Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als hij nou Gijs, Kees of Norbert heette, dan had ik hem denk ik wel een andere naam gegeven

Tigra_ schreef:Van mijn eerste pony niet die heten Haribo, van mijn huidig paard heb ik wel zelf de naam verzonnen en ik wilde perse een friese naam en eentje die begon met Ha (van mijn eerste pony). Uiteindelijk is het dus Hayken geworden.
En de shets heten eigenlijk Jan en Bernard. Jan is nu Jantje en Bernard is Hayco zo had mijn paard geheten als het een hengst was geworden.
We hebben hem toen maar snel omgedoopt tot Bounty (ook bij KNHS enzo) (later kwamen we erachter dat de vorige eigenaar hem Yamma-man noemde
)
) En de betekenis van haar naam is ook wel mooi; drager van de overwinning

die heb ik toen Kaspar genoemd.
en normaal boeit een naam mij niet maar dit deed iedereen gelijk denken aan Jomanda dus bedachten we een nieuwe naam, 1,5 jaar geleden waren we bij indoor Assen en daar reed een paard genaamd Lotus en dat vonden we wel wat. Omdat de fokker het jammer vond hebben we haar stamboeknaam wel gewoon op Jormanda gehouden en is haar wedstrijd naam nu Lotus J met de J van Jormanda. Haha hele geschiedenis achter haar naam. 
Al hoop ik wel dat ik haar laatste eigenaar ben...