Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
benangelique schreef:jeuj! ik ben een logical! ik kan eindelijk ook in een hokje!
Miska schreef:Jordy_ schreef:Zoo, jullie gaan enorm hard.. Is t geen idee o een huiskamer topic voor de Logicals te ?
xx
Mwah, ben niet zo van dat huiskamer geneuzel, dan is het niet zo inhoudelijk meer als nu.
Zover dat hier dan ook is...![]()
![]()
![]()
Dit geeft gewoon leukere discussies in mijn ogen.
Ben maar weinig in de huiskamer te vinden eigenlijk, dus dan verhuis ik niet mee denk ik!
cinny1 schreef:Wat ze zich niet realiseert met haar manier van discussieren dat ze er alleen maar voor zorgt dat er steeds meer antipathie tegen naturals onstaat. Het belerende toontje van: "ik ben al normal geweest en dat is SLECHT dus natural is altijd beter": zorgt er wat mij betreft alleen maar voor dat ik bij voorbaat al niet meer luister. Als ze een beetje beter zou lezen had ze allang begrepen dat wij als "Logicals" (vind 'm briljant) juist tot de conclusie gekomen zijn dat er van beide werelden dingen te gebruiken zijn, uit het oogpunt van je paard genomen.
cinny1 schreef:Wij zijn niet degene die haar extreem noemen, zo profileert ze zichzelf. Mij maakt het persoonlijk geen bal uit dat ze op een boomzadel rijdt, maar ze zet zichzelf hier wel heel graag als extreem neer.

Sim0ne schreef:Barmat schreef:WAAROM(!) Ben je nu steeds je eigen topic aan het promoten? Word er een beetje niet goed van, dus ik TEM er even op, laat iedereen nu aub gewoon in de eigen waarde!
Dat topic is helemaal niet van Arabesk
) of weet ik veel wat.
Ben volledig Logical

bizzybijtje schreef:Ja hoor

Arabesk schreef:ze lezen niet eens meer wat ik schrijf, maar zien mijn naam en gaan meteen op heksenjacht
soms typ ik hele lange antwoorden met uitleg en dan krijg je ineens weer naar je hoofd dat je op boomloze zadels rijdt/ontwormt met kruidenpasta's (niet hier, maar is me al twee keer overkomen dat ik dat naar mijn hoofd kreeg) of weet ik veel wat.
Of ik antwoord heel neutraal 'je paard is er bij gebaat als je hem vaker laat bekappen'
nergens een woord over NB en vrijwel direct begint er iemand te zagen dat zijn paard écht niet zonder ijzers kan. Terwijl ik daar in dat geval niets over zei.
oflol: