Wel eens in de modder bij de natste februari sinds 1996 heeft niemand het over toch?
Weken in de modder, nee dat vind ik geen paardenplek.
Ik heb hier veel gelezen dat de mensen schrijven, met de storm zijn ze maar even buiten geweest en ik heb niet gelezen dat mensen dat afkraken.
Wel als mensen schrijven ze staan al dagen binnen.
Dus het is helemaal niet zo zwart wit. Er is juist erg veel grijs.
Maar als mensen het maar goed praten dat de hele dag op stal prima is, weken in de modder prima is, uitloopjes van 10 meter voldoende beweging geven, dan denk ik inderdaad dat de prioriteiten behoorlijk verkeerd liggen.
En het zal vast regio gebonden zijn, op 1 stal ben ik vertrokken omdat ze in de winter in de blubber stonden en de eigenaar ze zonder mededelen binnenhield. Niet volgens afspraak die in de lente was gemaakt.
Verder heb ik altijd op stallen gestaan waar ze dagelijks buiten kwamen op fatsoenlijke afmetingen en ondergrond.
Dat was niet altijd voor mij het dichtste bij of met goede kantine.
En enkeltje slacht? Verkoop bestaat ook nog als de toekomst is dat er langdurig geen oplossing is.
Ook daar redeneer jij zwart wit terwijl er andere opties zijn.
Ik was zojuist het topic over eigen paarden aan huis aan het door scrollen, maar ik zie daar toch echt veel prachtige plekken voorbij komen.
Deze mensen kunnen het toch ook denk ik dan