Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yitta schreef:man, man. Inderdaad wat een gedoe ... Ik volg deze topic al van in het begin, en ik moet zeggen, het wordt stilletjes aan een heuse soap .... Ik vraag me soms af, waarom de mensen mekaar soms zo het leven zuur maken.
Als inderdaad de eigenaar dit alles gelezen heeft, dan vraag ik me af ... zat die eigenaar daarvoor ook al op Bokt, of is die getypt door iemand ??? Als het een shadowaccount is, is dit moeilijk na te gaan. Maar had TS er weet van dat de eigenaar al langer op dit forum zit onder een andere naam ... ?? Want als je dat inderdaad van mekaar weten, en je gaat zo'n verhaal doen (hetgeen je goed recht is), moet je je er wel van bewust zijn dat alles wat je schrijft op een forum, openbaar is en door weet ik veel wie allemaal gelezen wordt.
In alle geval aan TS, laat je zo niet wegblazen meid. En bovendien wat kan de eigenaar je doen ? Er werden immers geen namen genoemd. Prive weet ik niet tot wat ze allemaal in staat is .... natuurlijk. Maar blaffende honden bijten niet is mij altijd geleerd. In alle geval, laat je niet kisten, waarom zou je ook ????
We leven in een democratie hoor ! De tijd dat iemand monddood gemaakt werd ligt wel ver achter ons dacht ik.
Kop op en sterkte,
groetjes

;