verder ga ik er niet op in ik heb al getemd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jennyxx schreef:Hier ongeveer dezelfde ervaring...
Nadat ik online wat spullen bij Piaffe besteld had, liet het pakketje weken op zich wachten. Ik heb ze gemaild met de vraag waar het pakketje bleef. Ze melden mij dat het reeds verzonden was, maar dat het bij de koerier was blijven liggen. Ik dus weer wachten.
Maar na een paar weken vroeg ik of ze het pakketje niet opnieuw konden zenden. Mocht het oude pakketje nog afgeleverd worden, dan zou ik dat retour zenden. Toen kreeg ik een boze mail terug dat ik een gratis deken bij hun wilde jatten. Hoe onbeschoft kunnen ze zijnIk werd ook boos
en schreef dat ze op bokt.nl niet blij zouden zijn met dit verhaal
Vervolgens kreeg ik een dreig mail van hun (heb ik bewaard), dat als ik wat op bokt zou zeggen er over dat ik er spijt van zou krijgen
Erg hè!
Maar ik moet ook zeggen dat ze het uiteindelijk wel heel netjes afgehandeld hebbenZe hebben diverse keren TNT benaderd om te vragen waar het pakketje was en uiteindelijk is het keurig bij mij afgeleverd.
xDramaQueen schreef:integendeel misschien eens me berichten lezen, maar ik vind dat hier geen humor nodig is, je weet geen tegenreactie meer op mijn antwoorden (omdat jawel ik gelijk heb
) dus ga je het over humor hebben? hier geen humor nodig, ik ben hier erg serieus, omdat ik vele dingen gewoon niet vind kunnen.
verder ga ik er niet op in ik heb al getemd
Toydoll schreef:Miss moet een mod even de overtollige reacties verwijderen..
Ik heb zowel goede als slechte ervaringen met piaffe maar, als je veel via internet doet heb je dat wel met elke winkel... En tot nu toe hebben ze de foutjes die ze gemaakt hadden (verkeerde maat, dressuur inplaats van VHZ) netjes afgehandeld.
cinnic schreef:Ik heb even geturfd en in dit topic zijn er evenveel negatieve als positieve reacties.
Echter de negatieve reacties zijn of heel erg oud of niet geheel gebaseerd op de waarheid![]()
Natuurlijk kun je je ervaringen uitwisselen, maar houd je aan de feiten, overdrijf niet en noem datums, zodat men weet waar het daadwerkelijk over gaat!!!
Levy schreef:Jennyxx schreef:Hier ongeveer dezelfde ervaring...
Nadat ik online wat spullen bij Piaffe besteld had, liet het pakketje weken op zich wachten. Ik heb ze gemaild met de vraag waar het pakketje bleef. Ze melden mij dat het reeds verzonden was, maar dat het bij de koerier was blijven liggen. Ik dus weer wachten.
Maar na een paar weken vroeg ik of ze het pakketje niet opnieuw konden zenden. Mocht het oude pakketje nog afgeleverd worden, dan zou ik dat retour zenden. Toen kreeg ik een boze mail terug dat ik een gratis deken bij hun wilde jatten. Hoe onbeschoft kunnen ze zijnIk werd ook boos
en schreef dat ze op bokt.nl niet blij zouden zijn met dit verhaal
Vervolgens kreeg ik een dreig mail van hun (heb ik bewaard), dat als ik wat op bokt zou zeggen er over dat ik er spijt van zou krijgen
Erg hè!
Maar ik moet ook zeggen dat ze het uiteindelijk wel heel netjes afgehandeld hebbenZe hebben diverse keren TNT benaderd om te vragen waar het pakketje was en uiteindelijk is het keurig bij mij afgeleverd.
Hier kan ik me niets bij voorstellen
xDramaQueen schreef:je bent nog blonder als ik dacht schijnbaar![]()
xDramaQueen schreef:cinnic schreef:Ik heb even geturfd en in dit topic zijn er evenveel negatieve als positieve reacties.
Echter de negatieve reacties zijn of heel erg oud of niet geheel gebaseerd op de waarheid![]()
Natuurlijk kun je je ervaringen uitwisselen, maar houd je aan de feiten, overdrijf niet en noem datums, zodat men weet waar het daadwerkelijk over gaat!!!
bij mij is het alweer een tijdje geleden gebeurt maar heb hier dan ook niet me hele verhaal gedaan, bij mij is het ongeveer anderhalf jaar geleden gebeurt (beide keertjes)
Levy schreef:xDramaQueen schreef:je bent nog blonder als ik dacht schijnbaar![]()
Jij doet je naam wel eer aan he?![]()
Levy schreef:xDramaQueen schreef:je bent nog blonder als ik dacht schijnbaar![]()
Jij doet je naam wel eer aan he?![]()
Miryamk schreef:Sinds die tijd zijn er volgens mij een heleboel dingen veranderd (maar ik ben een tevreden klant die het geluk heeft gewoon langs te gaan)
shan schreef:Levy schreef:quote="Jennyxx"
Hier kan ik me niets bij voorstellen
Is het niet verboden om email en pb-s op Bokt te zetten trouwens????
shan schreef:Jij zegt het, ik dacht het.
Jennyxx schreef:Nu snap ik het even niet meer. Shan: er staan toch geen emails en pb's?
En, Levy, ik heb de emails dus nog als bewijs, maar ik vind het te ver gaan om die hier niet op bokt zetten. Je hoeft me niet te geloven. Maar als je de ervaringen van anderen leest, kun je je wel voorstellen dat het waar is. Piaffe kan wat heftig reageren, kijk maar naar hun laatste bericht in dit topic. Dat bedoelde ik met communicatie. Ze bedoelen het vast goed, maar het kan beter
Levy schreef:shan schreef:Jij zegt het, ik dacht het.
Komt omdat ik een rode trui draag vandaag
Miryamk schreef:Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat ze zo reageren (is trouwens niet agressief toch?)
Miryamk schreef:Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat ze zo reageren (is trouwens niet agressief toch?)
Levy schreef:Jennyxx schreef:Nu snap ik het even niet meer. Shan: er staan toch geen emails en pb's?
En, Levy, ik heb de emails dus nog als bewijs, maar ik vind het te ver gaan om die hier niet op bokt zetten. Je hoeft me niet te geloven. Maar als je de ervaringen van anderen leest, kun je je wel voorstellen dat het waar is. Piaffe kan wat heftig reageren, kijk maar naar hun laatste bericht in dit topic. Dat bedoelde ik met communicatie. Ze bedoelen het vast goed, maar het kan beter
Nee, sorry......dat kan ik me niet voorstellen nee.
Elles schreef:Het is niet de bedoeling om hier een kletstopic van te maken, als je graag de kleuren van je gardarobe bespreekt, dan een topic in de HK openen.
Graag dus ontopic blijven, ervaringen kunnen worden uitgewisseld, mits op een normale toon en uit eerste hand.
Jennyxx schreef:Ik wilde niet meer reageren, maar ik zie in je profiel de website van Piaffe vermeld staan. Vandaar dat je verdedigende reacties schrijft. Dus als je er werkt of zo iets, kijk dan even in hun verzonden mail. Hoeven we er verder hier niet over te pratenIk ga trouwens slapen. Dit is vermoeiend
![]()