Het is heel moeilijk voor je. Maar je moet nu heel zuinig omgaan met je geld. En je kunt evt de spullen van je paard verkopen. Bijv de winterdeken etc.
Succes! en Sterkte!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ELpatcho schreef:de stal word helemaal niet de grond ingetrapt! die stalhouder wilt gewoon zijn geld terug.. logisch.. maar als het waar is van de slager dan is de stalhouder echt een*&^%&^@&#^@*&^#(@&&^*%G*#T ! Tuurlijk hij wilt zijn geld,, maar denk je nou echt dat de slachtprijs genoeg is? zoja dan heeft die man echt geen geduld, want dan is ze nog maar net over tijd,,
ELpatcho schreef:dat is het ook helemaal! we kunnen nu echt niet de TS de schuld geven van de geldproblemen van dr ouders.. maar de ouders hadden er beter aan gedaan het paard te verkopen zodra ze door kregen dat ze stalling binnenkort niet meer konden betalen.. en dat moesten ze echt wel door gekregen hebben hoor.. het is echt niet zo opeens ow portemonnee is leeg![]()
Ik zal als TS eens goed gaan praten met je ouders, en daarna na stal fietsen en met de stalhouder gaan praten, zo komen er misschien ophelderingen.. de vraag of ze nog lang in leven blijft, kunnen wij allemaal niet beantwoorden
ELpatcho schreef:neej TS had geen middelen gehad om dit paard te houden,, maar betekend dat ze daarom niet eerlijk mag weten wat er met dr paardje gebeurt is?!
ELpatcho schreef:hoho @ wanted2003 Ik ken hele TS of staleigenaar niet! dus ik weet niet of je dat tegen mij bedoelde? maar ik kan dr dus weinig vertellen..
Of het paard kreupel liep of niet heeft totaal niks met het topic te maken! mijn paard loopt op dit moment ook al 3 maanden kreupel! is dat een reden om gelijk te slachten?!
ELpatcho schreef:haha okaydan ben ik het volledig met dr eens! iedereen een pb willen sturen over hoe het nou zit maar niks tegen TS hoe ASOCIAAL!
TS als je wilt kan ik je die pb van june wel door sturen!
ulestro schreef:ELpatcho schreef:haha okaydan ben ik het volledig met dr eens! iedereen een pb willen sturen over hoe het nou zit maar niks tegen TS hoe ASOCIAAL!
das idd grof...die stalgenootjes hadden beter dit topic genegeerd en gedaan alsof ze van niets wisten, dan waren er mss minder problemen van gekomen en waren ze er minder tot niet in betrokken in tegenstelling tot nu
ulestro schreef:aan de stalgenootjes, probeer een vriendelijke pb te sturen en spreek eens af met de ts, en leg haar heel vriendelijk uit wat er nu percies gebeurd is...
ik wens de ts nog veel sterkte met het verwerken
en hopelijk wordt dit allemaal uitgepraat
ELpatcho schreef:haha okaydan ben ik het volledig met dr eens! iedereen een pb willen sturen over hoe het nou zit maar niks tegen TS hoe ASOCIAAL!
ietepiet schreef:idd elpatcho en wanted2003 ik sta compleet achter jullie wat een gezwam.
de staleigenaar mag je paard niet houden. hij hoort dat via andere wegen te doen. hopen dat ie de politie of een ander orgaan op zijn dak krijgt want als het waar is wat june zegt dan is ie veels te ver gegaan!
dit kan je wel voor de rijdende rechter, kassa of toendertijd breekijzer gooien!
als het een stalverhuurder is, dan valt ie onder kassa geloof ik. kan ie met zijn koppie op tv vertellen waarom ie dit paard ergens anders heeft gebracht.