Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quidou schreef:wat een super mooi filmpje zeg...
dat eind is egt super mooi, met die foto enzo...
hoe heet dat liedje? die wil ik ook ff downloaden
hou het op dit moment ff niet meer droog...
1,5 jaar geleden is mijn pony ingeslapen en dat komt nu weer even allemaal naar boven...
nogmaals heel veel sterkte en nog een gelukkig nieuwjaar!!
maartjuh schreef:ehh nederlandse liedjes van:
Marco borsato - waarom nou jij
marco borsato - afscheid nemen bestaat niet
max- voor eeuwig (is het liedje bij de foto)
james blunt - goodbye my lover
phil collins - against all odds
Joyceee schreef:Wauw.. K ben er helemaal stil van.. Ik ben hier pas 1 dag, en heb nog helemaal niks gepost enzo, ik ken je niet ook, maar toch zit ik hier onwijs hard te huilen om het verhaal, en het filmpje, en de foto's en de liedjes en om alles!.. Ik weet echt heel goed hoe het is om je paard te moeten verkopen, echt zo'n gevoel wat je niet echt kan beschrijven zo poedersuiker.. Onwijs veel sterkte d'r nog mee, wel gelukkig dat je m in Maart weer kan zien, en dat de nieuwe eigenaren je blijven mailen![]()
*snif* Sorry als je het stom of vervelend van me vind dat ik iets in je topicdingetje post terwijl ik je niet eens ken hoor, maar ik moest het even zeggen..
rosaenbeer schreef:Heb al een post in dit topic, maar heb zonet even de dvd bekeken. Wat weet jij het toch altijd weer onwijs mooi te brengen. Die dvd is echt heel erg mooi gedaan met die foto's en dan die liedjes eronder. Vooral bij het laatste stukje had ik echt tranen in mijn ogen. Ik vind het heel knap van je dat je dit zo openlijk op bokt zet. Het is ook wel goed om over je gevoelens te praten, maar toch vind ik het allemaal heel dapper van je. Ik wil je de komende tijd veel sterkte wensen. Probeer alle herinneringen te koesteren. Hij is zal voor altijd in jou hart blijven en ik weet zeker dat jij ook een heel bijzonder plekje in zijn hart hebt. Gelukkig kan je in maart naar hem toe. Blijf daaraan denken en onthoud alle leuke, lieve en fijne gedachten aan hem. Mijn PB box staat altijd voor je open als je daar behoefte aan hebt. Sterkte!
haike schreef:Heel veel sterkte Maartje! Je moet nooit vergeten wat hij voor je heeft gedaan, en andersom. Blijf het koesteren, maar af en toe aan iets anders denken is ook goed.
Nogmaals sterkte!
Joyceee schreef:Zou ik eigenlijk ook heel toevallig op de pb lijst mogen?
maartjuh schreef:Daar ben ik bang voor weetje, dat hij mij vergeet.. bang dat maria mij vervangt...
Bij mensen weet ik hoe dat zit, en ik weet dat ik Room nooit kan vergeten. Maar bij paarden, ik weet echt niet hoe dat zit.. Misschien onthouden ze maar een jaar lang iemand, en kunnen ze alleen herkennen? Nja ik ben iig echt bang, dat als ik eind februari (jaaa dan al.. Dus is echt al super snel, ben ik echt blij om.. Daarna gaan we in zomervakantie, en daarna denk ik nog volgend jaar zomervakantie, en dan zien we wel weer) kom, dat hij me niet herkent.. Wat dan? Dat zou echt pijn doen...