Foutje bedankt :X

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Re: Foutje bedankt :X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 21:06

Ik hoor de laatste tijd vaak dat "prijs"-paarden en -pony's iets mankeren. Laatst was er bij ons ook al weer zo'n wedstrijd, maar ik doe er bewust niet aan mee. Ten eerste omdat ik niet wil sponsoren in het verloten van levende have en ten tweede omdat deze dieren meestal wat mankeren...

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 00:02

@Shenavallie: Zoals gezegd, elke Fries had dit kunnen hebben. Heeft niks te maken met het feit dat Nienke van een veilig kwam. Het is gewoon een afwijking die bij de beste Fries kan voorkomen.

@TS: Erg jammer dat het zo heeft moeten lopen! Ik begon met lezen, beetje geamuseerd, goh zo heb je ineens een paard.. En even later lees ik dat ze is ingeslapen. Echt zonde, het was een schitterend paard! Toch top dat jullie zoveel moeite voor haar hebben gedaan!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:45

Mloes schreef:
@Shenavallie: Zoals gezegd, elke Fries had dit kunnen hebben. Heeft niks te maken met het feit dat Nienke van een veilig kwam. Het is gewoon een afwijking die bij de beste Fries kan voorkomen.

@TS: Erg jammer dat het zo heeft moeten lopen! Ik begon met lezen, beetje geamuseerd, goh zo heb je ineens een paard.. En even later lees ik dat ze is ingeslapen. Echt zonde, het was een schitterend paard! Toch top dat jullie zoveel moeite voor haar hebben gedaan!

Wat je zegt, is waar. Toch wilde ik dit even melden! Knipoog

black_velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 23:15

heel veel sterkte met je verlies ik weet wat het is heb ook pas de mijne in moeten laten slapen,en heb nu een fries heb de hele topic gelezen en zal de info goed onthouden

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 10:22

oud topic daarom nu toch een slotje