Neon schreef:Ja prima dat kan inderdaad Mistic zeer slim opgemerkt... al hebben die klachten GEEN tot WEINIG effect
Die zadels worden gekocht door mensen die er over het algemeen niet veel van af weten, dus weten zij veel of het wel of niet goed ligt? Denk je dat die mensen dat zien? EN dat die mensen dan zouden gaan klagen? Juist ja: dat zullen ze hoogswaarschijnlijk niet doen! En daar komt nog eens bij dat TP zich in kan dekken tegen klachten die wel eventueel komen, want zij komen niet aan met ik stuur een deskundige die komt kijken of het zadel past, dat is de verantwoordelijkheid van de koper! Past het zadel niet, heeft jouw knol nu last van zijn rug? Dan volgt de reactie van TP: Nou mevrouw wat vinden wij dat vervelend voor u... maar u als paardeneigenaar had zelf moeten zien dat het niet paste en het terug moeten sturen! Daar zijn wij helaas niet verantwoordelijk voor...
kortom de klanten zijn "tevreden" en die paar mailtjes van mensen die hier nogal aan "anti tp zadel fanatisme" doen tsjah... die zijn toch al geen klant... dus why zou je de moeite doen om hun blij te maken? Ze krijgen deze mensen per slot van rekening toch niet als klant.
Van mij hoeven ze dat zadel niet uit de handel te halen. Ik wilde alleen laten horen wat mijn mening hierover is. Ik heb in de mail die ik naar hun heb gestuurd ook helemaal niets gezegd over "mishandeling" en het uit de handel halen. Ze moeten zelf weten wat ze ermee doen, ik heb mijn zegje gedaan en daar deed ik het voor.
Nu alleen nog hopen dat het zadel niet door onervaren personen gekocht worden die niet van plan zijn om iemand in te schakelen die ziet of het zadel past of niet of dat het vermaakt moet worden.