vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wenny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 12:14

ik geloof de ts volledig
er zitten emotie's in de berichten en ga zo maar door

Ergens hoop ik dat de eigenaar op bokt zit
zich vresselijk schaamd
en het lef heeft om in dit topic haar kant van het verhaal te doen
dat zou wel zo eerlijk zijn aangezien iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar die andere kant van het verhaal

eowyn04 jij kan de ts neem ik aan?
kan jij niet vertellen wat er is gebeurd
waarom de ts zich terug getrokken heeft van bokt
en van dit topic?

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 12:37

Ik ben heel erg benieuwd wat er gebeurd is en waarom TS niet meer reageert...

Robyn

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 12:50

Volg dit toppic ook al een tijdje.
Ik vind het heel erg sneu voor TS dat het zo moet lopen. Ik wil je alleen 1 ding meegeven. Laat je niet kisten, je hebt alle recht om hier je verhaal neer te zetten. Iedereen staat hier achter je.

Ik hoop dat de eigenaar snel hulp gaat zoeken want die heeft serieus een psychisch probleem. Hoe sneu kan je zijn zeg.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 12:59

ik ga met robyn mee!! en me pb staat open wil je je hart luchten!

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 13:37

he wat vervelend

19LindA83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 13:48

ik heb dit hele topic gevolgd maar nooit gereageerd, ik heb gister toen ik zag dat de TS online was haar meteen gePBt, met resultaat want ze reageerde, ze heeft wel wat dingen los gelaten, maar ik heb beloofd dit voo me te houden, en omdat ik haar verder niet ken en ik niet wil dat ik dr vertrouwen schaadt doe ik dit ook.

Ik weet alleen dat inderdaad die eigenaar erg vervelend is....heb dr wel gezegd dat ik het zonde vind dat ze zich zo laat wegjagen en dat de eigenaar haar niets kan maken, en dat ze in iedergeval het grootste gedeelte van bokt achter zich heeft staan mocht er iets zijn.....

ik respecteer de keuze van de TS volledig en snap het aan de ene kant ook wel, meis als je dit leest: nogmaals sterkte

groetjes linda

19LindA83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 14:02

en dat van die eigenaar zijn niet de woorden die NIEMANDWEET gebruikt heeft, hier ben ik op eigen kracht en onderzoek achter gekomen....

Dus als de eigenaar wat te zeiken heeft, moet ze dit met mij opnemen, want dit zijn mijn woorden en niet die van de TS!!!

dus kom maar op................

Rukaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 14:37

Jeetje ik had zo gehoopt dat het een 'goed' einde zou krijgen maar er zit echt een gigantische staart aan dit verhaal zeg!
Linda, fijn dat je haar hebt ge'pb't en even een berichtje plaats, hoop dat er snel een eind aan dit gedoe komt..

Pandakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 14:39

Als de eigenaar hiet op bokt zit...wat ik wel verwacht.. Laat het verhaal dan horen van de andere kant!! Of bang dat mensen er achter komen dat Niemandweet gelijk had???

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 14:49

woow wat erg..

Vedette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:35

Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar wat er nu allemaal aan de hand is dat de TS niet meer kan/wil reageren, maar ik respecteer dat zij dat niet wil.
Wel wil ik haar heel veel sterkte wensen!
En als de eigenaar hier online is, ik ben ook zeer benieuwd naar jou kant van het verhaal!

Laureentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:45

Ik ga met iedereen mee.
Eigenaar. Zet daad bij je woord. Doe jouw verhaal zodat wij kunnen beoordelen wie we moeten geloven (maar ik denk persoonlijk dat haar verhaal zeer aangedikt gaat worden, zoals "TS is helemaal fout geweest" iets in die trant) maar indien de eigenaar echt volwassen is dan moet ze dit aankunnen. Kom maar op met je verhaal, wij wachten in spanning af.

TS meisje iedereen steunt je. Laat je niet kennen door één onvolwassen persoon die haar woord niet kan houden.

CarinaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 20:02

oei,wat vervelend allemaal weer, was erg benieuwd hoe t gesprek verlopen zou zijn....

Yitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 13:17

man, man. Inderdaad wat een gedoe ... Ik volg deze topic al van in het begin, en ik moet zeggen, het wordt stilletjes aan een heuse soap .... Ik vraag me soms af, waarom de mensen mekaar soms zo het leven zuur maken.
Als inderdaad de eigenaar dit alles gelezen heeft, dan vraag ik me af ... zat die eigenaar daarvoor ook al op Bokt, of is die getypt door iemand ??? Als het een shadowaccount is, is dit moeilijk na te gaan. Maar had TS er weet van dat de eigenaar al langer op dit forum zit onder een andere naam ... ?? Want als je dat inderdaad van mekaar weten, en je gaat zo'n verhaal doen (hetgeen je goed recht is), moet je je er wel van bewust zijn dat alles wat je schrijft op een forum, openbaar is en door weet ik veel wie allemaal gelezen wordt.
In alle geval aan TS, laat je zo niet wegblazen meid. En bovendien wat kan de eigenaar je doen ? Er werden immers geen namen genoemd. Prive weet ik niet tot wat ze allemaal in staat is .... natuurlijk. Maar blaffende honden bijten niet is mij altijd geleerd. In alle geval, laat je niet kisten, waarom zou je ook ????
We leven in een democratie hoor ! De tijd dat iemand monddood gemaakt werd ligt wel ver achter ons dacht ik.
Kop op en sterkte,

groetjes

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 13:46

Yitta schreef:
man, man. Inderdaad wat een gedoe ... Ik volg deze topic al van in het begin, en ik moet zeggen, het wordt stilletjes aan een heuse soap .... Ik vraag me soms af, waarom de mensen mekaar soms zo het leven zuur maken.
Als inderdaad de eigenaar dit alles gelezen heeft, dan vraag ik me af ... zat die eigenaar daarvoor ook al op Bokt, of is die getypt door iemand ??? Als het een shadowaccount is, is dit moeilijk na te gaan. Maar had TS er weet van dat de eigenaar al langer op dit forum zit onder een andere naam ... ?? Want als je dat inderdaad van mekaar weten, en je gaat zo'n verhaal doen (hetgeen je goed recht is), moet je je er wel van bewust zijn dat alles wat je schrijft op een forum, openbaar is en door weet ik veel wie allemaal gelezen wordt.
In alle geval aan TS, laat je zo niet wegblazen meid. En bovendien wat kan de eigenaar je doen ? Er werden immers geen namen genoemd. Prive weet ik niet tot wat ze allemaal in staat is .... natuurlijk. Maar blaffende honden bijten niet is mij altijd geleerd. In alle geval, laat je niet kisten, waarom zou je ook ????
We leven in een democratie hoor ! De tijd dat iemand monddood gemaakt werd ligt wel ver achter ons dacht ik.
Kop op en sterkte,

groetjes

Amen

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 13:51

We leven in een land van vrije meningsuiting, en Niemandweet, de eigenaar heeft geen, maar dan ab-so-luut geen recht om je monddood te maken.

Sterkte en blijf knokken. En eigenaar, ik hoop dat je je trekken nog thuiskrijgt.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 13:56

Ik ben het helemaal met Cassidy eens!!!!
Sterkte!!!!

natasja50

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:33

Misschien is haar wel beloofd dat als ze hier niet reageert dat ze het paard weer mag berijden of mag kopen. Dat mens is tot alles in staat als ik het zo lees.....
En dan geef ik TS gelijk dat ze d'r mond houdt want ze heeft echt alles over voor Tamara

Sparky10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 15:03

pff succes

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 16:26

idd...

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 17:23

Of juist iets ergs.
Als ze nog iets zou zeggen over de eigenaar ofzo dat er iets met het paard zou gebeuren

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:25

hmm ik heb net alles zitten lezen en het geeft mij ook wel een eng gevoel dat ze niet meer reageert...

kent niemand Niemandweet persoonlijk?

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:26

hmm ik heb net alles zitten lezen en het geeft mij ook wel een eng gevoel dat ze niet meer reageert...

kent niemand Niemandweet persoonlijk?

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:30

het geeft mij idd ook een eng gevoel! ik hoop ook echt dat ze nog iets van zich laten horen, als dat mogelijk is. want we leven toch allemaal met haar mee.

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:47

Jeu, wat een verhaal zeg!
Het enige wat een beetje in m'n achterhoofd blijft knagen door het hele topic heen is of het paard wel werkelijk is geschonken aan TS.
Staat nog steeds op naam van die ander, paard staat nog steeds op haar terrein en ze betaalt nog steeds alle rekeningen.
TS heeft (voor zover ik kan lezen) geen actie ondernomen om het paard op te eisen en noemt die ander vanaf het begin ook consequent de eigenaresse.
Echt jammer dat we het verhaal van de eigenaar hier niet horen!

En voordat ik heel Bokt nu over me heen krijg ;
ik vind het echt enorm vervelend voor Niemandweet dat alles op deze manier is gelopen.
Vervelend hoor, je hebt zoveel tijd en energie in Tamara gestoken en als ik het zo lees hebben jullie een enorm hechte band.
Ik hoop dat je hier goed doorheen komt, volgens mij heb je veel mensen om je heen die je steunen.
Ik wens je veel geluk met je volgende verzorgpaard, laten we hopen dat je er een prettige eigenaar bij treft!
Heel veel sterkte in deze voor jou moeilijke periode.