Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadir schreef:Olifant schreef:Waarom vind je dat als ik vragen mag ?
Dat vinden heel veel mensen. Vaak denken deze mensen niet zo goed na voordat ze iets zeggen.
Persoonlijk vind ik het ook niet mooi staan, maar waarom er dan gelijk bij gehaald moet worden dat het iets met onderdrukking te maken heeft begrijp ik niet zo goed.
Olifant schreef:Ik zie eigenlijk nooit donkere mensen op het paard
1 keer zag ik een 'neger' (Niet discriminerend bedoelt) op een concour en dat viel tog wel op
Hebben jullie het wel eens zien ?
Dit is niet discriminerend bedoelt hoor ik ben gewoon benieuwd
maikiejj schreef:Hey, ben ik weer!
@Zaina, wat leuk eindeljk hier iemand die ook een hoofddoek draagt!!
Mijn ouders hebben ook liever dat ik wijde kleding draag, (rokken, enz)
Maar niet dat ze daar echt heeel streng in zijn gelukkig!
@Nadir, uhmm, denk je dat ik het wel mooi vind staan, zo mijn hoofddoek 'slordig' onder mijn cap, kan er ook niks aan doen dat het van mijn geloof moet! Vind ik beetje krom van je..niet om je gelijk af te katten, maar beetje rare opmerking, of ik moet het verkeerd hebben opgevat, dat kan natuurlijk ook..
Ketaki schreef:Olifant schreef:Ik zie eigenlijk nooit donkere mensen op het paard
1 keer zag ik een 'neger' (Niet discriminerend bedoelt) op een concour en dat viel tog wel op
Hebben jullie het wel eens zien ?
Dit is niet discriminerend bedoelt hoor ik ben gewoon benieuwd
ik wil niet veel zeggen, maar ik ben ook niet blank ( kom oorspronkelijk uit india) en rijd ook gewoon paard.
maar wat is er mis mee, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar
miesie schreef:@ Ketaki, volgens mij snap je haar vraag niet helemaal... Ze is benieuwd of mensen hier wel 's donkere mensen op een paard hebben gezien op een concour.. Ik kan nergens in haar post lezen dat daar iets mis mee is..
Het is logisch dat het opvalt als ik op wedstrijd ga ben ik ook vaak de enige en mijn pony was een schimmel, dus dan viel het helemaal op!
Voor de mensen die het dus nog nooit gezien hebben, hier een foto
hns schreef:
miesie schreef:
hns schreef:
hns schreef:Ik reageerde op de beginpost van de TS.
Er zijn genoeg ´donkere´ mensen in de paardenwereld je moet gewoon op de goede plek zoeken.