Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Thirza schreef:ik heb altijd gezegd dat ik Sya noooit weg zou doen ook niet voor een miljoen.
maar helaas ik stond voor een keuze en heb moeten kiezen dat Sya weg moest en god zij dank heeft ze een geweldig gezin getroffen en we hebben afgesproken dat als ze haar ooit weg moeten doen ik de eerste keus heb. Ik heb nog steeds contact met de eigenaren en als ik Sya ooit terug kan kopen is dat het eerste wat ik zal doen!
Harvest_Moon schreef:Als je met je paardje zo'n band hebt als je met jou moder hebt zou je er niet over piekeren hem ooit te verkopen !
xKatleentjex schreef:Harvest_Moon schreef:Als je met je paardje zo'n band hebt als je met jou moder hebt zou je er niet over piekeren hem ooit te verkopen !
Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af.
Ik hoop wel dat ik niemand tegen de schenen stamp want ik wil echt niemand veroordelen, maar als ik sommige zo hoor dat ze hun paard zonder meedenken zouden meegeven, hebben jullie echt een sterke band met je paard? Hebben jullie geen speciaal gevoel bij dat ene paard, is 'de klik' er dan niet helemaal dat je hem zomaar zou kunnen wegdoen voor het geld?
Het zou imo kunnen hoor. Ik heb ook paarden gekend die ik leuk en fijn vond, maar die speciale band was er niet. Die had ik ook voor een miljoen kunnen meegeven. Misschien dat toevallig iedereen die zijn paard zou weggeven hier in die situatie zit. Maar ik vind het wel vreemd als iemand luid zou roepen 'Mijn paard is mijn alles. Ik heb haar al vanaf haar geboorte en het heeft nog nooit zo goed met een paard geklikt, ik kan me geen beter maatje wensen, ik heb echt een hechte band met haar...'
'Je krijgt een miljoen als je hem verkoopt'
'Ok. Met of zonder strikje erond?'
tita schreef:Maar toch iedereen die hier zo hard roept NEE hij gaat niet weg hebben nog nooit een achterlijk bod gehad want geloof me hoeveel je ook van je paard houdt jij moet ook leven.
Morgen paard in de wei en struikelt en dan kreupel dan heb ik toch liever een week eerder verkocht voor een miljoen.
.