Paardenspullen bij het Kruidvat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Villa

Re: Paardenspullen bij het Kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 23:00

Wij kregen gistere al die folder binnen, disdag 21maart T/M zaterdag 1april, Maar bij ons staan de dekjes, caps en poetsspullen er niet in.
Miss is het alleen voor jou regio?

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 23:20

0_bleu schreef:
Wij kregen gistere al die folder binnen, disdag 21maart T/M zaterdag 1april, Maar bij ons staan de dekjes, caps en poetsspullen er niet in.
Miss is het alleen voor jou regio?

Het gaat echt om het foldertje van volgende week!! Trust me..

beau_diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 01:10

SANEX schreef:
Jeetje nu ook al bij de kruidvat ? Gelukkig zijn het maar basisdingen waar niet veel fout mee kan gaan, moet er niet aan denken dat je op elke hoek slofteugels kan gaan kopen zonder enkel advies ( neem aan dat niet elke kruidvat-medewerker verstand heeft van paarden, en nou weet ik wel dat je ook bij een ruitersportzaak zonder advies een slofteugel kan halen, maar die stap is toch kleiner dan dat je het goedkoop bij de drogist kan gaan halen )

Is het bij elke kruidvat of verwschilt dat per moduulwinkel ?

ik heb ook gewerkt bij kruidvat, en de helft van het personeel wist ook geen ene flikker van alle producten enzo af, alleen medicijnen mocht ik niet adviseren, maar verder heb ik ook weer niet zo erg verstand van cremes enz. maar me baas verwachte dat ik dan maar een banketstaaf ophing tegen de klant, maar mensen gaan er echt van uit dat degene die in de winkel staat er echt alles weet, maar dat is echt niet zo!
en er werkte ook een jongen (alleen voor de vakanties) van 16, maar die intreseerde zich echt niet voor de producten, en zei altijd maar wat als klanten hem wat vroegen (en de klanten geloofde hem ook nog..)

maar voor goed advies voor mijn gezicht of medicijnen ben ik tegenwoordig bij de apotheek te vinden

want bij de etos en trekpleister en de DA gaat het precies hetzelfde..

owjah en ze betaalde slecht uit!! grrr..

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 09:02

beau_diva schreef:

ik heb ook gewerkt bij kruidvat, en de helft van het personeel wist ook geen ene flikker van alle producten enzo af, alleen medicijnen mocht ik niet adviseren, maar verder heb ik ook weer niet zo erg verstand van cremes enz. maar me baas verwachte dat ik dan maar een banketstaaf ophing tegen de klant, maar mensen gaan er echt van uit dat degene die in de winkel staat er echt alles weet, maar dat is echt niet zo!
en er werkte ook een jongen (alleen voor de vakanties) van 16, maar die intreseerde zich echt niet voor de producten, en zei altijd maar wat als klanten hem wat vroegen (en de klanten geloofde hem ook nog..)

maar voor goed advies voor mijn gezicht of medicijnen ben ik tegenwoordig bij de apotheek te vinden

want bij de etos en trekpleister en de DA gaat het precies hetzelfde..

owjah en ze betaalde slecht uit!! grrr..

In onze winkel heeft bijna iedereen een diploma.. dit is ook eigenlijk verplicht! Als je meer dan een 12uurs contract hebt moet je deze gewoon hebben. Dat jou chef zegt 'Maak er maar wat van' vind ik echt raar! Je gaat toch niet zomaar wat zeggen?! Zeg dan eerlijk dat je het niet weet en haal er iemand bij die er wel wat vanaf weet, want er moet altijd iemand aanwezig zijn met en diploma. Dan moet die chef van jou gewoon eens wat harder gaan lopen om de mensen te gaan helpen

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:03

oeeee, ik heb zo zin in een nieuw poetssetje.
en een wit dekje zou ik ook leuk vinden want wil graag wel eens een keertje wedstrijdje rijden. ( gewoon een kleine onderlinge ).

beau_diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 11:32

In onze winkel heeft bijna iedereen een diploma.. dit is ook eigenlijk verplicht! Als je meer dan een 12uurs contract hebt moet je deze gewoon hebben. Dat jou chef zegt 'Maak er maar wat van' vind ik echt raar! Je gaat toch niet zomaar wat zeggen?! Zeg dan eerlijk dat je het niet weet en haal er iemand bij die er wel wat vanaf weet, want er moet altijd iemand aanwezig zijn met en diploma. Dan moet die chef van jou gewoon eens wat harder gaan lopen om de mensen te gaan helpen [/quote]

jah weet ik, maar dan kwam ik soms om wat te vragen, zei ze: jah ik heb nu geen tijd, en die andere wijven maakte het ook niks uit, echt een aso mens. de mensen komen en gaan doorzo.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 12:38

Het poetssetje ziet er wel leuk uit en niet duur.
Heb een kruidvat om de hoek en ook nog twee in de stad, kwartiertje fietsen vanaf mijn huis.

Maakt niks uit als de kwaliteit minimaal is, is toch maar voor de shetten, want die hebben nog poetsspullen nodig en Puck een sjabrakje
Goed excuus om te gaan kijken dus

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 13:48

bokkiej schreef:
oeeee, ik heb zo zin in een nieuw poetssetje.
en een wit dekje zou ik ook leuk vinden want wil graag wel eens een keertje wedstrijdje rijden. ( gewoon een kleine onderlinge ).

Het zijn toch blauwe en groene?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:34

Weet iemand ook iets over dat dressuurdekje?
De afmeting kan ik vaag lezen, komt het overeen met full?

Mijn moeder doet altijd dinsdagochtend vroeg brood halen dus gaat ze meteen voor mij langs de kruidvat.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:54

Ik ga ook zeker kijken..
Is het licht of donker groen en blauw?

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:59

Oeh! Ik ga zeker even kijken

Poetssetje ziet er goed uit Voor het dekje ga ik ook even kijken. Maar ik ben niet echt van dat manegegroen

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:09

waar kan je het nu al zien dan?

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:10

blauwe en groene. saai. Maar ik heb nog geen eens een dekje en ze zijn niet duur dus dat kan geen kwaad

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:30

Voor de Belgische bokkers!!!

Ook in belgie komen de artikelen!!
Ik was nl vandaag bij de kruidvat, en ze waren de rekken aan het vullen met nieuwe acties, en laat daar nou alvast de het zakje met de borstels staan!!

Ik heb niet gezien of ze rest ook hadden, want ze waren net begonnen met uitpakken van de spullen.

ik ga mrogen nog maar eens kijken.......

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:32

Ben erg benieuwd!

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:37

Even een (domme) vraag: Staat er al iets over op de site?
Misschien hebben jullie het er in deze 9 pagina's al wel over gehad, maar ik heb geen zin/ tijd om die helemaal door te spitten...
Sorry..

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:40

lufdorusluf schreef:
Misschien hebben jullie het er in deze 9 pagina's al wel over gehad, maar ik heb geen zin/ tijd om die helemaal door te spitten...
Sorry..

Volgens mij staat het zelf nog op de vorige bladzijde. Ik weet het ook niet zo uit mijn hoofd Even lezen dus

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:49

mango13 schreef:
lufdorusluf schreef:
Sorry..

Volgens mij staat het zelf nog op de vorige bladzijde. Ik weet het ook niet zo uit mijn hoofd Even lezen dus

Hhmm helaas heb net pagina 7 en 8 bekeken maar kon niets vinden, en om nou de vorige pagina's te gaan lezen heeft ook geen zin want toen zal het vast nog niet op de site hebben gestaan, maar iniedergeval bedankt!

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:51

Hm, zijn er toevallig al mensen die weten of de spullen al in de winkel zijn? Of komt het echt pas maandag?

@mango13; als het goed is staat er een paar blz terug dat het vanaf de 26e op de site te vinden is..

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:05

Grietzz schreef:
Hm, zijn er toevallig al mensen die weten of de spullen al in de winkel zijn? Of komt het echt pas maandag?

@mango13; als het goed is staat er een paar blz terug dat het vanaf de 26e op de site te vinden is..

Ik vroeg het niet hoor

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:06

Foutje . Ik bedoelde lufdorusluf .

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:08

Haha oke dankje wel!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:12

maar is het dekje donkerblauw/ donkergroen?

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:34

Ik denk dat niemand dat nog weet. Als het goed is is het nog niet in de winkel dus..

sandra1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:59

dat is wel beter! het is idd wel raar om dat bij de kruidvat te vekopen maar de liddle deed t een tijd trug ook en toe ook dekens enzo maar of de kwaliteit goed is week ook niet maar ja voor dat geld!