Niet natural, niet normal, maar LOGICAL!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cinny1

Re: Niet natural, niet normal, maar LOGICAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 15:00

Wij zijn niet degene die haar extreem noemen, zo profileert ze zichzelf. Mij maakt het persoonlijk geen bal uit dat ze op een boomzadel rijdt, maar ze zet zichzelf hier wel heel graag als extreem neer.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 15:01

benangelique schreef:
jeuj! ik ben een logical! ik kan eindelijk ook in een hokje!

Whahaha ROFL

Nou ik ook! Ik zei altijd al dat ik tussen de naturals en niet-naturals inzit. Maar nu heb ik ook een hokje Clown

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 16:00

Ik wil geen hokje want ik lijd aan claustrofobie. Clown

Hoi wat zijn jullie heerlijk hard aan het werk geweest! Afgod

Arabesk en Arno, zijn jullie getrouwd? Ik kan het allemaal niet meer volgen. Verward

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:07

Miska schreef:
Jordy_ schreef:
Zoo, jullie gaan enorm hard.. Is t geen idee o een huiskamer topic voor de Logicals te ?

xx

Mwah, ben niet zo van dat huiskamer geneuzel, dan is het niet zo inhoudelijk meer als nu.
Zover dat hier dan ook is... Tong uitsteken Knipoog Clown
Dit geeft gewoon leukere discussies in mijn ogen.
Ben maar weinig in de huiskamer te vinden eigenlijk, dus dan verhuis ik niet mee denk ik!

Haha okee, dan blijfen we gewoon hier..
Zolang t maar geen afzeik topic word Knipoog

xx

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:17

waar wordt er nu eigenlijk zo'n drukte om gemaakt?

als iemand me dat even verteld kan ik ook meedoen Vork

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:19

Barmat, het is geen topic van Arabesk, hoor. Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:22

cinny1 schreef:
Wat ze zich niet realiseert met haar manier van discussieren dat ze er alleen maar voor zorgt dat er steeds meer antipathie tegen naturals onstaat. Het belerende toontje van: "ik ben al normal geweest en dat is SLECHT dus natural is altijd beter": zorgt er wat mij betreft alleen maar voor dat ik bij voorbaat al niet meer luister. Als ze een beetje beter zou lezen had ze allang begrepen dat wij als "Logicals" (vind 'm briljant) juist tot de conclusie gekomen zijn dat er van beide werelden dingen te gebruiken zijn, uit het oogpunt van je paard genomen.

Dus omdat jij (en anderen) vindt (vinden) dat 1 iemand een 'belerend' toontje heeft, scheer (scheren) jij (jullie) iedereen dan maar over 1 kam? Dat kan ik nou niet snappen.......

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:59

cinny1 schreef:
Wij zijn niet degene die haar extreem noemen, zo profileert ze zichzelf. Mij maakt het persoonlijk geen bal uit dat ze op een boomzadel rijdt, maar ze zet zichzelf hier wel heel graag als extreem neer.

Als je mij bedoelt... Ik rij NIET op een boomlooszadel, maar op een WINTEC

No Cheer

en ik ontworm ook NIET met kruidenpasta's. Homeopathie vind ik zoiets als een suikerklontje in een zwembad gooien en er aan de andere kant een theelepel water uithalen en dan zeggen dat water geheugen heeft (dat heeft het gelukkig niet, want dan zou het toch met ons rioolwater niet meer goedkomen na de zuiveringsinstallatie)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:02

Sim0ne schreef:
Barmat schreef:
WAAROM(!) Ben je nu steeds je eigen topic aan het promoten? Word er een beetje niet goed van, dus ik TEM er even op, laat iedereen nu aub gewoon in de eigen waarde!

Dat topic is helemaal niet van Arabesk

ze lezen niet eens meer wat ik schrijf, maar zien mijn naam en gaan meteen op heksenjacht

soms typ ik hele lange antwoorden met uitleg en dan krijg je ineens weer naar je hoofd dat je op boomloze zadels rijdt/ontwormt met kruidenpasta's (niet hier, maar is me al twee keer overkomen dat ik dat naar mijn hoofd kreeg Haha! ) of weet ik veel wat.

Of ik antwoord heel neutraal 'je paard is er bij gebaat als je hem vaker laat bekappen'

nergens een woord over NB en vrijwel direct begint er iemand te zagen dat zijn paard écht niet zonder ijzers kan. Terwijl ik daar in dat geval niets over zei. Clown

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:06

Yeah! Ik wil me graag toevoegen aan dit hokje Clown Ben volledig Logical Go jij! Go jij!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:20

Goh druk hier in dit 'hokje' Clown
Pas ik er nog bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:21

Ja hoor Haha!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:23

Oh, dan prop ik me er ook bij in het hokje Clown

Heerlijk, zo'n topic dat discussies opwekt Haha!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:28

bizzybijtje schreef:
Ja hoor Haha!

Yes! Haha!

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:28

Ik heb alleen het stukje van Barmat gelezen, en ik kan me er HELEMAAL in vinden! Goed gezegd!
Afbeelding

edit: het stukje van Barmat is in dit geval natuurlijk de beginpost van Barmat!
Laatst bijgewerkt door dorothea op 19-02-08 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:29

Arabesk schreef:
ze lezen niet eens meer wat ik schrijf, maar zien mijn naam en gaan meteen op heksenjacht

soms typ ik hele lange antwoorden met uitleg en dan krijg je ineens weer naar je hoofd dat je op boomloze zadels rijdt/ontwormt met kruidenpasta's (niet hier, maar is me al twee keer overkomen dat ik dat naar mijn hoofd kreeg Haha! ) of weet ik veel wat.

Of ik antwoord heel neutraal 'je paard is er bij gebaat als je hem vaker laat bekappen'

nergens een woord over NB en vrijwel direct begint er iemand te zagen dat zijn paard écht niet zonder ijzers kan. Terwijl ik daar in dat geval niets over zei. Clown

Goh Arabesk en vraag je je dan nooit af hoe dat komt dat mensen zo in de weerstand gaan bij alleen al je naam?

Sorry off-topic maar ik vond dat ik hier wel even op mocht reageren.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:30

beetje persen en duwen en ook ik zit dus in een hokje !!

wat een feest Misselijkoflol:

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:32

De discussie heb ik nog niet gelezen, maar de beginpost: Heerlijk! Ik wil ook wel in dit hokje Clown

Chipz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:49

Het is ook een leuk hokje, maar eigenlijk kun je het alleen eens zijn over het feit dat je het beste met je paard voor hebt.
Er zijn gewoon onderwerpen waar je zulke uitgesproken ideeen over hebt, dat je mensen die het anders doen, alleen maar kan zien als mensen die het licht nog niet hebben gezien.
Omdat ik veel respect heb voor de liefde van het paard die iedereen op zijn manier toont, probeer ik niemand aan te vallen. Echter als ik uitleg waarom ik doe wat ik doe, kun je dat alleen maar zien als kritiek op de ander.

Ik moet wel zeggen dat ik regelmatig twijfel over mijn keuzes en ook wel eens iets wijzig. Soms omdat het dan voor mij gemakkelijker wordt, soms omdat iets beter voor het paard lijkt.

Een ding moet mij nog wel van het hart. Er wordt regelmatig nog geroepen dat het niet alleen beter is zonder ijzers, maar ook nog eens goedkoper. Dat hoeft echt niet zo te zijn. Als je zelf liever niet dagelijks of wekelijks vijlt, moet een bekapper net zo vaak komen als bij paarden met ijzers. Een goede bekapper is best lang bezig en dan ongeveer net zo duur als een paard dat 2 ijzers krijgt. Het zijn vaak traditionele bekappingen, waarbij gewoon met de tang wat wordt geknipt en dan wat gevijld, die goedkoop zijn. Dat vind ik voor mijn paarden echter niet zorgvuldig genoeg.

De term LOGICAL vind ik heel prettig, maar het kan volgens mij geen stroming worden. Omdat iedereen zijn keuzes logisch en rationeel vindt. Krijg je vanzelf weer subLOGICALstromingen

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:26

Tenzij we natuurlijk lekkker ruimdenkend blijven allemaal en alle stromingen accepteren. Dat kan echt hoor, tenminste in de dagelijkse praktijk lukt me dat prima. Leven en laten leven.

Hier op bokt is het idd moeilijker.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:34

Ja ook ik heb mijn hokje! Go jij! Go jij!
Maargoed ik blijf het knap vinden hoe andere 'hokjes' met hun dieren omgaan. Iedereen zijn eigen ding toch?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:42

Oeh Barmat, pas op met wat je schrijft onder "Wat is een logical". Daar ga je al situaties noemen wat "logisch" zou zijn, maar met die situaties ben ik het helemaal niet eens! Is helemaal niet logisch, da's weer vanuit jezelf denken en niet vanuit je paard. Wat eigenlijk wel het meest logische zou moeten zijn. Knipoog

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:12

GamblersCup, heb je al een naam gevonden voor je paard of veulen? Denk ineens aan je andere topic..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:21

hmz, ik snap t nut van dit topic niet...

leg eens uit...

je wilt niet in hokjes denken dus bedenk je er een hokje bij???

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:22

Ik zie het meer als een combi van de eerste twee, ikenindi!