[Romeo verkocht] Het afscheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Re: [Romeo verkocht] Het afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 10:33

Ik heb het net gelezen, en aan het eind had ik een brok in me keel, wat zul jij een verdriet hebben gehad!

Heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet!

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 12:51

Ik vind het echt erg voor je iik besef nu pas hoe erg het is om je pony te verliezen ik heb dat nooit meegemaakt en ik rijd nu ook op een pony waar ik misschien nog 1 / 1½ jaar op kan rijden omdat ik ook groot word en ik hoop allemaal ik wil stoppen met groeien.
maar ik ben blij dat ik me pony nog altijd kan blijven zien en dat hij niet verkocht word net zoals bij jou.
maar toen ik jou verhaal las had ik wel het gevoel dat het over mijn pony ging, dus dit verhaal heeft me echt heel erg geraakt en ik wil graag op de hoogte gehouden worden.
heel veel succes nogmaals

groetjes rolingroos

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 12:56

Quidou schreef:
wat een super mooi filmpje zeg...
dat eind is egt super mooi, met die foto enzo...

hoe heet dat liedje? die wil ik ook ff downloaden

hou het op dit moment ff niet meer droog...
1,5 jaar geleden is mijn pony ingeslapen en dat komt nu weer even allemaal naar boven...

nogmaals heel veel sterkte en nog een gelukkig nieuwjaar!!

ehh nederlandse liedjes van:

Marco borsato - waarom nou jij
marco borsato - afscheid nemen bestaat niet
max- voor eeuwig (is het liedje bij de foto)

james blunt - goodbye my lover
phil collins - against all odds

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 13:09

ohh zit hier echt bijna te huilen.. echt heel mooi filmpje,, met de muziek erbij.. romeo zal je nooit vergeten en jij hem ook niet.. jullie blijven 1 ookal is hij nu bij iemand anders.. hij heeft het super goed gehad bij jou, en alleen maar fijne herinneringen..

sterkte..!! jullie hebben een super tijd gehad, en waren echt een team.. het komt vast ook goed met zijn nieuwe baasje..

(kan niet lezen wat voor tekst bij de laatste foto staat, zou je dat willen zeggen.. )

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:18

maartjuh schreef:
ehh nederlandse liedjes van:

Marco borsato - waarom nou jij
marco borsato - afscheid nemen bestaat niet
max- voor eeuwig (is het liedje bij de foto)

james blunt - goodbye my lover
phil collins - against all odds

dankje
bedoelde t liedje bij de foto idd...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:40

Wauw.. K ben er helemaal stil van.. Ik ben hier pas 1 dag, en heb nog helemaal niks gepost enzo, ik ken je niet ook, maar toch zit ik hier onwijs hard te huilen om het verhaal, en het filmpje, en de foto's en de liedjes en om alles!.. Ik weet echt heel goed hoe het is om je paard te moeten verkopen, echt zo'n gevoel wat je niet echt kan beschrijven zo poedersuiker.. Onwijs veel sterkte d'r nog mee, wel gelukkig dat je m in Maart weer kan zien, en dat de nieuwe eigenaren je blijven mailen
*snif* Sorry als je het stom of vervelend van me vind dat ik iets in je topicdingetje post terwijl ik je niet eens ken hoor, maar ik moest het even zeggen..

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:41

sterkte.. afscheid nemen is nooit leuk maar soms wel het beste! Vind het een heel mooi verslag geworden, kreeg er ook een brok van in mijn keel..

Astor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:52

ik kreeg een brok in mijn keel en mij ogen werden nat er toen kwamen er een paar tranen ook al heb ik romeo niet gekent helaas meisje veel sterkte ermee en je weet het he rose is er voor je he rose troost je vast wel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:56

Heel veel sterkte Maartje! Je moet nooit vergeten wat hij voor je heeft gedaan, en andersom. Blijf het koesteren, maar af en toe aan iets anders denken is ook goed.
Nogmaals sterkte!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:03

Wat een Super mooi verhaal;)!
Echt super mooi!
Het filmpje is ook vet gemaakt;)

Veel sterkte.. Maart komt al snel..

Ook zou ik graag in je pm willen

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:43

Heb al een post in dit topic, maar heb zonet even de dvd bekeken. Wat weet jij het toch altijd weer onwijs mooi te brengen. Die dvd is echt heel erg mooi gedaan met die foto's en dan die liedjes eronder. Vooral bij het laatste stukje had ik echt tranen in mijn ogen. Ik vind het heel knap van je dat je dit zo openlijk op bokt zet. Het is ook wel goed om over je gevoelens te praten, maar toch vind ik het allemaal heel dapper van je. Ik wil je de komende tijd veel sterkte wensen. Probeer alle herinneringen te koesteren. Hij is zal voor altijd in jou hart blijven en ik weet zeker dat jij ook een heel bijzonder plekje in zijn hart hebt. Gelukkig kan je in maart naar hem toe. Blijf daaraan denken en onthoud alle leuke, lieve en fijne gedachten aan hem. Mijn PB box staat altijd voor je open als je daar behoefte aan hebt. Sterkte!

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:26

Je hebt het allemaal heel mooi omschreven , niet alle mensen kunnen dat .
Ook het filmpje vind ik heel mooi gedaan , in november is mijn paard gestorven en ik herbeleefde het precies helemaal .
Het is echt heel aangrijpend vind ik , vooral het filmpje .
Hopelijk kan je het verdriet een beetje verwerken , hij zal je vast nooit vergeten .
[Je mag me ook aan de pb-lijst toevoegen als je dat wil natuurlijk ben wel benieuwd naar foto's]

Mandy92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:41

Ik zet de camera aan, en zeg voor de laatste keer "hou van jou".. ik fluister dan nogmaals "hou van je".. Geef hem een kus, en loop weg terwijl ik zeg "dag schat".. De tranen lopen over mn wangen, maar ik wil me sterk houden voor hem.. Hij mag niet voelen dat ik het moeilijk heb, ik wil niet dat hij zich ook rot gaat voelen..
Ik hou mn tranen tegen, en loop door naar de kantine.. daar worden de papieren overhandingd en nog wat gedronken.. Ik probeer aan andere dingen te denken, en mn gedachte bij het gesprek te houden, maar ik kan het niet..

bij dit stukje kreeg ik tranen in mijn ogen..
ik heb al je verhalen gelezen jullie waren ene goed stel.ik vind het knap dat je dit kon doen..

nog veel sterkte meis!

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:51

Pff... Ik heb je hele verhaal met een groot brok in mijn keel zitten lezen...
Sterkte...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:06

Zou ik eigenlijk ook heel toevallig op de pb lijst mogen?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 19:05

Joyceee schreef:
Wauw.. K ben er helemaal stil van.. Ik ben hier pas 1 dag, en heb nog helemaal niks gepost enzo, ik ken je niet ook, maar toch zit ik hier onwijs hard te huilen om het verhaal, en het filmpje, en de foto's en de liedjes en om alles!.. Ik weet echt heel goed hoe het is om je paard te moeten verkopen, echt zo'n gevoel wat je niet echt kan beschrijven zo poedersuiker.. Onwijs veel sterkte d'r nog mee, wel gelukkig dat je m in Maart weer kan zien, en dat de nieuwe eigenaren je blijven mailen
*snif* Sorry als je het stom of vervelend van me vind dat ik iets in je topicdingetje post terwijl ik je niet eens ken hoor, maar ik moest het even zeggen..

Is tuurlijk niet stom, iedereen mag hier posten.

Vind het fijn dat iedereen zo meeleeft, helpt me wel.. Heb het er al weer minder moeilijk mee, maar het blijft gewoon kl*te.. Begin langzaam wel te beseffen dat hij gewoon niet van mij meer is, en dat hij echt voorgoed weg is..

Gelukkig heb ik Rose nog, das wel fijn

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 19:14

rosaenbeer schreef:
Heb al een post in dit topic, maar heb zonet even de dvd bekeken. Wat weet jij het toch altijd weer onwijs mooi te brengen. Die dvd is echt heel erg mooi gedaan met die foto's en dan die liedjes eronder. Vooral bij het laatste stukje had ik echt tranen in mijn ogen. Ik vind het heel knap van je dat je dit zo openlijk op bokt zet. Het is ook wel goed om over je gevoelens te praten, maar toch vind ik het allemaal heel dapper van je. Ik wil je de komende tijd veel sterkte wensen. Probeer alle herinneringen te koesteren. Hij is zal voor altijd in jou hart blijven en ik weet zeker dat jij ook een heel bijzonder plekje in zijn hart hebt. Gelukkig kan je in maart naar hem toe. Blijf daaraan denken en onthoud alle leuke, lieve en fijne gedachten aan hem. Mijn PB box staat altijd voor je open als je daar behoefte aan hebt. Sterkte!

Daar ben ik bang voor weetje, dat hij mij vergeet.. bang dat maria mij vervangt...
Bij mensen weet ik hoe dat zit, en ik weet dat ik Room nooit kan vergeten. Maar bij paarden, ik weet echt niet hoe dat zit.. Misschien onthouden ze maar een jaar lang iemand, en kunnen ze alleen herkennen? Nja ik ben iig echt bang, dat als ik eind februari (jaaa dan al.. Dus is echt al super snel, ben ik echt blij om.. Daarna gaan we in zomervakantie, en daarna denk ik nog volgend jaar zomervakantie, en dan zien we wel weer ) kom, dat hij me niet herkent.. Wat dan? Dat zou echt pijn doen...

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 19:14

haike schreef:
Heel veel sterkte Maartje! Je moet nooit vergeten wat hij voor je heeft gedaan, en andersom. Blijf het koesteren, maar af en toe aan iets anders denken is ook goed.
Nogmaals sterkte!

Dankje

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 19:15

Joyceee schreef:
Zou ik eigenlijk ook heel toevallig op de pb lijst mogen?

Jaa tuurlijk

En iedereen die het verder gevraagd heeft, staat er ook op

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:34

maartjuh schreef:
Daar ben ik bang voor weetje, dat hij mij vergeet.. bang dat maria mij vervangt...
Bij mensen weet ik hoe dat zit, en ik weet dat ik Room nooit kan vergeten. Maar bij paarden, ik weet echt niet hoe dat zit.. Misschien onthouden ze maar een jaar lang iemand, en kunnen ze alleen herkennen? Nja ik ben iig echt bang, dat als ik eind februari (jaaa dan al.. Dus is echt al super snel, ben ik echt blij om.. Daarna gaan we in zomervakantie, en daarna denk ik nog volgend jaar zomervakantie, en dan zien we wel weer ) kom, dat hij me niet herkent.. Wat dan? Dat zou echt pijn doen...

Ja, snap dat opzich heel goed dat je daar bang voor bent. Ik denk toch dat jij en Romeo zo'n sterke band hebben dat daar heel veel tijd overheen moet gaan voordat hij jou *totaal* kan vergeten. Misschien gaat Romeo Maria wel als een nieuw baasje zien, maar ik weet ook zeker dat hij jou altijd zou blijven onthouden. Natuurlijk is het dan moeilijk om te zien dat hij Maria ook accepteert en als baasje ziet, maar jij blijft waarschijnlijk veel meer voor hem betekenen. Jullie hebben samen zoveel meegemaakt, samen alles bereikt. Ik denk dat paarden dat wel weten en onthouden. Ik denk dat het niet alleen om herkenning gaat bij paarden, ze kunnen echt blij zijn om iemand weer te zien. Jullie zijn/waren samen zo'n team, zelfs een paard vergeet dat niet zomaar. Echt niet. Mijn pony ging ook nog helemaal uit zijn bol toen haar vorige baasje haar na 2 jaar weer kwam bezoeken. Ik denk dat ook Romeo blij zou zijn als jij weer bij hem bent. Sterkte met alles.
Laatst bijgewerkt door Rosa_ op 05-01-06 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:44

Jeetje Maartje, wat een verhaal zeg. Ik heb ook al jullie afscheid topics gevolgt, nooit wat geplaatst. Maar wat is het toch een geweldige pony.
Zat op het laatst met mijn tranen hoog...
Ik zou ook graag op de hoogte gehouden worden van je nieuwe topics. Heel veel sterkte, en hij heeft het daar goed
Veel liefs, Florien

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:51

Ik heb net je verhaal gelezen en ik vind het echt onwijs triest voor je, maar inderdaad wat je zelf al aangaf; wees blij dat hij een goed tehuis heeft. Ik had het hele verhaal gelezen en niet naar de filmpjes gekeken omdat mijn computer de zippy-videos bijna nooit opent en vaak vastloopt en ik wilde je verhaal verder lezen...!!! Toch heb ik dan het laatste filmpje van je geopend, waar je zegt dat je van hem houdt en dan wegloopt.....ja, en toen begon ik dus ook gigantisch hard te huilen (een van m'n paarden is een paar weken geleden overleden, dus voelde natuurlijk ook dat verdriet weer helemaal omhoog borrelen....). Ik vind het echt onwijs sneu, maar troost jezelf met de gedachte dat hij er nog is en dat hij aan je denkt. Wacht maar tot je hem straks weer ziet, wedden dat hij je herkent...!!! Er zullen straks wel momenten zijn dat je niet aan hem denkt, maar dat betekent niet dat je hem zult vergeten, want zoals je zelf ook al zei draag jij hem voor altijd met je mee in je hart en als je dan je ogen sluit is hij nog heel dicht bij hoor, neem dat maar van me aan!

Als Bon Jovi-fan moest ik meteen denken aan twee stukjes uit twee verschillende liedjes van hem, naar mijn mening behorend tot zijn beste songs ("It's hard (letting you go)" en "I'll be there for you"), ik vond het erg bij jou passen (vooral het eerste stukje):

Now the sky, it shines a different kind of blue
And the neighbor's dog don't bark like he used to
Well, me, these days
I just miss you - It's the nights that I go insane
Unless you're coming back
For me, that's one thing I know that won't change

It's hard, so hard - It's tearing out my heart
It's hard letting you go

en:

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you

Super veel sterkte, doe gewoon lekker rustig aan en geniet van je Rose. Het komt allemaal wel goed

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 00:31

pfff wat een verhaal zeg.
ik denk dat romeo het daar erg fijn zal krijgen, ziet er in ieder geval goed uit!
moeilijk he, om dan weg te lopen en hem achter te laten?
denk dat je er best veel aan hebt dat je zoveel foto's en filmpjes van de laatste weken en het afscheid hebt. toch nog fijne herrinneringen die blijvend zijn.
veel succes he, en geef maar een dikke knuffel aan rose

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 03:01

Jeetje Maartje, wat heb je alles mooi verwoord!
Ik zat ook te huilen om je verhaal,
moet er niet aan denken dat Britt nu weg zou moeten,
kan me daarom ook helemaal in jou gevoelens plaatsen,
heel veel sterkte nogmaals en ik wil ook graag op de pblijst!

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 05:48

goh...Tranen stromen over mijn wangen
heel veel sterkte!