Destinietje schreef:Zoek het woord "sarcasme" eens op in het woordenboek.
meisje waarom ga jij continu in de verdedeging??
jouw stelling klopt o0ok niet want zag in je profiel dat je ze al met 2 en half inrijd??MMM niet echt mijn keuze..
ik ben dus een wedstrijd miep geweest, week in week uit. Hoop bereikt qua doel wat ik voor ogen had..
Nu kwam ik een jaartje terug in contact met de tinker..
geweldige beesten,had ik die maar eerder in m'n hart toe gelaten ipv gillen "wat moet je nou met zo een koe!!!"
je hebt gelijk dat ze misscien niet zo elastish zijn als een hoog benige kwpner... Maar wees eens rieel
Als iemand een koudbloed Z oefeningen kan laten doen,ongeacht als ze vloeiend zijn ja of te nee..
Als je je wat meer in ALLE paarden verdiept weet je dat het de ruiter bij een koudbloed veel meer inspanning en energie kost.. kan je dan niet een keer met je hand over je hart strijken en trots zijn op zo een ruiter dat die het maar mooi voor elkaar heeft gekregen???
Ik ken een hoop kwpners waarvan ik denk,ohhh my god en die wil de dressuur in??
Ik heb bij de pony's in het Z springen en dressuur gereden met ene paard Z springen en M1 dressuur en andere paard M springen en M dressuur start gerechtig, dus ja ik weet waar ik over praat..
en ja als ik op concour ben en zie zo een koudbloed al z'n oefeningen doen, ben ik trots op die eigenaar van dat beestje.. Waarom??
Omdat ze HET maar wel ff doen.. ook al is het niet zo ligt voetig als jouw kwpner...
amen