. Ik heb een Flexquality Equestrianpad, er fijn zijn die. En je ziet niet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik heb een Flexquality Equestrianpad, er fijn zijn die. En je ziet niet

.
Sannum schreef:ik heb er wel een.. een dure ook.. en ben er zeer tevreden mee. En nee, dit is niet omdat ik erbij wil horen. Mijn zadel ligt niet helemaal lekker meer op een van m'n paarden, dwz, hij drukt iets in de rug. En ik heb op dit moment het geld niet om zo'n zadel terug te kopen ( en dan heb ik het over een passier GG)
Dus denk niet dat het altijd een modeverschijnsel is. Het is ook functioneel!

danifur schreef:Hier nog een buitenbeentje!
Het staat misschien leuk ja!
Ze zijn erg prijzig.. Ik heb er geen 1 en vind het wel prima. Ik heb het ook niet nodig.
Op stal bij ons rijden er wel een paar mensen mee, maar ik heb nu niet het gevoel dat ik er niet meer bijhoor hoor! haha dat zou wel gek zijn!
ShirleyA schreef:danifur schreef:Hier nog een buitenbeentje!
Het staat misschien leuk ja!
Ze zijn erg prijzig.. Ik heb er geen 1 en vind het wel prima. Ik heb het ook niet nodig.
Op stal bij ons rijden er wel een paar mensen mee, maar ik heb nu niet het gevoel dat ik er niet meer bijhoor hoor! haha dat zou wel gek zijn!
Klopt hoor Daan: jij hoort er zeker bij!!! Goed rijden heeft niets met bontjes te maken. Helaas, want ik heb ze wel..... Maar ik heb ze puur omdat Ilion n gevoelige rug heeft.