kan gebeuren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_nicolle_ schreef:ja niet te duurmaar ik geloof dat die optocht Strao heette met al die paarden
staan best veel foto's van op bokt maar eigen foto's zijn ook leuk hoor
Pistasche schreef:maar welk seizoen is het?
sarah_m schreef:Is er al een idee wie de website gaat maken?
Anoniem schreef:hoi ben ik weer ff. ik d8 net mss is een minimaale rij ervaring ook handig ivm beginners die echt nog neit kunnen rijden. niet handig als er een paard verveelend word en andere gaan meedoen dus dat je iig je paard goed de baas kan.
Miss_Malfoy schreef:sarah_m schreef:Is er al een idee wie de website gaat maken?
Ja ik heb net een vriend van mij gemaild of het hem wat lijkt.
Hij heeft al vaker website's gemaakt, en dit is op zich niet moeijlijk om te doen. Als hij mij ook het een en ander leert over het bouwen zou ik de site als 'ie online is kunnen onderhouden en updates toevoegen.
Miss_Malfoy schreef:Anoniem schreef:hoi ben ik weer ff. ik d8 net mss is een minimaale rij ervaring ook handig ivm beginners die echt nog neit kunnen rijden. niet handig als er een paard verveelend word en andere gaan meedoen dus dat je iig je paard goed de baas kan.
Inderdaad dat is een goed idee.
Dus:
Minimum leeftijd: 14 (Of eventueel als je jonger bent met een 18 + begeider.)
Minimum rijervaring: Aantal buitenritten en 2 tot 3 jaar? Zoiets? Dat is denk ik niet iets wat ik kan beoordelen....
Nagini schreef:Uhm even een klein opmerkinkje..
Is het niet het handigst dat iemand het regelt die een paard heeft en ook zo goed als zeker mee gaat?
No offence MM, maar als je straks geen paard geregeld krijgt.. blijf je dan toch alles regelen e.d.?
Daarbij lijkt het mij het handigst dat er naast MM (die dan bijv de ''administratie'' doet) een ouder iemand
18+ ? De praktische dingen regelt. Ik denk als iemand die ouder is sneller een slaapplaats of een collectief goed
doel geregeld krijgt dan een meisje van 14?
Tis niet gemeen bedoeld.. maar ff logisch.
Anoniem schreef:maar nu ben iok echt weg want ik ga rijden. dagdag !!