Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:28

dat heeft ze ook vermeld, dat het slecht gegaan is! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:28

Idd, who cares?

Stop ermee, weet hoe ik er over denk en zal jullie er niet meer mee lastig vallen.

truste!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:29

Zal ik eens even vertellen dat Shanna al aan het denken is wat ze op bokt zal zetten vanaf het moment dat ze haar punten zag?
Misschien hield ze daarom even haar mond dicht. Oke, nu is dat ook weer niet goed. Prima, kan ik inkomen hoor. Alleen ik weet zeker dat wat de meeste nu zeggen (had maar gewoon geplaatst dan was het goed geweest) da's ook ni waar. Achja, altijd dingen achteraf.

Ik ga nog fijn even een nachtje slapen over wat ik nu WEL wil zeggen.

Enneh, voor mijn gevoel ging het ECHT niet zo slecht als de punten doen vermoeden. Heb de proeven al een keer of drie na zitten kijken met mijn neus praktisch tegen het beeldscherm en de coupons erbij. Dat wil niet zeggen dat het vlekkeloos was en winst waard was, maar ik heb punten gezien waarvan ik dacht 'Tja...' bij het zien van het cijfer en het commentaar.

Daar komt bij dat ik er niet echt mee zit dat het fout ging. Kan gebeuren, volgende keer beter, zeg ik dan altijd heel nuchter. Is toch ook zo? Joh, voor hetzelfde geld pleur je er een keer af met springen, heb je ook minpunten. Who cares...

Tot zover het commentaar vanuit Silvolde. Ik wens u nog een prettige nacht en een goede nachtrust Knipoog
Om even wat luchtigheid aan te brengen in dit topic Knipoog

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:29

mensen willen betrokken worden bij dit verhaal.
het is geen anky waar we het over hebben maar een dood normale meid die leuk wedstrijden rijd,er ook nog eens goed in is en als het dan een keer poedersuiker gaat en ze er niet uitgebreid over uitweid dan staat een deel van bokt op zijn kop ofzo.
waar gaat het hier over?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:30

over een stel pubers die zich achtergestoten voelen Nagelbijten / Gniffelen

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:32

pharagirlke schreef:
Djuukiej: als elke andere bokker dit gedaan had, was er niets aan de hand. Maar shan heeft hier een naam opgebouwd, en een goede! Lachen
Dit doet me een beetje denken aan het 'op hol slaan' voorval van anky op de WEG!
Bij elke andere ruiter had iedereen gereageerd van 'aaah wat erg!'
Bij anky kwam meteen een hele hoop commentaar over de manier waarop ze reageerde, 'want van zo'n ruiter verwacht je toch dat....'
Dit is wel een erg 'vreemde' vergelijking en toch ergens een heel juiste! Lachen

Ook shanna kan heel erg teleurgesteld zijn en er op dit moment misschien moeilijk mee om gaan waar door ze even niets laat horen, gewoon omdat ze er zelf nog wat over heen moet komen.
Ik kan me heel goed voorstellen( weet het uit ervaring) dat als je altijd mooie punten hebt dit een klap recht in het gezicht is!

En niet omdat je arrogant bent, en niet omdat je 'denkt dat je zo fantastisch rijd' maar gewoon omdat je het niet meer gewend bent om zulke lage punten te krijgen Lachen

Tja, ik volg toch wel bijna alle topics van haar, dus hier stond ik wel even van te kijken omdat het normaal een stuk beter is, ook al heeft ze geen winstpunt. Ik kan alleen maar zeggen, jammer meid, ben benieuwd naar de oorzaak hiervan.

Wel jammer dat je er gelijk mee stop.. Ik denk dat ik zelf de neiging had om die punten weer bij elkaar te krijgen.

Liberte

Zo Shanna heeft gereageerd, dus er is nu ook geen rede tot discussie, morgen gaat ze wel vanzelf vertellen hoe het is gegaan. Knipoog

Ayasha
Blogger

sha_ ze stopt niet omd e punten! Maar om tijdgebrek (ze heeft dat ene jonkie waar ze veel mee zal moeten bezig zijn) en om het feit dat het vooraf gezegd is dat ze maar 1x zou rijden met taco!

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:33

pharagirlke schreef:

Tja, en een stelletje hielenlikkers die niet buitengesloten willen worden Vork

Shanna, sportief dat je hebt gereageerd, had dat ff eerder gedaan en er was niks aan de hand. Ik zou zeggen weltrusten, ik hou er over op! Veel succes verder!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:33

pharagirlke schreef:

ja idd.haha.
nee ik zeg maar niet wat ik denk Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:34

het is maar wat je hielenlikkers noemt he Wesselady Knipoog Of een stel mensen die Shanna verdomt goed kennen en genoeg redenen hebben om voor haar door het vuur te gaan Knipoog Maar goed, Shan heeft het ondertussen inderdaad zelf al opgelost! Lachen

geit Haha! Haha! Ik heb me ook al ingehouden dusja Clown

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:38

Jammer dat het topic zo moest lopen.

Shanna, succes met je andere beestjes..

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:38

Ik denk dat dit het gevaar is als je altijd over iédere wedstrijd of pony die je rijdt een topic opent en altijd zéér uitgebreid verslag doet over alles wat je meemaakt. Dat is leuk omdat je dan heel veel pluimen van iedereen krijgt. Maar de andere kant van het verhaal is dan, dat als het minder gaat (of in dit geval slecht) dat je dan ook zo sportief moet zijn om dan ook net zo uitgebreid je verslag te doen. Als je ervoor kiest jezelf telkens maar weer in de spotlights te zetten, ja dan komt er misschien een dag dat je met je billen bloot moet. Niet erg, want dat is gewoon de andere kant van de medaille. Ik begrijp dus ook de reacties van Bokkers wel dat ze nu teleurgesteld zijn in Shanna. Net zo goed als iedereen graag leest wat er goed ging, wil nu iedereen dan ook horen wat er fout ging (is toch niet erg om gewoon maar een mens te zijn). In het echte leven werkt het nu eenmaal niet zo dat je alleen de pluimen in ontvangst mag nemen, maar ook de klappen als die er dan een keer zijn. Wil je dit niet, dan moet je ook over de goede zaken niet telkens topics openen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:39

Netje misschien moest je eerst een keer het topic doorlezen Haha! En dan vooral Shan's laatste post!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:40

Netje; Maar mensen hoeven ook niet meteen zo aangebrand te doen als Shanna niet binnen de minuut reageert, dat is mijn mening tenminste..

Nogmaals; Jammer van je punten Shanna, het is en blijft een jurysport..

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:41

hahaha ik kan dus echt niet teleurgesteld worden in iemand als hij/zij ff niet de zin heeft of nog niet weet wat neer te gooien op internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:41

geit schreef:
pharagirlke schreef:

ja idd.haha.
nee ik zeg maar niet wat ik denk Tong uitsteken

Gaan we het weer over die boeg gooien? Jammer, want niet alleen pennymeisjes of mensen die zelf nog niks hebben bereikt, denken er zo over hoor, makkelijke uitvlucht.

Shan: super dat je alsnog reageert, mss ietwat aan de late kant, maar netjes van je.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:42

_Jitske_: als de smiley het nog deed kreeg je zo'n 'ik aanbid je' smiley van me Clown Jij overingens ook geit maar wij zijn het de laatste tijd vrijwel altijd eens Clown

edit haike: in dit geval reageerde wij even gelijk de gemiddelde bokker hier de laatste pagina's reageerde Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-10-06 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:43

Ja die reactie over achtergestoten voelen van Pharagirlke vond ik eigenlijk nergens op slaan. Scheve mond

geit

nou sorry hoor maar ik vind dit echt wel puber gedrag.
maakt dan niet uit hoe oud,jong,penny of rakker je bent

Annash
Blogger

Fijn, dat ook weer uit de wereld.

Wil alleen nog even kwijt dat ik het wel ontzettend laag vind als je toe gaat voegen op msn met de woorden: 'Weet jij je score nog niet! Bokt wel, check je topic!'
Met daarbij de link.

Sorry hoor, maar dat vind ik wel heel erg onder de gordel... misschien moet de desbetreffende persoon even nadenken over de gevolgen van zo'n rotopmerking...

SHALALA

pharagirlke schreef:
sha_ ze stopt niet omd e punten! Maar om tijdgebrek (ze heeft dat ene jonkie waar ze veel mee zal moeten bezig zijn) en om het feit dat het vooraf gezegd is dat ze maar 1x zou rijden met taco!

Ooh oké, dan heb ik dat dus niet meegekregen, sorry.

Tuurlijk, het is altijd een teleurstelling, als je met een tevreden gevoel zo'n punten krijgt... Heb dat ook vaak genoeg gehad, met mijn haflinger(niet meer van mij), maar dan niet zo erg zodat ik 2 verliespunten had. Dat is natuurlijk een nog iets grotere klap.

Succes met je andere paardje(s) dan Shanna!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:44

ik zeg wel meer wat nergens op slaat Haha! Haha! Het feit dat iedereen zich aangesproken lijkt te voelen (gezien ze er op reageren) maakt dat het toch niet zo loos was als het op het eerste zicht laat uit schijnen Clown

sha_: geen probleem Knipoog jij leest het tenminste al! Clown
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-10-06 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:44

Hmmm. kunnen we nu weer ontopic gaan.

Volgens mij heeft shanna al wat verteld, daarbij zegt ze ook meerdere uitleg morgen te geven.
Dat willen jullie graag en dat gaat ze doen.
Dus dan is het toch klaar?

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:45

pharagirlke schreef:
Netje misschien moest je eerst een keer het topic doorlezen Haha! En dan vooral Shan's laatste post!

Heb ik helemaal gelezen: terwijl ik mijn reactie neerzette, heeft Shanna gereageerd dus dat kon ik nog niet gelezen hebben.

Ik stel het meer in het algemeen. Iemand die bijv. in de showbizz zit wil graag in het nieuws komen met een nieuwe plaat, film, huwelijk, baby etc. maar als het fout gaat in de relatie en hier wordt over geschreven dan wordt er ineens schande gesproken over de media.

Het enige wat ik ermee wilde zeggen is dat als je ervoor kiest om op deze manier vaak op Bokt je verhaal te doen, dat het dan logisch is dat in het geval een keertje minder gaat, mensen hiervan ook het hele verhaal willen horen.

Ik vind Shanna een superruiter en reageerde niet zozeer op haar al dan niet goed presteren, maar op het fenomeen 'bekendheid' wat dus kennelijk net zo lastig is op Bokt als in de 'echte' media.
Laatst bijgewerkt door Netje op 16-10-06 00:45, in het totaal 1 keer bewerkt