Het was weer raak, Ze moet weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Het was weer raak, Ze moet weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:29

muisje98 schreef:
Ik snap alles,want ik ken dit lieve dier.
Jullie snappen blijkbaar niks van Ts en eigenaar...

Waarom zoekt een mens geen hulp als die dat kan krijgen maar pleegt bijv zelfmoord?
Waarom laat de andere mens zich wel helpen?

Uit eigenwijsheid of schaamte Nagelbijten / Gniffelen

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:31

Denk niet dat een mens zelfmoord pleegt uit schaamte hoor!
Eerder uit angst/bang

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:32

Maar dat je was je vraag niet he? Knipoog Je vroeg waarom hij/zij geen hulp neemt als hij die kan krijgen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:32

smurffie schreef:
en dat is precies waar jij dus de fout maakt in deze kwestie Knipoog leider moet zich duidlijk maken voor hij gevolgt gaat worden Knipoog zonder leiderschap valt tijdelijk te doen, maar na korte tijd eist 1 het op en dan word dat geaccepteert tot een ander het over neemt Knipoog

Een goede leider hoeft helemaal niets duidelijk te maken bij een goed in zijn vel zittend paard, die zal een leider gelijk herkennen en er naar handelen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:34

Mystica @ ging erom dat er over al in dit topic word neergezet dat ik dingen MOET doen Knipoog dat zijn geen adviezen meer Knipoog bevelen.. en die bevelen word geheel genegeert dus hebben totaal geen zin Knipoog maar ik wens het niet dat iemand die mij niet kent maar zegt dat ik als 14 jarige dit dier niet aan kan omdat ik te weinig ervaring heb Knipoog en geen profecionele hulp gebruik Knipoog want daar licht ieders fout hier Knipoog allemaal maar zaneken over profecionele hulp,profecionele hulp OF natuurlijk verkopen.

maar het leukste feitje is dat ik die profecionele hulp allang krijg Knipoog enkel niet van degene die jullei aanraden , EN DUS is het niet goed Knipoog

Mens pleegt zelfmoord met het idee dat iemand het iets kan schelen en niemand hem ooit zal kunnen helpen, Mens zoekt hulp op het moment dat ze het beter willen en denken dat dit ook kan Knipoog jullie zetten neer dat ik voor het eerste moet gaan. verkopen. ik zet neer dat ik voor het 2e ga, maar niet de hulp van de bekentste psygoloog die er bestaat Knipoog maar een die mij persoonlijk leert kennen en samen met mij gaat zoeken naar een oplossing om mij het te laten verdwijnen Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:35

Caira schreef:
smurffie schreef:
en dat is precies waar jij dus de fout maakt in deze kwestie Knipoog leider moet zich duidlijk maken voor hij gevolgt gaat worden Knipoog zonder leiderschap valt tijdelijk te doen, maar na korte tijd eist 1 het op en dan word dat geaccepteert tot een ander het over neemt Knipoog

Een goede leider hoeft helemaal niets duidelijk te maken bij een goed in zijn vel zittend paard, die zal een leider gelijk herkennen en er naar handelen.

dus jij wil beweren, dat iedereen op elk paard zou moeten kunnen rijden Knipoog?

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:35

Een mens kan ook goed in ze vel zitten en later niet,
maar nooit iets laten blijken.Dan lijkt het voor de ouders/vrienden dat diegene zich goed in ze vel zit en toch zelfmoord pleegt..
En om welke reden?Niet uit schaamte maar eerder uit angst van wat er te komen gaat.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:36

smurffie schreef:
Mystica @ ging erom dat er over al in dit topic word neergezet dat ik dingen MOET doen Knipoog dat zijn geen adviezen meer Knipoog bevelen.. en die bevelen word geheel genegeert dus hebben totaal geen zin Knipoog maar ik wens het niet dat iemand die mij niet kent maar zegt dat ik als 14 jarige dit dier niet aan kan omdat ik te weinig ervaring heb Knipoog en geen profecionele hulp gebruik Knipoog want daar licht ieders fout hier Knipoog allemaal maar zaneken over profecionele hulp,profecionele hulp OF natuurlijk verkopen.

maar het leukste feitje is dat ik die profecionele hulp allang krijg Knipoog enkel niet van degene die jullei aanraden , EN DUS is het niet goed Knipoog

Mens pleegt zelfmoord met het idee dat iemand het iets kan schelen en niemand hem ooit zal kunnen helpen, Mens zoekt hulp op het moment dat ze het beter willen en denken dat dit ook kan Knipoog jullie zetten neer dat ik voor het eerste moet gaan. verkopen. ik zet neer dat ik voor het 2e ga, maar niet de hulp van de bekentste psygoloog die er bestaat Knipoog maar een die mij persoonlijk leert kennen en samen met mij gaat zoeken naar een oplossing om mij het te laten verdwijnen Knipoog

Dat snap ik, maar mijn reactie was bedoeld naar de reactie van muisje over het MOETEN Tem-en, waar vervolgens niets meer over gezegd wordt. Knipoog

Meliaforever

Het gaat hier wel erg offtopic.

Katja/Smurffie @ En hoe gaat't al met pebbels?
is het al een beetje aan het lukken? Haha!

Caira

nee dat wil ik niet, want niet iedereen heeft een leider in zich.
Net zo als niet iedereen een paardenmens kan worden. Sommigen moeten genoegen nemen met het zijn van een mens met paarden.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:37

smurffie schreef:
Caira schreef:

dus jij wil beweren, dat iedereen op elk paard zou moeten kunnen rijden Knipoog?

Edit. ivm niet de juiste woorden te kunnen vinden om dit uit te leggen Clown
Laatst bijgewerkt door Lyonesse op 19-03-08 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:38

muisje98 schreef:
Een mens kan ook goed in ze vel zitten en later niet,
maar nooit iets laten blijken.Dan lijkt het voor de ouders/vrienden dat diegene zich goed in ze vel zit en toch zelfmoord pleegt..
En om welke reden?Niet uit schaamte maar eerder uit angst van wat er te komen gaat.

En dat heeft WAT?, met je vraag te maken?

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:38

Hier weer jij weer in kwestie dat de TS geen verstand of erger nog nooit een paardenmens kan worden!!
Geef mijn 1 goede reden waarom dat niet kan..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:39

Caira schreef:
Net zo als niet iedereen een paardenmens kan worden. Sommigen moeten genoegen nemen met het zijn van een mens met paarden.

en 1 paard bepaalt dat niet Lachen en 1 site ook niet Lachen
maar mensen,. kom gerust een keer langs hoor Knipoog
ik heb genoeg stalkers waarbij de plek te achterhalen is Knipoog maar ik ben natuurlijk ook gewoon zelf te bellen! Knipoog pm voor nummer.
We zijn er elke dag (s'avonds ivm werk en school overdag Knipoog).
wie gaan er komen?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:39

muisje98 schreef:
Hier weer jij weer in kwestie dat de TS geen verstand of erger nog nooit een paardenmens kan worden!!

Waar zeg ik dat? Slapen

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:39

Een stukje antwoord voor Caira en een stukje antwoord voor jou Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:40

Caira schreef:
muisje98 schreef:

Waar zeg ik dat? Slapen

Caira schreef:

antwoord = ja

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:41

smurffie schreef:
Caira schreef:

ik heb genoeg stalkers waarbij de plek te achterhalen is Knipoog maar ik ben natuurlijk ook gewoon zelf te bellen! Knipoog pm voor nummer.
wie gaan er komen?

Kom ik het filmen met ''Wie kan er het beste omgaan met pebbels, offuh.. Wie krijgt bokttitel kan dit wilde dier temme''

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:41

Dit is echt hopeloos hier jongens. Clown Alles wordt door elkaar gegooid en van alles wordt weer verkeerd begrepen ROFL

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:42

Meliaforever schreef:
Het gaat hier wel erg offtopic.

Katja/Smurffie @ En hoe gaat't al met pebbels?
is het al een beetje aan het lukken? Haha!

Zoals eerder gemeld gaan we met sprongen vooruit Knipoog alweer rustig gelongeerd, veel met volgen en mijn versie van "tikkertje"bezig geweest Lachen lekker poetsen aandacht geven, maar op een consecuente manier Knipoog

Ook er al weer op gezeten Lachen wat allemaal prima goed en wel geaccepteerd werd en niet van opgekeken werd Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:42

smurffie schreef:
Caira schreef:

Waar zeg ik dat? Slapen

Caira schreef:

antwoord = ja

Nogmaals de vraag: waar zeg ik dat? Ik kan even een bril erbij pakken, maar ik zie het niet staan....

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:43

Sorry hoor, maar ik vind dat jullie wel erg lu*llig reageren!
Natuurlijk wil ze het niet zo, natuurlijk wil ze haar voor altijd houden, maar het allerliefst wil ze een plaatsje voor het beestje wat zoveel voor haar heeft betekent, waar hij het beter kan hebben.
Echt weer zo'n bokt-actie, om overal een probleem van te maken as usual!
Dachten jullie niet dat dit meisje er al alles aan heeft gedaan om haar lieveling te houden..
Meid, ik vind dat je absoluut je best hebt gedaan, je kan nog wat meer uitproberen, maar je moet zelf je keuze maken, en wij gaan niet zeggen of dat goed of fout is, (natuurlijk wel advies geven, maar uiteindelijk is het aan degene die het paardje het beste kent!) dus denk er nog even goed over na, en ik hoop dat alles goed komt!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:44

Caira @ weet je over wie dit topic gaat? ehm,, even denken Knipoog juist mij . (met pebbels in combinatie Knipoog
als jij zo'n reactie neerzet in een topic dat over mij en pebbels en danielle gaat, is het logies dat dit ook over het onderwerp van het topic gaat, andesr zou het in een ander topic staan Haha!!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:45

smurffie schreef:
wie gaan er komen?

blijven al die pmetjes? jullie weten toch hoe het MOET? kom dan eens precies zeggen wat wij fout doen, maar dan niet achter je pc vandaan Knipoog nee kom eens mee lopen, in nodig je uit..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:45

Tsja zo kun je alles op jezelf betrekken idd, of zou dit een typisch geval zijn van: wie de schoen past, trekke hem aan?