volgens mij is de paardensport de enige sport waar Nederland echt hoog mee is zowel op fokkerij als op sport gebied ok schaatsen en zwemmen ook wel wat maar toch
Zolang de oude generatie bij de NOS de touwtjes in handen houdt zal er echt niets veranderen. Wat dacht je nou; dat de programmering democratisch zou zijn? Het draait maar om één ding en dat is geld. Niet de kijker bepaald, maar de sponsor.
Ik heb ook even getekend. Ik ben het er namelijk 100% mee eens. Was nummer 1829 al
Het word hoogtijd dat de NOS wat extra aandacht besteed aan 1 van de in nederland het meest beoefende sporten.
Onze eigen (paarden)sporters verdienen ook een tribuut op de nederlandse tv. Ze draaien al heel wat jaren mee in de top van de wereld en doen dat met geregeld grote successen. Ze zijn niet minder intressant dan voetballers of hockeyers. Maar ze zijn zeker wel intressanter dan buitenlandse sporters...
Er zijn per jaar zoveel mensen die plezier hebben van paardensport, ook deze mensen zijn jullie doelgroep.
Ik heb ook even gevraagd of de link op paarden.startpagina.nl mag. Daar kijken per dag ook heel veel mensen. Ga ook even kijken of ik hem op Fok forum kan posten.
wie kent het paardenspel horsetycoon is het nu geloof ik daar zijn ook 100.000 ofzo gebruikers misschein daar ook een topic plaatsen dat ze kunen stemmen