Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lusitana schreef:Wat dacht je van gewoon rijden volgens de regels, ik denk dat de meeste mensen dan wel tevreden zijn.
(En de paarden ook)
Mieke schreef:
Een van onze bekendste nederlandse amazones
(ik zal geen naam noemen) heb ik nog nooit op een vrolijk paard zien rijden. Altijd zuur, oren plat, zwiepende staart. Zij rijdt klassiek.... Ik wil niet beweren dat deze amazone het fout doet, maar ik word af en toe een beetje ziek van het gezeur over zielige paarden die LDR gereden worden.
noem de naam eens....
russel schreef:Dit soort discussies is altijd pro of contra. Ergens tussen in kan kennelijk niet. Je doet het goed of fout. Ookal doe je het meestal goed, jury bepaald of je goed bent, die keren dat het fout is, en soms echt 100% fout, kan kennelijk niet als je een naam hebt op gebouwd.
Dus als je op hoog niveau rijdt, doe je wat je doet altijd goed, want daar is altijd weer een respecterende reden voor, toch???
De blinde vlek noemen ze die ook wel eens.
Alane schreef:russel schreef:Dit soort discussies is altijd pro of contra. Ergens tussen in kan kennelijk niet. Je doet het goed of fout. Ookal doe je het meestal goed, jury bepaald of je goed bent, die keren dat het fout is, en soms echt 100% fout, kan kennelijk niet als je een naam hebt op gebouwd.
Dus als je op hoog niveau rijdt, doe je wat je doet altijd goed, want daar is altijd weer een respecterende reden voor, toch???
De blinde vlek noemen ze die ook wel eens.
ja en?
dus als jij contra bent tellen alle andere argumenten niet?
probeer even deze reactie te begrijpen....
Alane schreef:die mensen zitten op dat moment niet in de jury, de jury beslist.
Schijnbaar laat Schmidt op dat moment een betere proef zien dan de rest.
Schijnbaar kunnen die ruiters (m/v) allemaal leven met die beslissingen anders waren ze allang gestopt met de dressuursport op deze manier en wat anders gaan doen.
russel schreef:Alane schreef:
ja en?
dus als jij contra bent tellen alle andere argumenten niet?
probeer even deze reactie te begrijpen....
Juist, er zit altijd wel weer iets tussen in. Deze discussie is al zo vaak gevoerd en kennelijk nooit die gulden middenweg. Altijd er van uitgaande dat om bv in dit geval Anky te noemen en idd is het met dit soort onderwerpen altijd Anky, zij door de contra's per definitie fout zit en door de pro's per definitie goed zit. Zij is geen wet van meden en perzen, ook zij maakt rijtechnische fouten en lost dingen op een lompe,onnodige manier op. Maar die worden altijd met hand en tand verdedigd en dat valt mij dan op.
Zeer zeker een super goede amazone, maar geen koe zo bont of er zit een vlekje aan en zo is het ook met onze Anky.
) en ook omdat het volgens mij niet zo zwart-wit is allemaal.

Fronton schreef:Ja, dat roept vragen op. Maar vooral omdat 'men' dan schijnt te denken dat elke moment dat je achter de loodlijn rijdt, per definitie betekent dat je dus volgens het LDR principe traint. Dat is dus niet zo. Het LDR systeem gaat veel verder dan alleen dat natuurlijk.
Citaat:Maar vooral omdat 'men' dan schijnt te denken dat elke moment dat je achter de loodlijn rijdt, per definitie betekent dat je dus volgens het LDR principe traint

[/[/img]