Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pharagirlke schreef:Djuukiej: als elke andere bokker dit gedaan had, was er niets aan de hand. Maar shan heeft hier een naam opgebouwd, en een goede!![]()
Dit doet me een beetje denken aan het 'op hol slaan' voorval van anky op de WEG!
Bij elke andere ruiter had iedereen gereageerd van 'aaah wat erg!'
Bij anky kwam meteen een hele hoop commentaar over de manier waarop ze reageerde, 'want van zo'n ruiter verwacht je toch dat....'
Dit is wel een erg 'vreemde' vergelijking en toch ergens een heel juiste!
Ook shanna kan heel erg teleurgesteld zijn en er op dit moment misschien moeilijk mee om gaan waar door ze even niets laat horen, gewoon omdat ze er zelf nog wat over heen moet komen.
Ik kan me heel goed voorstellen( weet het uit ervaring) dat als je altijd mooie punten hebt dit een klap recht in het gezicht is!
En niet omdat je arrogant bent, en niet omdat je 'denkt dat je zo fantastisch rijd' maar gewoon omdat je het niet meer gewend bent om zulke lage punten te krijgen
pharagirlke schreef:over een stel pubers die zich achtergestoten voelen
pharagirlke schreef:over een stel pubers die zich achtergestoten voelen
geit schreef:pharagirlke schreef:over een stel pubers die zich achtergestoten voelen
ja idd.haha.
nee ik zeg maar niet wat ik denk
pharagirlke schreef:sha_ ze stopt niet omd e punten! Maar om tijdgebrek (ze heeft dat ene jonkie waar ze veel mee zal moeten bezig zijn) en om het feit dat het vooraf gezegd is dat ze maar 1x zou rijden met taco!
pharagirlke schreef:Netje misschien moest je eerst een keer het topic doorlezenEn dan vooral Shan's laatste post!