Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0_bleu schreef:Wij kregen gistere al die folder binnen, disdag 21maart T/M zaterdag 1april, Maar bij ons staan de dekjes, caps en poetsspullen er niet in.
Miss is het alleen voor jou regio?
SANEX schreef:Jeetje nu ook al bij de kruidvat ? Gelukkig zijn het maar basisdingen waar niet veel fout mee kan gaan, moet er niet aan denken dat je op elke hoek slofteugels kan gaan kopen zonder enkel advies ( neem aan dat niet elke kruidvat-medewerker verstand heeft van paarden, en nou weet ik wel dat je ook bij een ruitersportzaak zonder advies een slofteugel kan halen, maar die stap is toch kleiner dan dat je het goedkoop bij de drogist kan gaan halen )
Is het bij elke kruidvat of verwschilt dat per moduulwinkel ?
beau_diva schreef:
ik heb ook gewerkt bij kruidvat, en de helft van het personeel wist ook geen ene flikker van alle producten enzo af, alleen medicijnen mocht ik niet adviseren, maar verder heb ik ook weer niet zo erg verstand van cremes enz. maar me baas verwachte dat ik dan maar een banketstaaf ophing tegen de klant, maar mensen gaan er echt van uit dat degene die in de winkel staat er echt alles weet, maar dat is echt niet zo!
en er werkte ook een jongen (alleen voor de vakanties) van 16, maar die intreseerde zich echt niet voor de producten, en zei altijd maar wat als klanten hem wat vroegen (en de klanten geloofde hem ook nog..)
maar voor goed advies voor mijn gezicht of medicijnen ben ik tegenwoordig bij de apotheek te vinden![]()
want bij de etos en trekpleister en de DA gaat het precies hetzelfde..
owjah en ze betaalde slecht uit!! grrr..
bokkiej schreef:oeeee,ik heb zo zin in een nieuw poetssetje.
en een wit dekje zou ik ook leuk vinden want wil graag wel eens een keertje wedstrijdje rijden. ( gewoon een kleine onderlinge ).
lufdorusluf schreef:Even een (domme) vraag: Staat er al iets over op de site?![]()
Misschien hebben jullie het er in deze 9 pagina's al wel over gehad, maar ik heb geen zin/ tijd om die helemaal door te spitten...![]()
Sorry..
mango13 schreef:lufdorusluf schreef:Even een (domme) vraag: Staat er al iets over op de site?![]()
Misschien hebben jullie het er in deze 9 pagina's al wel over gehad, maar ik heb geen zin/ tijd om die helemaal door te spitten...![]()
Sorry..
Volgens mij staat het zelf nog op de vorige bladzijde. Ik weet het ook niet zo uit mijn hoofdEven lezen dus
Grietzz schreef:Hm, zijn er toevallig al mensen die weten of de spullen al in de winkel zijn? Of komt het echt pas maandag?
@mango13; als het goed is staat er een paar blz terug dat het vanaf de 26e op de site te vinden is..