[***] komt vd vader : Vancouver D'Auvray
Sky komt van [***]
Dus een mengeling van de vader en de moeder

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luuz schreef:Hihi ik kon nomen nescio ook vertalen (is school dan toch nog ergens goed voor?:P)
Weten jullie een leuke vlotte naam met een A voor een waarschijnlijke E-pony? Het is nu een veulen (merrie)
kussies Luus
Luuz schreef:Hihi ik kon nomen nescio ook vertalen (is school dan toch nog ergens goed voor?:P)
Weten jullie een leuke vlotte naam met een A voor een waarschijnlijke E-pony? Het is nu een veulen (merrie)
kussies Luus
mininetje schreef:Wie weet er een leuke met een M?
e-pony van 1.56 super springer!
Anniek schreef:Wij verwachten thuis volgend jaar ook 2 KWPN veulens, dus ook die moeten allebei met een B beginnen.
De merries heten: Sarena en Iona
De hengst van allebei heet: Prestige
Ik wil graag een sjieke naam! (liefst ook 2 namen zoals; beautiful diamond ofzo)
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog voor leuke namen weten!
Marijkeeee schreef:Voor volgend jaar moeten bij het KWPN met een B beginnen. Wij verwachten 1 veulen van Orame x French Buffet xx (Us Lady-ells)
bij merrie hebben wij er altijd ella achter
We hebben altijd Ella er los van staan aan het einde
we hebben nu
True-ella
Rypster-ella
Us Lady-ella ( moeder ging dood bij geboorte hete Lady -ella vandaar lange naam)
Wisper-ella
We hebben vaak engels namen of van goden.
Maar met een hengst hebben we het er niet achter staan, maar Ros van Rosier(vond mijn vader leuk, ik niet)
Dit jaar hadden we
Allegro Ros
en
Appolo Ros
En dan heeft mijn moeder nog een frieze merrie die een veulen krijgt. Dan zijn de letters R S T Een echte frieze naam
Het veulen is een Leffert x Naen.
Kom maar op met namen.
Blue_Star schreef:Marijkeeee schreef:Voor volgend jaar moeten bij het KWPN met een B beginnen. Wij verwachten 1 veulen van Orame x French Buffet xx (Us Lady-ells)
bij merrie hebben wij er altijd ella achter
We hebben altijd Ella er los van staan aan het einde
we hebben nu
True-ella
Rypster-ella
Us Lady-ella ( moeder ging dood bij geboorte hete Lady -ella vandaar lange naam)
Wisper-ella
We hebben vaak engels namen of van goden.
Maar met een hengst hebben we het er niet achter staan, maar Ros van Rosier(vond mijn vader leuk, ik niet)
Dit jaar hadden we
Allegro Ros
en
Appolo Ros
En dan heeft mijn moeder nog een frieze merrie die een veulen krijgt. Dan zijn de letters R S T Een echte frieze naam
Het veulen is een Leffert x Naen.
Kom maar op met namen.
Welke letters worden in het KWPN stamboek overgeslagen?
Obsessed schreef:Vandaag een pony gekocht, ze heet Goldy maar ik vind een dubbele naam leukerDus weet iemand nog iets?
Gewoon zoiets als "Golden ..." (en dan op de puntjes dus nog een naam)
Blue_Star schreef:Blue_Star schreef:Welke letters worden in het KWPN stamboek overgeslagen?
Weet er iemand antwoord op mijn vraag?