) .. hij had een hersentumor en ik wist dat hij binnenkort(uiteindelijk 5 dagen na de geboorte van mijn zusje) werd ingeslapen, dus ik verwende hem lekker! Hij vond het trouwens erg lekker! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) .. hij had een hersentumor en ik wist dat hij binnenkort(uiteindelijk 5 dagen na de geboorte van mijn zusje) werd ingeslapen, dus ik verwende hem lekker! Hij vond het trouwens erg lekker! marieltje schreef:150 euro!![]()
Was m'n stalgeld, lag in de voorraad ton van het voer, mijn pony liep los in de stal, en heeft het uit de voerton gehaald die dus niet goed dicht zat!
Ze heeft er niets aan overgehouden, maar het geld hebben we nooit weer gezien!
Dure pony op zo'n manier
Daar baal je dan toch echt van, lijkt mij. 
vanitymay schreef:Een halve taxus boom....
Toen ik bij de stal kwam was meneer uitgebroken en stond in de tuin van de staleigenaren te vreten aan een taxusboom met besjes en hij had er al een heel stuk uitgevreten zo te zien. Natuurlijk direct de dierenarts gebeld en die is gekomen heeft naar de boom gekeken en gezegd...tja, nou das afwachten, dat wordt niet meer wat. Als hij pijn krijgt bel me maar dan laat ik hem wel inslapen. Verder kon hij niets doen...
Ik ben de hele nacht bij hem gebleven maar meneer had niet eens diaree en is helemaal niet ziek geworden zelfs...Als ik er zelf niet bij was geweest had ik het echt niet geloofd, maar het is echt waar!!

. Geweldige reactie, dat wel.
. 

xXlouiseXx schreef:het was een paard van de manege
ik kwam zo langs de stallen
en niet schrikken maar el lag
een hoofd van een vogeltje in
echt zielig
ik weet niet wat er met de rest
is gebeurt:S
ik hoop dat ie het niet
heeft opgegeten!!

Eleandra schreef: