten / Gniffelen) & van brommers ...
Dat is nu wat me op het momment me te binnen schiet. Haha!
Maar er valt heel goed mee om te gaan hoor ...en vroeger was het erger als nu, tegenwoordig schrikt ze niet meer zo snel, dan kijkt ze eerst naar mijn reactie en reageer ik niet, dan blijft ze bij me en reageerd ook niet.
Haha!

KimberleyBos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:29

Schapen Tong uitsteken !
echt vindie doodeng:P

Loshana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:00

Ik heb geen eigen paard.
Maar het paard waar ik vaak op rijd is bang voor banken, en ze vindt het nog enger als er mensen op zitten.
En zo zijn erg nog veel meer dingen.
Ze is nogal een schijterd xD