Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Word altijd weer verliefd als ik hem zie!

lowara schreef:mmm dat is een hele goede. iedereen neemt natuurlijk de bekende pony's en paarden, ik niet
ik ga voor dat gave paard van dat amerikaanse meisje wat af en toe post en die dan altijd een filmje erbij doet dat ze onwijs gave oefeningen doet ermee op Grand Prix niveau

Fitzroy schreef:.., maar voor de uitstraling van Olrike van eveneens Olrikeben ik gevallen. Dat is echt het enige Boktpaard waarvan ik denk: die zou ik wel willen hebben. Maar ik ken het paard niet IRL dus misschien valt de merrie wel tegen.

Rubiquil schreef:lowara schreef:mmm dat is een hele goede. iedereen neemt natuurlijk de bekende pony's en paarden, ik niet
ik ga voor dat gave paard van dat amerikaanse meisje wat af en toe post en die dan altijd een filmje erbij doet dat ze onwijs gave oefeningen doet ermee op Grand Prix niveau
Ik ook![]()
Even offtopic:
Wat is haar boktnaam? of een link van een van haar topics?
Ze hebben allemaal wat leuks!
Ruilen??
Maar het is echt een toppertje
maccie schreef:ik ou quellian ook wle op stal willen maar dan niet de haflinger van quellian ( stanley ) maar quellian haar kwpn merrie zelf hihi