Alwiene schreef:Echt poedersuiker dat ze nu dus verkocht is. Misschien meteen maar een advertentie op marktplaats om te proberen haar te vinden?
het is goed zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alwiene schreef:Echt poedersuiker dat ze nu dus verkocht is. Misschien meteen maar een advertentie op marktplaats om te proberen haar te vinden?
Harvumi schreef:Inderdaad StephanyIedereen ontzettend bedankt voor jullie steun aan Melissa. Jullie waren geweldig. Met deze actie hebben we misschien niet ons doel bereikt, maar we hebben wel onze steun geboden. Met zoveel mensen...GEWELDIG
muildier schreef:Ik wil ook graag wat doen als iemand verteld hoe...
mesastamp schreef:meiden ik heb heel veel aan jullie gehad enne als rtl belt;) dan doe ik of iks tom ben wie weet verkopen ze haar dan toch voor een goed bod;) nee maar zonder gekheid dankzij al jullie steun.... kan ik het wel afsluiten al zal het moeilijk zijn... ze heeft een plaats in me hart en die vervangt niemand meer... daar komt zeniet meer uit! meiden echt ontzettend bedankt zo geweldig als jullie met ze alle waren... dat vergeet ik nooit, sarah meis je weet het he.... en linda_arnold, roughrebel, stephanie en allles en iedereen
Margreth schreef:Stuur me ook maar even de gegevens en de naam van de site waar ik die kerstwens kan doen. Hoop dat het voor haar lukt!!!
gouda schreef:Wat gaat je vader doen met die info als hij de eigenaresse belt? Of gewoon om te weten waar ze is/blijft
mesastamp schreef:nou ze liegt alles bij elkaar maandag komen er mensen kijken zegt ze tegen mijn vader en dinsdag kan hij terug bellen.. wat triest dat ze daarom zo lieft tegen me maar meiden ze is dus nog te koop!