Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saluut schreef:Wie zegt dat het paard wordt gezocht? Dat maken de mensen in dit toppic ervan. Omdat ze niet op de veiling lijst staat? Poetin staat veilig ergens buiten bereik van dit alles
saluut schreef:Wie zegt dat het paard wordt gezocht? Dat maken de mensen in dit toppic ervan. Omdat ze niet op de veiling lijst staat? Poetin staat veilig ergens buiten bereik van dit alles
Anoukie schreef:Ga je kijken Barbara? Is naast mijn pensionstal, mijn instructrice staat daar op stal. Ga denk ik een dezer dagen toch maar eens bij haar op visite![]()
.
Pipo schreef:Ik ben benieuwd wat de er op het veterinaire rapport staat over Poetin
Citaat:De paarden worden voetstoots en/of in de staat zoals zij zich bevinden te koop aangeboden en in deze staat aanvaard door de koper. Alvorens een bod uit te brengen is de koper verplicht de paarden te inspecteren en zijn eigen onderzoekingen te doen. Koopt de koper zonder voorafgaand onderzoek, dan wordt de koper geacht dit op eigen risico te doen.